شاهرخ خان نیز از جشنواره لوکارنو که نماد سینما و محبوبیت است استقبال کرد.

شاهرخ خان نیز از جشنواره لوکارنو که نماد سینما و

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، شاهرخ خان نماد بالیوود شب گذشته در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم لوکارنو جایزه دیگری را به کارنامه درخشان خود اضافه کرد.

مهر نوشت: این سوپراستار که به شوخ طبعی و بازیگری اش شهرت دارد، با سخنرانی خود در هنگام دریافت جایزه و خطاب به جمعیت هشت هزار نفری حاضر در میدان معروف لوکارنو با اشاره به ژست معروف دست های باز این دو ویژگی را نشان داد. از همه شما متشکرم که حتی با آغوش بازتر از روی صفحه از من استقبال کردید.

این بازیگر که طرفدارانش او را کینگ خان می نامند، محل برگزاری جشنواره را تحسین کرد و گفت: این شهر بسیار زیبا، بسیار فرهنگی، بسیار هنری و بسیار گرم است و با اشاره به لوکارنو و دمای هوا 35 درجه بود. درجه و کاملاً مرطوب، “اینجا بودن مانند بودن در خانه در هند مانند بودن است.”

من از صمیم قلب معتقدم که سینما عمیق ترین و تأثیرگذارترین رسانه هنری عصر ماست و سال ها افتخار این را داشتم که در این حرفه شرکت کنم و از این سفر درس هایی آموختم.

این بازیگر با تاکید بر جهانی بودن هنر و فیلمسازی افزود: هنر بیش از هر چیز تایید زندگی است. او از مرزهای ساخته شده توسط انسان عبور می کند و به آزادی می رسد. لازم نیست سیاسی باشد، نیازی به جنجال ندارد. نیازی به موعظه نیست لازم نیست فکری باشد. نیازی به تضعیف روحیه نیست. هنر و سینما فقط باید آنچه را که از دلشان برمی‌آید بگویند تا حقیقت خودشان را بگویند، به نظر من این بزرگترین خلاقیت است.

شاهرخ خان همچنین از ارتباط ذاتی خلاقیت و احساسات صحبت کرد و گفت: خلاقیت بدون عشق وجود ندارد. این زبان فراتر از همه زبان ها است و برای همه در جهان قابل درک است.

او درباره نقش های مختلفی که در طول 35 سال حضورش در سینما ایفا کرده است، گفت: من یک شخصیت شرور، یک قهرمان، یک ابرقهرمان، یک صفر، یک طرفدار طرد شده و یک عاشق بسیار بسیار مقاوم بوده ام.

شاهرخ خان نیز از جشنواره لوکارنو که نماد سینما و محبوبیت است استقبال کرد.

وی در حالی که قصد داشت نام جایزه خود را به زبان ایتالیایی بگوید، بار دیگر به شخصیت شوخ طبع خود بازگشت و گفت: این جایزه در ازای زحماتی است که در طول زندگی انجام داده ام، نمی توانم آن را تلفظ کنم، اما به معنای فروتنی، مهربانی است. و خوبی .

در حالی که جشنواره لوکارنو امسال یکی از پوسترهای خود را به شاهرخ خان تقدیم کرد، جیانو نازارو مدیر جشنواره با بیان اینکه تجلیل از این بازیگر در جشنواره لوکارنو به معنای تعهد جشنواره به ارج نهادن به سینمای عامه پسند و همچنین تولیدات هنری است، درباره اهدای این جایزه گفت: به شاهرخ خان : او با اخلاق و انضباط کاری فوق العاده خود رویاها و امیدهای بسیاری را هدایت کرد.

این بازیگر در پایان مراسم با تشویق جمعیت سعی کرد نام جایزه را بگوید و گفت: اسم کوتاه تری نمی توانست داشته باشد؟ مثل آریودریچی (خداحافظ)…

جشنواره لوکارنو که از چهارشنبه 7 آگوست آغاز شده به مدت 10 روز ادامه دارد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین