«شرک 5» در دست تولید است/ بازیگران در حال صداگذاری هستند

شرک 5 در دست تولید است بازیگران در حال صداگذاری

به گزارش انتخابتو – شرکت دریم ورکس رسما اعلام کرد که «شرک 5» در مرحله تولید است و تاریخ اکران آن تابستان 2026 خواهد بود. بازگشت مایک مایرز، ادی مورفی و کامرون دیاز از بازیگران اصلی شرک تایید شده است، اما هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا آنتونیو باندراس به عنوان گربه چکمه پوش بازخواهد گشت یا خیر وجود ندارد.

مهر نوشت: «شرک ۵» به کارگردانی والت دورن ساخته شده است. او به عنوان نویسنده و هنرمند در فیلم های “شرک 2” و “شرک 3” به عنوان رئیس بخش داستان فیلم “شرک برای همیشه” و همچنین صداپیشگی رامپلستیلتسکین کار کرد. برد آبلسون دستیار کارگردان این فیلم خواهد بود.

ادی مورفی ماه گذشته اعلام کرد که ضبط این فیلم را آغاز کرده و در فیلمی بر اساس نقش شرک خود بازی خواهد کرد.

مورفی گفت: «ما کار روی «شرک 5» را ماه گذشته شروع کردیم. اولین ضبط را من انجام دادم، بقیه امسال آن را انجام می دهند و کار ما تمام می شود. بنابراین «کوسه» اکران می شود و شخصیت خر فیلمی جداگانه خواهد داشت. ما یک شرک می سازیم، بعد فیلم خر را می سازیم.

مجموعه “کوسه” شامل 4 فیلم بلند است که بین سال های 2001 تا 2010 منتشر شده اند. شرک اصلی DreamWorks را به یک استودیوی 487 میلیون دلاری در سراسر جهان تبدیل کرد. این فیلم همچنین برنده اسکار انیمیشن شد. شرک 2 928 میلیون دلار فروخت و هر دو فیلم در رقابت برای نخل طلای جشنواره کن به نمایش درآمدند. «شرک سوم» و «شرک برای همیشه» نسبت به دو فیلم اول تحسین کمتری از منتقدان دریافت کردند اما در سراسر جهان 813 میلیون دلار و 752 میلیون دلار فروش کردند. پس از آن، 2 اسپین آف “گربه چکمه پوش” به ترتیب 555 و 484 میلیون دلار فروخت و آخرین آن، “گربه چکمه پوش: آخرین آرزو” در دسامبر 2022 در سینماها اکران شد و نامزد اسکار شد. بهترین انیمیشن

موفقیت این فیلم باعث شد استودیو به طور جدی به فکر ساخت فیلم پنجم بیفتد.

22055

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین