فال تاروت امروز سه شنبه 6 شهریور 1403

فال تاروت شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت پادشاه شمشیرها

نیسان حوت، گاهی اوقات قضاوت در مورد یک کتاب از روی جلد آن اشکالی ندارد. نیازی نیست کسی را کاملا بشناسی تا بدانی کیست. شما می توانید کسی را بدون حذف کامل از زندگی خود نزدیک نگه دارید. گاهی اوقات می توانید کمی فهیم باشید که برای برخی افراد ترسناک است، اما معمولاً نمی توانید اشتباه کنید. پیام پادشاه شمشیرها واضح است. به حقایق بچسبید. بله، همه ما در نهایت انسان هستیم، اما هنوز به کسی در گروه دوستانمان نیاز داریم که دقیقاً این را بگوید. وظیفه شما امروز این است که نظر دیگران را بگویید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ملکه

می، امروز تغییری ایجاد خواهید کرد. شاید یک تغییر کمد لباس، یک مدل موی جدید یا یک طرز فکر و بودن جدید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد، وقت آن است که انرژی خود را پاک کنید و از شر تار عنکبوت های استعاری که درخشش شما را کم رنگ می کنند خلاص شوید. ملکه نماد زیبایی و اصول زنانه است. صرف نظر از اینکه مرد هستید یا زن، بهره مندی از این انرژی زنانه برای همه ما ضروری است. زندگی در مورد تعادل است. اگر در اطراف لبه ها احساس ناهمواری می کنید، ظاهر خود را زیباتر کنید یا آپارتمان خود را دوباره تزئین کنید. زندگی خود را شلوغ کنید و احساس تازگی خواهید کرد.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: Two of Wands

خورهاد ماهی عزیز، قسمت هایی از تو هست که دوباره تحلیل می کنی جوزا. جنبه‌هایی از شما وجود دارد که فکر می‌کردید آن‌ها را فهمیده‌اید و درک می‌کنید، اما پس از یک موقعیت اخیر، در این فکر می‌مانید که آیا واقعاً در زمینه‌هایی که زمانی فکر می‌کردید دارید رشد می‌کنید یا خیر. بدانید که رشد مساوی کمال نیست، رشد گاهی می تواند مانند برداشتن دو قدم به جلو، یک قدم به عقب باشد. مهم نیست، خودت را کتک نده. اجازه ندهید این شکست ها شما را از مسیری که در آن هستید باز دارد. خودتان را فریب ندهید که فکر کنید می توانید این ویژگی ها را کاملاً سرکوب کنید. کلید رشد، درک جنبه سایه ما و یادگیری کار با آن است نه در مقابل آن.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: هشت شمشیر

جولای جان، ممکن است امروز احساس کنی در گوشه ای افتاده ای. گزینه های شما محدود به نظر می رسد و از دیدگاه شما، دستان شما بسته به نظر می رسد. اما هشت شمشیر چیز دیگری را نشان می دهد. امکانات بیشتر از آن است که تصور کنید. هنوز برای تصمیم گیری یا انتخاب مسیر تحت فشار نباشید. در حال حاضر، ممکن است چیزهایی را بیش از حد تجزیه و تحلیل کنید که باعث می شود احساس کنید انتخابی ندارید، که باز هم ندارید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

اوت ماهی، شما در میانه یک تحول ضروری هستید. بخش هایی از شما وجود دارد که مدت زیادی است نمی خواهید آنها را رها کنید. من متقاعد شده ام که روش های قدیمی شما همه چیز شما هستند. ممکن است با این ایده که در اعماق وجود یک شخص هرگز نمی تواند آنچه را که واقعاً هستند رها کند، آرام شوید، اما ممکن است در نهایت متوجه شوید که این درست نیست. تغییر ممکن است اما آسان نیست. شما به جایی رسیده اید که متوجه می شوید اهدافی که می خواهید به آنها برسید امکان پذیر نیست مگر اینکه چیزی را رها کنید. شما با چنگ زدن به گذشته به آینده می رسید. این حرکت رو به جلو وجود ندارد. این دگرگونی نیاز به فداکاری دارد، اما اگر واقعاً می‌خواهید جلو بروید، باید خود و عادت‌های قدیمی‌تان را رها کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت ماشین

شهریور ماهی عزیز دقیقا برای چی میری؟ این همه انرژی که استفاده می کنید شما را به کجا می برد؟ این روزها کمی بی هدف به نظر می رسید. تلاشتان را اینجا بگذارید، تلاشتان را آنجا بگذارید، زمان و انرژی خود را بین افراد مختلف و اهداف مختلف تقسیم کنید. بله، سرتان شلوغ است، اما آیا بیشتر از آنچه نیاز دارید کار می کنید؟ در نتیجه ممکن است کمی بیش از حد پراکنده باشید و در نتیجه احساس روشنی از جهت گیری نداشته باشید. شما فردی سخت‌کوش و حامی هستید، اما اگر در این زمینه هوشمند نباشید، لزوماً سخت‌کوش بودن باعث پیشرفت شما در زندگی نمی‌شود. زمانی را به تمرکز بر خود اختصاص دهید و اولویت‌های خود را مجدداً ارزیابی کنید تا بتوانید حرکت رو به جلو را شروع کنید نه جانبی. بهترین زمان برای جمع شدن با خانواده و دوستان یا شرکت در یک جشن است. می توانید نزدیک ترین دوستان خود را دعوت کنید یا می توانید برای یک شام صمیمی و چند لیوان شراب خوب دعوت شوید. نشان دهنده ازدواج، نامزدی، تولد فرزند، تولد، خانه داری یا جشن دیگری است که نقطه عطف خاصی را نشان می دهد.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت عصایی تک

