ضرورت مدیریت صحیح پسماند در کنترل پشه مهاجم آئدس

تب دنگی در اصفهان تشخیص داده نشد/ قطعی است 129 نفر در کشور به تب دنگی مبتلا شده اند.

انتخابتو و به نقل از و به نظر می رسیدنامه حسین فرشیدی درباره لزوم مدیریت صحیح پسماند در کنترل جمعیت پشه ایدز برای مبارزه با مدیریت تهاجمی، محیطی و جلوگیری از افزایش موارد تب مثبت تب دنگیمتن ارسالی به روسای سازمان های شهرداری و دهیاری های کشور به شرح زیر است:

همانطور که می دانید بروز اپیدمی تب دنگی در چند هفته اخیر در برخی استان های کشور باعث نگرانی وزارت بهداشت و اجرای برنامه های کنترل و درمان بیماری شده است. منتقل شده اتفاق افتاد

با توجه به لزوم استفاده از روش‌های پیشگیری از بیماری مذکور، مدیریت زیست‌محیطی شامل حذف زیستگاه‌ها و محل تخم‌ریزی نیز می‌شود تا از افزایش موارد مثبت این بیماری به‌ویژه مبارزه با جمعیت مهاجم آئدس جلوگیری شود. این حشره در مخازن ذخیره موقت زباله و مناطق دفع زباله در محیط، مانند آب راکد در لاستیک های فرسوده رها شده یافت می شود. پیش بینی می شود زباله ها به سرعت جمع آوری و منتقل شوند و مخازن نگهداری موقت و خودروهای حمل و نقل شسته و ضدعفونی شوند. فرکانس در یک زمان معین، مانند حذف فاضلاب از مخازن شستشو، جمع آوری و سازماندهی لاستیک های فرسوده رها شده، استفاده از روش های یکپارچه برای مبارزه با ناقل پشه در مکان های دفع زباله، بهبود محیط زیست و انجام اقدامات مناسب. مه گرفتگی باید طبق دستورالعمل اجرایی مربوط در دستور کار آن سازمان قرار گیرد. مقتضی است نتایج معاملات را به اطلاع این وکیل دادگستری برسانیم.