فال تاروت امروز جمعه 30 شهریور 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت سه سکه

ماه آوریل، این دوره رشد و همچنین تحقق خلاقانه است. یک پروژه، کار یا فرصت شغلی جدید، روز شما را مشخص خواهد کرد. وقتی پای فشار کاری به میان می آید، خود را مسئول تر می بینید. ممکن است در خانواده بیشتر طول بکشد، مهمانان ممکن است بیایند، مهمان نوازی ممکن است بیشتر وقت شما را بگیرد. افزایش تقاضاهای داخلی می تواند بر کیفیت کار شما تأثیر بگذارد.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ماشین

مه، ماهی ها، شما سخت کوش و بسیار متمرکز هستید. امروز منتظر لحظات پر استرسی هستیم. شما نمی توانید در برابر وسوسه شروع یک پروژه بزرگ مقاومت کنید. انرژی فراوان و اعتماد به نفس شما به شما انگیزه می دهد تا به جلو بروید. سفر کاملا امکان پذیر است. اگر رانندگی می کنید، مطمئن شوید که تمام اقدامات ایمنی را رعایت کرده اید. قبل از شروع سفر رانندگی ایمن، وسیله نقلیه خود را سرویس کنید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

خرداد عزیز پیام زیبایی روی کارت شما هست. شما شاد و تجدید خواهید شد. عاشقانه و عشق روز شما را مشخص خواهد کرد. ممکن است امروز یک پیشنهاد عشق یا ازدواج ارسال یا دریافت کنید. برخی از شما ممکن است مسافت های طولانی را برای ملاقات با شریک زندگی خود طی کنید. اگر مجرد هستید، وقت آن رسیده که همین کار را انجام دهید. اما در نهایت، تصمیمات عجولانه نگیرید. سطح انرژی خود را در جهت درست هدایت کنید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: نه شمشیر

جولای جان، اگر به بهبود خود فکر می کنی، این بهترین زمان برای انجام آن است. برای کارهای خلاقانه برنامه ریزی کنید. خود را مشغول نگه دارید تا استرس نداشته باشید و بیشتر تنشی که تجربه می کنید ناپدید می شود. در به اشتراک گذاشتن احساسات خود با دوستان خود یا درخواست کمک از آنها دریغ نکنید. اگر صادق و سخت کوش بوده اید، اکنون هدایا و پاداش ها در راه است.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت عاشق

مرداد است، بوی عشق در فضا است. دغدغه اصلی امروز شما رابطه شماست. شما به خوبی از عزیزان خود مراقبت می کنید و در ازای آن محبت و گرمی آنها را دریافت می کنید. این نشان دهنده یک ارتباط با روح یا یک رابطه بسیار صمیمی و نزدیک است. آرزوهای کسانی که به دنبال عشق هستند برآورده می شود. اعتماد شما به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت ملکه شمشیرها

ماه سپتامبر، ممکن است احساس کنید ذهن درونی شما اضافه کاری می کند. امروز خواهید دید که انگیزه شما برای دستیابی به چیزهایی در محل کار شعله ور شده است. رفتار مستبدانه شما در اداره یا محل کار ممکن است باعث ناراحتی دیگران شود و در نهایت تنها بمانید. قدرت تحلیل و قضاوت شما بسیار قوی است و به حرف های دیگران گوش نمی دهید. فکر می کنید آنچه می گویید یا انجام می دهید درست است. دنبال عیب دیگران نباش

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: دو شمشیر

مهرماهی عزیز در مورد این دو انتخاب در ذهن شما خلأ وجود دارد. ممکن است در یک رابطه یا در محل کار باشد که باید انتخاب کنید. این زمان خوبی برای بررسی محل کارتان است. برای شرایط کاری بهتر و کارایی باید قاطعانه عمل کنید. به تعویق انداختن کار هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. اگر می خواهید برای شرایط کاری بهتر تلاش کنید، تنش و استرس را دور نگه دارید، اجازه ندهید نیروهای منفی شما را آزار دهند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

ماه نوامبر، ماهی ها، زمان تصمیم گیری نیست، به خصوص زمانی که در آسیب پذیرترین حالت خود هستید. شما زمان و مکان خود را می خواهید و می خواهید مدتی را در انزوا بگذرانید. اکنون زمان استراحت از برخی اوقات دشوار است، شاید آسیب ناشی از جدایی یا جدایی، روابط یا مشکلات خانوادگی، نگرانی های مالی و سلامتی، استرس و درگیری. کمی استراحت کنید یک جراحی جزئی یا جراحت روی کارت است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: شش فنجان

آذر ماهی جان، شما حس هماهنگی و تعادل را به همه عرصه های زندگی می آورید. روابط موجود تقویت می شود و احساس رضایت و رضایت بیشتری ایجاد می کند. ملاقات با یک دوست یا اقوام قدیمی ممکن است امروز شما را نوستالژیک کند. همچنین این احتمال وجود دارد که یک عشق قدیمی وارد زندگی شما شود و شما بسیار احساس امنیت و آرامش کنید. فرد می تواند هدایایی دریافت یا دریافت کند یا دارایی اجدادی را به اشتراک بگذارد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت ملکه

دی ماهی عزیز؛ همه جا پر از انرژی مثبت و شادی. سلامتی، ثروت و شادی این روز را رقم خواهد زد. رفاه، فرزندآوری، بارداری، ازدواج یا نامزدی امکان پذیر است. شما احساس برکت می کنید. این زمانی است که دوست دارید خود را نوازش کنید، به اسپا، مرکز ماساژ بروید یا فقط به باشگاه یا سالن زیبایی بروید تا ظاهر و احساس خوبی داشته باشید. این روزی است که آرزوها برآورده می شوند.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت قدرت

بهمن ماهی عزیز کلاه بر قدرت و اراده ات !! شما از قدرت ذهنی، توانایی های ذهنی و صبر خود استفاده می کنید تا همه چیز را در چشم انداز ببینید. قدرت امروز شما قابل ستایش است. از آنجایی که شما فردی سخت کوش هستید، می دانید چگونه با استرس و فشار کاری مقابله کنید. شما می توانید برنامه های شخصی خود را دنبال کنید و در عین حال دوستان و خانواده خود را راضی نگه دارید. کمی نظم و انضباط بیشتر در زندگی شما را به مسیری طولانی در زندگی می برد.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت پادشاه فنجان ها

ماه مارس، شما امروز بسیار احساساتی هستید. به همین دلیل، اختلاف نظر با اعضای خانواده می تواند کمی از کنترل خارج شود. ترفند این است که به ذهن خود گوش دهید، نه به قلب خود. برای مقابله با انرژی منفی دیگران که برای شما مهم هستند، باید از نظر عاطفی بالغ بمانید. شما باید در ذهن خود روشن کنید که مرزهای شما چیست و چه چیزی از نظر عاطفی قابل قبول است و چه چیزی قابل قبول نیست.