ریدلی اسکات از چه چیزی متنفر است؟

ریدلی اسکات از چه چیزی متنفر است؟

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ریدلی اسکات کارگردان فیلم های «پرومته» در سال 2012 و «بیگانه: پیمان» در سال 2017، برای ساخت فیلم «بیگانه: رومولوس» سومین فیلم سینمایی «بیگانه: رومولوس»، صندلی کارگردانی را به کارگردانی فده آلوارز سپرد. سریال «مردگان شیطانی» تحویل داده شد. با این حال، اسکات تهیه کننده اصلی پروژه باقی ماند و برای تحقق آن رابطه نزدیکی با آلوارز داشت. او اخیراً به لس آنجلس تایمز گفته است که پیش نویس اول فیلمنامه آلوارز مانند اکثر فیلمنامه ها طولانی بود و این دو با هم همکاری کردند تا آن را مناسب کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکات در مصاحبه خود گفت: خطر فعلی برای همه تیم ها این است که می میرند مگر اینکه فردی ناگهان تصمیم بگیرد با توپ بدود. فده موجی از انرژی است و من عقب می ایستم و به او اجازه می دهم این کار را انجام دهد.

آلوارز هر زمان که نقطه عطفی در تولید فیلم Alien: Romulus پیش می‌آمد به اسکات زنگ می‌زد، اما اسکات در مورد دخالت نکردن با کارگردان جدید قاطع بود و می‌گفت تنها چیزی که در کارگردانی از او متنفر است، نصیحت کردن است.

اسکات گفت: “برای کسی سخت است که شما را نصیحت کند، آخرین چیزی که در یک نقطه خاص می خواهید نصیحت است.” من نیازی به مشاوره ندارم اگر روی شمشیر خودم افتادم و غرق خون شدم، می گویم تقصیر من است.

آلوارز در یک سخنرانی در نشست انجمن کارگردانان لاتین در سال گذشته گفت که باید قطعه نهایی «بیگانه: رومولوس» را برای اسکات بفرستد که او آن را فرآیندی فوق‌العاده استرس‌زا توصیف کرد.

گفت: می خواستم این را قبل از دیگران ببیند. همه به من هشدار دادند که ریدلی واقعاً سخت است. او در فیلم Blade Runner 2049 که به نظر من یک شاهکار است، واقعاً خشن بازی کرد و او برای انجام آن کار بسیار سختی داشت زیرا این کار او بود.

کارگردان گفت که واکنش اسکات را به این فیلم شنیده است: “من مجبور شدم بروم آنجا و سر میز بنشینم و به او نگاه کنم، حتی اگر او نمی خواست، به طوری که حتی اگر قرار بود بگوید “تو خراب کردی”. ریدلی می‌گوید: «من مستقیماً از او می‌شنیدم و می‌توانستم چشم‌هایش را ببینم.» ایمیلی دریافت نمی‌کنم که بگوید ..» اما او به اتاق می‌رود و می‌گوید: فده، چه می‌شود میگم عالیه… یکی از بهترین تعریف هاش این بود: “دیالوگ ها عالین.تو نویسنده ای؟”

«بیگانه: رومولوس» قرار است در تاریخ 16 آگوست اکران شود. این فیلم یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی فده آلوارز، نویسندگی مشترک آلوارز و رودو سایاگ است و قسمت هفتم و نهم از مجموعه فیلم های «بیگانه» محسوب می شود. در این فیلم کیلی اسپینی، ایزابلا مونر، دیوید جانسون، آرچی رنو، اسپایک فیرن و آیلین وو به ایفای نقش پرداختند.

چهار فیلم اصلی بیگانه عبارتند از بیگانه ساخته ریدلی اسکات (1979)، بیگانه های جیمز کامرون (1986)، بیگانه 3 دیوید فینچر (1992) و بیگانه: رستاخیز ژان پیر ژونه (1997).

فیلم بعدی اسکات به عنوان کارگردان فیلم مورد انتظار گلادیاتور 2 خواهد بود که در تاریخ 22 نوامبر توسط پارامونت در سینماها اکران خواهد شد.

2455555

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین