زندگی، عکس و بیوگرافی شبنم قربانی

زندگی، عکس و بیوگرافی شبنم قربانی

وی فعالیت تئاتر خود را از 28 سالگی آغاز کرد و با حضور در سریال عشق کوفی در سال 1402 به شهرت رسید. قربانی در همان سال برای بازی در فیلم مجنون برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی و جدیدترین عکس های شبنم قربانی و همسرش همراه باشید.

بیوگرافی کوتاه شبنم قربانی

شبنم قربانی بازیگر نقش سارا در سریال ملکه گدا در 28 تیر 1368 به دنیا آمد. از خانواده شبنم قربانی اطلاعات زیادی در دست نیست و او عکسی از پدر و مادر و خواهر و برادرش در صفحه رسمی خود قرار نداده است.

ازدواج و همسر شبنم قربانی

شبنم قربانی متاهل است و در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ با امین شکاری مجری صدا سینما و تلویزیون ازدواج کرده است. شبنم قربانی و همسرش دو فرزند دارند که در زیر تصویر شبنم قربانی و همسرش و فرزندانشان را مشاهده می کنید. فرزند اول شبنم قربانی دختر و فرزند دومش پسر است. بارداری شبنم قربانی برای تولد دومین فرزندش پس از بازی در سریال ملکه گدا صورت گرفت و در آن زمان به دلیل بازی در این سریال، کاربران علاقه بیشتری به پیگیری زندگی شخصی این بازیگر ایرانی داشتند.

35

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی

اولین تجربه بازیگری شبنم قربانی در تلویزیون در مجموعه تلویزیونی لحظه گرگ و میش بود. او مانند دیگر بازیگران، قبلاً تجربه بازیگری در تئاتر را به دست آورده بود، اما گرگ و میش اولین بار بود که جلوی دوربین تلویزیون می رفت. او پس از سریال لحظه گرگ و میش با بازی در سریال ملکه گدا در مدت کوتاهی به شهرت رسید.

فیلم شبنم قربانی

برای اینکه بدانید شبنم قربانی در کدام فیلم ها بازی کرده است، نگاهی کوتاه به فیلم ها و سریال های پرمخاطب این بازیگر زن می اندازیم.

در سریال توبی

داستان سریال طوبی از سال 1350 تا 1382 می گذرد و با موضوع خانواده و راهپیمایی اربعین پیوند خورده است. داستان یک رزمنده انقلابی در دوران رژیم پهلوی…

موضوع سریال طوبی که بازه زمانی 1350 تا 1382 را روایت می کند خانواده و راهپیمایی اربعین است. «طوبی» داستان یک رزمنده انقلابی است که در دوران رژیم پهلوی تلاش می کند از خانواده خود محافظت کند. این سریال 50 قسمتی توسط بازیگرانی چون هومن برق نورد، امین زندگانی، فرهاد آییش، شبنم قربانی، فریبا تشکر، رامین راستاد، مهدی سلوکی، سودابه بیضایی، پرویز فلاحی پور و رحیم نوروزی ساخته شده است.

شبنم قربانی در غروب

مهندس طناز حریرچی قربانی لحظه گرگ و میش شبنم قربانی شد که در اولین حضور خود به خوبی از پس آن برآمد. سریالی که او را به مخاطبان معرفی کرد و نام هایی چون فاطمه گودرزی، مرحوم حسام محمودی، المیرا دهقانی و شهره سلطانی را نیز به نمایش گذاشت. گرگ و میش یکی از اولین سریال های تلویزیونی بود که شبنم قربانی با ایفای نقشی موفق خود را به دنیای بازیگری معرفی کرد.

اولین برف

شبنم قربانی و شهاب حسینی در فیلم آولین برف; فیلمی که به خاطر بازی شبنم قربانی در کنار شهاب حسینی یکی از تجربه های فراموش نشدنی است.

قربانی خام در ملکه گدا

اولین تجربه بازیگری این بازیگر زن در یک نمایش خانگی، بازی در نقش سارا در سریال ملکه گدا بود. این نقش به کارگردانی حسین سهیلی زاده مورد استقبال منتقدان قرار گرفت و او را در کنار پانته آ بهرام، باران کوثری، رویا نو نهالی، فرزاد فرزین و محمدرضا غفاری به یکی از بازیگران محبوب تبدیل کرد.

شبنم قربانی در فیلم مرد بازنده

شبنم قربانی با فیلم مرد بازنده به کارگردانی محمدحسین مهدویان در کنار ستارگانی چون جواد عزتی، آناهیتا درگاهی، سجاد بابایی، مجید نوروزی و امیر دژاکام تجربه بازیگری را به دست آورد.

شابانم عاشق قربانی کوفی است

بازی متفاوت این بازیگر در عشق کوفی به کارگردانی حسن آخوندپور او را بیش از پیش به شهرت رساند. سریال عشق کوفی با حضور بازیگرانی چون لعیا زنگنه، سوگل طهماسبی، نادر سلیمانی، سیدجواد هاشمی، ثریا قاسمی و مریم کاویانی موفق بود.

فیلم شناسی شبنم قربانی

در ادامه این مطلب با مهم ترین آثار سینمایی و تلویزیونی شبنم قربانی آشنا خواهید شد. آثار او عبارتند از:

تصویر متحرک

عنوان سال شرح نقش

تلویزیون

نمایش خانه

عکس های جدید شبنم قربانی و همسرش

36

37

38

منبع: تشک