سه لحظه که خودکشی مهران غفوریان را ثابت می کند

سه لحظه که خودکشی مهران غفوریان را ثابت می کند

برای اینکه به شما ثابت کنیم طناز مهران چیز دیگری است، این بار سه سکانس انقیاد، زخم و قورباغه را به بهانه بازی او در سکانس انقیاد مرور کرده ایم.


بهترین برای: مهران غفوریان بازی در نقش های جدی را با سریال قورباغه آغاز کرد، پیش از این او را با بازی در کارهای طنز می شناختیم، غفوریان از دل نسل طلایی «ساعت خوش» برخاسته و اساس کارهای آن نسل طنز است. اما انگار غفوریان قرار بود خودش را به چالش بکشد و نقشی جدی بازی کند، وقتی قورباغه را بازی کرد، نکات مثبت زیادی نوشته شد که شاهکار ساخته است، اما حقیقت این بود که شاید یک نقش آفرینی کاملا معمولی بود!

اما بعد دچار سوء تفاهم شد که باید نقش های جدی تری را بازی کند، چشمانش را به هم زد، صدایش را خاموش کرد، ژست آلن دلونی را گرفت اما به بهانه این زمان و اینجا به نظر نمی رسد. سه سریال گردن شکستن، زخمی شدن و قورباغه یکسان را بررسی کرده ایم تا به شما ثابت کنیم مهران طناز که در سریال گردن شکستن نقش او را توصیف می کند، آدمی کاملا متفاوت است. با ما همراه باشید.

بازی در قورباغه؛ مثل یک سوء تفاهم است

کیان سریال قورباغه نه تنها در سریال نیست، بلکه کیلومترها با یک شخصیت استاندارد فاصله دارد. غفوریان علاوه بر اینکه در این سال ها مواضع متفاوتی نسبت به مسائلی غیر از سینما دارد، تصمیم گرفته در بازیگری هم خاص به نظر برسد، اما اگر برخی از ژانر تخصصی خود فراتر نروند، شاید بد نباشد. غفوریان برخلاف دیگر همرزمانش مانند «مهران مدیری»، «رضا عطاران» و «سعید آقاخانی» فرصت نشان دادن استعداد خود را در نقشی جدی پیدا نکرد. او البته یک بار در فیلم «ارادتمند، نازنین، بهاره، تینا» نقش جدی ایفا کرده بود، اما توقیف این فیلم نتیجه کار او را به جایی نرساند. قورباغه در واقع اولین برخورد مخاطب با غفوریان در نقشی جدی است. چالش بزرگی که او نتوانست به درستی از عهده آن برآید.

زخم غفوریان روی کاری; اشتباه مهدویان

رضا شفاعت (مهران غفوریان) در «زخم کاری: بازگشت» مشاور ارشد و نزدیک ترین فرد طلوعی (کامبیز دیرباز) بود و به تمام دستورات او عمل می کرد. مهدویان در فصل دوم ذوب کاری قصد داشت داستان سریالش را دیدنی‌تر کند، اما حضور بازیگرانی چون مهران غفوریان در نقش‌های جدی نه از نظر بازیگری، نه شخصیت‌پردازی و نه بازیگری مورد توجه قرار گرفت. او نمی توانست کلید مناسبی برای پیشبرد این امر باشد و در مجموع حضور غفوریان و دیرباز نتوانست خلأ حضور برخی مانند جواد عزتی را پر کند. به عنوان مثال این سکانس ژوگ کاری به دلیل نوع دیالوگ ها و بازی مهران غفوریان و کامبیز دیرباز سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد. در واقع هیچکس نمی داند در هنگام تصویربرداری این سکانس چه چیزی در ذهن مهدویان می گذشت. انگار غفوریان و دیرباز در بدترین مسابقه عمرشان به مصاف هم رفتند!

ارسال مصنوعی تر از همیشه!

عموی باران ناگهان به مراسم خاکسپاری می رسد و به طور مصنوعی از شورلت خارج می شود و اعتراض می کند که چرا برادرزاده اش اینقدر زود دفن شده است. نمایشی 50 ثانیه ای که یادآور خودکشی غفوریان است. او بیش از هر زمان دیگری در پاک کردن گذشته کمدی نسبتا موفق خود موفق است. البته کشتارها تازه شروع شده است و احتمالاً شاهد لحظات بیشتری از بازی عجیب غفوریان در این سریال خواهیم بود. حیف روزهای گذشته آقا مهران…





نصب بهترین اپلیکیشن برای دسترسی سریع به آخرین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان.







ایمپلنت، ارتودنسی و کامپوزیت دندان

علاوه بر تضمین کیفیت و گارانتی

پرداخت اقساطی توسط متخصص مجرب

ایمپلنت با 15 سال گارانتی 8.9 میلیون تومان



دکتر آمنه لاهوتی اشکوری_ای




به گزارش رسانه انتخابتو