زحمات و تلاش های رئیس جمهور شهید برای ملت به یادگار خواهد ماند

زحمات و تلاش های رئیس جمهور شهید برای ملت به

به گزارش خبرگزاري ايمنا، به نقل از روابط عمومي سازمان نظام پزشكي، پس از سقوط بالگرد حامل رئيس دولت سيزدهم در منطقه ورزگان استان آذربايجان شرقي با شهادت آيت الله سيد ابراهيم رئيسي و تني چند. رئیس سازمان نظام سلامت با صدور پیامی درگذشت همرزمان خود را به این شرح تسلیت گفت:

بی شک تلاش ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در خاطر ملت ایران ماندگار خواهد بود.

رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، دکتر. شهادت سیدابراهیم رئیسی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده این شهدای گرانقدر و ملت عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می کنم. نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان.

از خداوند متعال علو درجات آن شهدای والامقام، تسلیت به بازماندگان و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت داریم.

محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام سلامت ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و یارانش در راه انجام وظیفه گفت: جانفشانی در راه وطن و در راه خدمت به مردم فدا شده است. قطعاً مبنای رشد و اعتلای کشور هستند.»

وی با بیان اینکه شهادت رئیس جمهور حادثه سختی بود، ادامه داد: شهادت رئیس جمهور پرتلاش و پرتلاش و تیم ایشان را تسلیت می گویم.

وی با اشاره به آخرین دیدار خود با آیت الله رئیسی رئیس سازمان نظام سلامت گفت: روز شنبه یک روز قبل از این حادثه در مراسم اهدای جوایز ملی جمعیت که در سالن اجلاس سران برگزار شد، در خدمت رئیس جمهور بودم. سخنرانی او را به خاطر بسپار صورت لطیف. ما رئیس جمهور خود را از دست دادیم و این مسئله بسیار دشواری است. حسین امیر عبدالحیان نیز یکی از فعال ترین و فعال ترین وزرای خارجه کشور بود.

رئیس زاده گفت: اگرچه شهادت رئیس جمهور ضایعه بزرگی تلقی می شود، اما کشور باید با حداکثر توان و تلاش در راستای فرامین مقام معظم رهبری به حرکت خود ادامه دهد و خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد. جامعه پزشکی در کنار مسئولان و مردم است. با اینکه دل مردم غمگین است و همه مردم ماتم دارند، باید راه خدمت را ادامه دهند.