سقوط بازیگر 85 ساله از صحنه/ ایان مک کلن به بیمارستان منتقل شد

سقوط بازیگر 85 ساله از صحنه ایان مک کلن به

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، ایان مک کلن بازیگر بریتانیایی پس از سقوط از صحنه نمایش «پادشاهان بازیکن» در تئاتر نوئل کوارد در تئاتر «وست اند» لندن در بیمارستان بستری شد.

این بازیگر در حین بازی در صحنه نبرد تعادل خود را از دست داد و سقوط کرد. تماشاگران بلافاصله سالن را ترک کردند و نمایش لغو شد.

مهر نوشت: در بیانیه تئاتر آمده است که این بازیگر 85 ساله روحیه خوبی دارد و به سرعت و به طور کامل بهبود می یابد.

نمایش سه شنبه 27 خرداد لغو شد تا این بازیگر استراحت کند.

مک‌کلن نقش جان فالستاف را در «پادشاهان بازیکن» بازی می‌کند که اقتباسی از «هنری چهارم، قسمت‌های اول و دوم» ویلیام شکسپیر است. این نمایش از آوریل آغاز شده و به مدت 12 هفته ادامه خواهد داشت.

در این نمایش مک کلن پس از سرگردانی در صحنه مبارزه با 2 شخصیت دیگر از جلوی صحنه افتاد. یکی از تماشاچیان این حادثه را “بسیار تکان دهنده” توصیف کرد و افزود: از آنجایی که من دیدم او هوشیار بود زیرا درخواست کمک می کرد.

چارلی جانسون، روزنامه‌نگار لندنی، که در این نمایش حضور داشت، نوشت: «من به تازگی شاهد مجروح شدن یان مک‌کلن پس از سقوط از صحنه در تئاتر نوئل کوارد بودم. فریادهای دردناک او شنیده شد و مأموران بلافاصله به کمک شتافتند. نمایش کنسل شده است.

مک کللان بازیگر شکسپیر است و نقش هایی چون مکبث، شاه لیر، ریچارد دوم، کوریولانوس، یاگو و ریچارد سوم را در کارنامه دارد. همچنین امسال او در اقتباس سینمایی شان ماتیاس کارگردان نقش هملت را بازی کرد.

ایان مک‌کلن نقش گندالف را در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها اثر پیتر جکسون و نقش مگنتو را در فیلم‌های مردان ایکس بازی می‌کند.

او در سال 2018 بازی خود در فیلم “شاه لیر” را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا لغو کرد. چون هنگام دویدن برای گرفتن قطار افتاد.

۲۲۰۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین