فال تاروت امروز دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: چهار شمشیر

ماه آوریل نشان می دهد که شما منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن به جبهه کارگری هستید و این حرکت درستی خواهد بود. این دوره زمانی است که کار خود را جدی تر می گیرید. زمان و فکر زیادی صرف برنامه ریزی و سازماندهی امور می شود. روند فکر شما در خط مقدم است. شما تمام پاسخ های خود را در درون نگری پیدا می کنید و به طور غریزی می دانید که برای رسیدن به چیزی باید چه کاری انجام دهید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت مرد آویزان بر در

سعی کنید اعتماد یک نفر را جلب کنید و در ماه می به معتمد او تبدیل شوید. در غیر این صورت ممکن است عشق خود را از دست بدهید. ممکن است با موقعیتی مواجه شوید که نیاز به راه حل فوری دارد، اما نمی توانید راهی برای خروج پیدا کنید. در زمینه تحصیل در خارج از کشور، متقاضی ممکن است در فرآیند ویزا گیر کند. یا مدارک لازم را ندارید و با تمکن مالی کافی نمی توانید ثابت کنید که دانشجوی واقعی هستید. مراقب چنین اتفاقاتی باشید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت نه فنجان

ماهی های عزیز، ژوئن زمان بسیار لذت بخشی با عاشقان در جبهه عاشقانه پیش بینی می شود. ممکن است امروز روحیه شما سبک تر و خوش بینانه تر باشد. آرامش و لذت می خواهید و هر فعالیتی را به انتها موکول کنید. شمردن موهبت‌هایتان، زندگی در لحظه و لذت بردن از چیزهای خوبی که زندگی ارائه می‌دهد در کارت‌ها وجود دارد. شما واقعاً چیزهای زیادی برای خوشحالی دارید و این می تواند احساس عمیق رضایت و رضایت شما را افزایش دهد.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: Nine of Wands

جولای جان، نزدیک شدن به یک مسابقه یا امتحان می تواند شما را در وضعیت بسیار بدی قرار دهد. نگرانی، استرس و اضطراب احتمالا امروز شما را تحت تاثیر قرار می دهد. تلاش شما بیهوده به نظر می رسد. به دنبال راه هایی برای افزایش بهره وری و خونسردی خود باشید. تعادل در ورزش، مصرف غذا و آب و استراحت کافی ضروری است. یک رقیب در جبهه تحصیلی ممکن است سعی کند تلاش های شما را خنثی کند.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: هشت کارت پول

ماه اوت عزیز، ممکن است در موقعیت جدیدی استخدام شوید که مهارت های شما را محک بزند و چالش برانگیز باشد. به خودتان باور داشته باشید که می توانید برای موفقیت در این شرایط هر کاری که لازم است انجام دهید. از نظر آکادمیک ممکن است پوشاندن همه پایه ها دشوار باشد، بنابراین برخی از آنها را به صورت تصادفی بگذارید. امروز می توانید از برنامه پر مشغله خود فاصله بگیرید، خود را شاداب کنید و بار مسئولیت ها و وظایف خود را کنار بگذارید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت دو سکه ای

شهریور ماهی عزیز، برای ساختن آینده مالی سالم‌تر، ممکن است نیاز داشته باشید که تعادل مالی خود را حفظ کنید، کمتر خرج کنید یا پول بیشتری کسب کنید. این لزوما زمان مناسبی برای خرج کردن یا سفته بازی نیست. به یاد داشته باشید که پس انداز پول درآوردن است. اگر باور دارید که پول خواهد آمد، این نظریه ممکن است شما را در شرایط سختی قرار دهد و ممکن است مجبور شوید با اعصاب از بین رفته خانواده کنار بیایید. بهتر است اسب های خود را در جبهه پول نگه دارید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

مهرماهی عزیز کار معلق در محل کار بدون مشکل به اتمام رسید. تلاش های تحصیلی شما احتمالا اکنون به ثمر می رسد. می توانید روی تقویت حلقه اجتماعی خود تمرکز کنید. شما در اعمال و کردار خود شجاع و شجاع هستید. این در رفتار شما منعکس خواهد شد. ترفیع، افتخار یا جایزه روی کارت است. شما نسبت به آینده امیدوار و خوش بین هستید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: Two of Wands

نوامبر، امروز روز بزرگی برای موفقیت است. اهداف شخصی شما به وضوح قابل مشاهده است. شما از منطقه راحتی خود خارج می شوید و با اعتماد به نفس خود به کشف دنیاهای جدید و تجربیات جدید می پردازید. شما می‌دانید هدفتان چیست، فرآیند خلاقانه‌تان شما را به چه سمتی سوق می‌دهد، و مطمئن هستید که در نهایت محقق خواهد شد. این یک فعالیت سرگرم کننده بر روی سندان است و احتمالاً شما را برای بقیه روز سرگرم خواهد کرد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

آذر ماهی جان، ممکن است در محل کار، بیش از توان خود را پرداخت کنید. شما در فعالیت های مختلف شرکت می کنید. مصاحبه ها، امتحانات، مسابقات وقت شما را می گیرد. تحت تاثیر قرار دادن کسانی که در جبهه علمی اهمیت دارند اتفاق خواهد افتاد. از نظر اجتماعی نیز آماده باشید. مکاتبات و ارتباطات مکتوب نیاز به توجه دارد، در برخورد و بیان خود مؤدبانه و ملایم باشید. کسی که دوستش دارید ممکن است روش های اصلاح ناپذیر شما را دوست نداشته باشد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

دی ماهی عزیز، برخی از موارد اضافه شده به پروفایل شغلی شما می تواند شما را به یک کاندیدای داغ برای یک شغل پردرآمد تبدیل کند. امروز احساس می کنید بسیار قوی و در موقعیتی هستید که می توانید یک گروه را رهبری و فرماندهی کنید. شما می توانید با مشکلات روبرو شوید. سطح بهره وری شما بسیار بالا خواهد بود و بهره وری نتیجه خواهد داد. سعی کنید درگیر مکالماتی که واقعاً به شما مربوط نیست، نشوید. این فقط تصویر شما را خدشه دار می کند.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

ماهی های عزیز، می توانید انتظار داشته باشید که اوضاع بهتر شود. شما نباید فقط یک جا بایستید و آنچه را که مانع زندگی شما شده است بپذیرید. می توانید دستی فعال داشته باشید. وقتی اوضاع بد است، می‌توانید فعالانه برای بهبود وضعیت خود تلاش کنید تا اینکه منتظر بمانید و امیدوار باشید که اوضاع بهتر شود. و این تلاش شما امروز پاداش های فراوانی را به همراه خواهد داشت. ناگهان متوجه می شوید که همه چیز تحت کنترل شماست. در محل کار، روی صندلی راننده می نشینید و شروع به کنترل همه چیز می کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت شوالیه چوبدستی

ماه مارس، این روز زیبایی است، شما بسیار پرانرژی، امیدوار و پرشور هستید. شما فقط سعی می کنید با ایده ها و دیدگاه های خود همه چیز را به وقوع بپیوندید. سطح اعتماد به نفس شما سر به فلک می کشد و احساس می کنید که آماده به چالش کشیدن جهان با دید خود هستید. بنا به دعوت شخصی، می توانید به خارج از ایستگاه سفر کنید یا دفتر/کابین یا حتی محل سکونت خود را تغییر دهید. ممکن است امروز برخی تصمیمات سریع گرفته شود.