ماهی های عزیز، امروز ممکن است احساس کنید که بالاخره از یک نوع برزخ عجیب و غریب راه رفتن در خواب بیدار می شوید. یک عصا نشان دهنده اشتیاق جدید، میل سوزان و کنش است. این انرژی برای همیشه دوام نمی آورد، پس راهی برای استفاده حداکثری از آن پیدا کنید. و خودت را نسوزی، ترازو. گاهی اوقات با خود شوخی می کنید که این انرژی محدود است، اما این درست نیست. به جای اینکه خود را به حدی بسوزانید که ماه ها از انجام هیچ کاری خسته شده باشید، راهی برای جلوگیری از این امر وجود دارد. راهی برای شکستن این چرخه تولید بیش از حد و سپس تلاش بیش از حد پیدا کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت ده سکه

ماهی‌های نوامبر، اگر فکر می‌کنید که آیا تمام فداکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که اکنون انجام می‌دهید در آینده نتیجه خواهند داد، ده پول نشانه‌ی واضحی از این موضوع است. گاهی اوقات می تواند ترسناک باشد که فکر کنیم همه تلاش های ما ممکن است بیهوده باشد، اما اگر واقعاً به کاری که انجام می دهیم و خلق می کنیم علاقه مند باشیم، هرگز بیهوده نخواهد بود. حتی اگر پروژه‌هایی که شروع می‌کنیم شکست بخورند، اتلاف نیست زیرا ما از آن چیزی یاد می‌گیریم. شما یک بازنده عقرب نیستید و شکست خورده نیستید. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، کاملاً روی کاری که امروز باید انجام دهید تمرکز کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: یکی از کارت های جام

آذر ماهی جان، همیشه به این فکر می کردی که آیا آن شهوت زندگی که تا به حال احساس کرده ای، هنوز وجود دارد؟ مسئله این است که قرار نیست هر بخش از زندگی ما یک تجربه شگفت انگیز باشد، اما این بدان معنا نیست که ماجراجویی های شما به پایان رسیده است. حقیقت این است که هر سفری که ما انجام می دهیم در دنیای فیزیکی وجود ندارد. همانطور که در این مسیر قدم می گذارید، ممکن است خود را در آستانه یک سفر عاطفی عمیق بیابید که فقط شما می توانید آن را به طور کامل درک کنید. دیگران ممکن است با هم ارتباط داشته باشند و دو سنت خود را ارائه دهند، اما در پایان روز، این چیزی است که شما باید خودتان به آن پی ببرید. انرژی و هیجانی که نسبت به زندگی احساس می کنید می تواند تجدید شود. خواهی دید که زندگی هرگز رنگش را از دست نمی دهد، فقط آن را نمی بینی.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

دی ماهی عزیز؛ شما امروز بسیار محبوب هستید. این طور نیست که برای اجرا لزوماً به توجه نیاز داشته باشید، مطمئناً مخالف دریافت آن نیستید. شما امروز بدون زحمت جذاب و کاریزماتیک هستید. شما انرژی منحصر به فرد خود را از خود ساطع می کنید. مردم نمی توانند چشم از شما بردارند و فکر می کنند حرکت بعدی شما چه خواهد بود. شما بدون عذرخواهی خودتان هستید و هیچ اشتباهی انجام نمی دهید، و دقیقاً این نوع انرژی است که شما را بسیار جذاب می کند. از تمجیدها و محبوبیت دی ماهی لذت ببرید. شما بیشتر این سال را کاملاً روی کار و اهداف خود متمرکز کرده اید، اکنون می توانید رها کنید و کمی سرگرم شوید. در نتیجه می توانید وارد محیط جدیدی با شخصیت های جدید و همفکر شوید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: هشت کارت پول

ماهی های عزیز، در هر کاری که فوراً تلاش کنید عالی نخواهید بود. شما یکی از همه کاره ترین نشانه های زودیاک هستید، اما در حال حاضر از خود راضی نباشید. امروز انتظار خشنودی آنی را دارید، اما این غیر واقعی است. باید بپذیرید که گاهی اوقات چیزها به انرژی پایدارتر و تعهد طولانی مدت نیاز دارند. آنچه شما به دنبال آن هستید ممکن است اگر بخواهید خودتان را وقف کنید. بدانید که این یکی از مواردی نیست که بتوانید راه آسانی برای خروج از آن پیدا کنید. بزرگترین قدرت شما توانایی شما برای کار هوشمندانه است، نه سخت تر. راه‌های خلاقانه‌ای را برای رد شدن از چندین مرحله و همچنان انجام کار ایجاد می‌کند. اما این بار باید طبق قوانین بازی کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: شش فنجان

ماهی های عزیز، امروز در مورد شفای گذشته است. زخم هایی که هرگز فکر نمی کردید خوب شوند، در نهایت شروع به کنده شدن می کنند. این ممکن است در مورد کسی باشد که قبلاً با او بسیار نزدیک بودید. شاید این یک دوست قدیمی، یک سابق قدیمی یا یکی از اعضای دور خانواده باشد. مهم نیست که چه می شود، می توانید خاطرات شاد قدیمی خود را مرور کنید و شادی هایی را که این شخص زمانی برای شما به ارمغان آورد را به یاد بیاورید. در نتیجه، راحت تر به خود یادآوری می کنید که چه چیزی باعث می شود آنها را دوست داشته باشید. مردم کامل نیستند و شما هم بی نقص نیستید. شاید راهی برای اصلاح دوباره وجود داشته باشد.