رابرت دنیرو: ترامپ یک دلقک بی رحم است

رابرت دنیرو ترامپ یک دلقک بی رحم است

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، رابرت دنیرو مهمان غیرمنتظره نشست خبری بود که در مقابل دادگاه منهتن محل برگزاری دادگاه ترامپ برگزار شد.

او درباره احتمال بازگشت ترامپ به کاخ سفید هشدار داد و او را قلدر خواند.

دنیرو گفت: او قول داد از ارتش ما برای حمله به شهروندان آمریکایی استفاده کند. او ظالم است، باور کنید او جدی است.

مهر نوشت: وی افزود: نامزدی ترامپ در سال ۲۰۱۶ یک شوخی بود. آیا همه می‌گفتند که این احمق قرار است برای ریاست جمهوری نامزد شود؟ نه هرگز. درس‌های تاریخ را فراموش کرده‌ایم که دیکتاتورها را تا زمانی که شرور نشوند جدی نمی‌گیرند.

با رفتن دنیرو، حامیان ترامپ در محاصره او قرار گرفتند که با فحاشی و ناسزا دنبال کردند. دنیرو فریاد زد: ما سعی می کنیم در این دنیا دموکراتیک باشیم. شما یک گانگستر هستید.

رابرت دنیرو در سخنرانی خود از ریشه های خود در شهر استفاده کرد و به رسانه ها گفت: من این شهر را دوست دارم. من نمی خواهم آن را نابود کنم. دونالد ترامپ می خواهد نه تنها شهر، بلکه کشور و در نهایت جهان را ویران کند.

وی افزود: او متعلق به شهر من نیست. من نمی دانم به کجا تعلق دارد، اما مطمئناً به اینجا تعلق ندارد. ما نیویورکی‌ها وقتی درگیر املاک و مستغلات شد، او را تحمل کردیم. پلی بویی که تیتر خبرها می شود و به عنوان سخنگوی خودش عمل می کند. او سعی داشت مطبوعات را فریب دهد تا ارزش خالص خود را افزایش دهد. او یک دلقک است، اما این شهر بسیار بردبار است. ما برای دلقک ها جا باز می کنیم… تحمل می کنیم، این بخشی از فرهنگ است، اما این کسی نیست که کشور را مانند ترامپ اداره کند.

وی گفت: در سراسر کشور افرادی مثل ما که او را نمی شناختند شروع به حمایت از او کردند. ترامپ آرای آنها را با دروغ های وحشیانه و وعده های توخالی خرید.

ترامپ دنیرو را به دلیل انتقاد مکرر علنی و در مراسم اهدای جوایز از رئیس جمهور سابق، یک بازنده کامل خواند.

۲۴۵۲۲۰

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین