فال تاروت امروز شنبه 28 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت درویشی

اما فروردینی ماهی جان، معنویت و ارادتت به خدا تو را تا حدودی متدین می کند و در خلوت جواب سوالاتت را می یابی. هنگامی که در مشکل هستید همیشه یک نور الهی وجود دارد که راه شما را روشن می کند و به شما قدرت می بخشد. حتی اگر همه چیز خوب پیش نرود، اکنون زمان از دست دادن امید نیست. به خودت و خدای متعال ایمان داشته باش.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت احمق

در ماه می، سفر هنوز آغاز نشده است. شما ایده های جدید، امیدهای جدید و یک پروژه جدید دارید. همه طرح ها روی کاغذ است. اگر با یک تصمیم یا لحظه ای شک مواجه شدید، نیرویی وجود دارد که شما را تشویق می کند تا به خودتان ایمان داشته باشید و از قلب خود پیروی کنید، مهم نیست که انگیزه های شما چقدر دیوانه یا احمقانه به نظر می رسد. مراقب رقبای خود یا کسانی که به شما حسادت می کنند باشید. به کسی چیزی که در ذهنت هست نگو

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

ژوئن عزیز، شما می توانید تجدید و تحول را به زندگی خود بیاورید. پایان یک مرحله بزرگ از زندگی شما و شروع چیزی بسیار با ارزش تر و مهم تر روی کارت است. شما باید گذشته را پشت سر بگذارید و آماده پذیرش فرصت های جدید باشید. این می تواند هر چیزی باشد، یک شغل جدید، یک رابطه جدید، یک خانه جدید یا فقط احساس رهایی از انرژی های منفی که در حال حاضر در اطراف شما می چرخد.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت پادشاه فنجان ها

جولای جان، شما می توانید پیوندی قوی بر اساس اعتدال و تفاهم ایجاد کنید. از نظر عاطفی احساس تعادل و کنترل می کنید. شما احساسات و عواطف خود را بسیار عمیق درک می کنید و می توانید به صورت حساس با عزیزان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین بدانید که این یک هدیه باورنکردنی است که دارید و آماده باشید تا ثبات عاطفی و رویکرد آرام خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: شش گرز

اوت، شما این موقعیت را به دست آورده اید و اکنون وقت آن است که به موفقیت خود افتخار کنید. امروز ممکن است برای کاری که انجام داده اید جایزه، ستایش یا تقدیر از همسالان خود دریافت کنید. حتی می تواند فقط یک ضربه زدن به پشت یا تمجید یا قدردانی از کار شما باشد. این باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و به شما قدرت ادامه تلاش می دهد.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت دو فنجان

آگوست در کارت‌های ارتباط بی‌نقص، شراکت متوازن، تعهد و همه چیزهایی است که اکثر ما در مورد عشق و روابط به آن امیدواریم. اگر به دنبال عشق هستید، احتمالاً به زودی راه خود را پیدا خواهید کرد. می توانید با هر کسی که می خواهید ملاقات کنید. کسانی که از قبل در رابطه هستند می توانند امروز پیشنهاد ازدواج بدهند.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

مهرماهی عزیز، امروز احساس می کنید که فردی جوان، پرانرژی و بسیار فعال هستید. اما نگران نباشید، نمی توانید صبر کنید تا یک پروژه یا ایده جدید را شروع کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما هر پروژه، سرمایه گذاری و سفر جدیدی را با انرژی و هیجان زیاد شروع می کنید. میشه ادامه بدی شروع همیشه امیدوارکننده به نظر می رسد، اما حفظ حرکت نیازمند عزم است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت عاشق

نوامبر ماهی حوت است، این یک روز عالی برای عاشقان است!!! ممکن است یک رابطه هم روحی ایجاد شود که به شما درک و شدت بیشتری در مورد روابطتان بدهد. ازدواج و خوشبختی زناشویی روی کارت است. اعتماد شما به یکدیگر به شما قدرت و اعتماد به نفس می دهد تا بر موانع زندگی غلبه کنید. پیوند ایجاد شده فوق‌العاده قوی است و اغلب منعکس کننده یک ازدواج، ارتباط با روح یا رابطه بسیار نزدیک است.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت شمشیر

آذر ماهی جان، برخورد منطقی و تحلیلی شما با مشکلات ممکن است شما را مشغول کند. شما مبتکر و تحقیقی هستید و چیزی را که واقعیت ندارد نمی پذیرید. شما از حقیقت و نظم پیروی می کنید. حتی اگر اکنون مشکلاتی را تجربه می کنید، این تنها بخشی از سفر شما به سوی چیزهای بسیار مثبت تر است. در نهایت خواهید دید که این زمان فقط یک ضربه به رادار بود و این شما را قوی تر می کند. روی اهداف بلند مدت خود تمرکز کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

دی ماهی عزیز، اگر به دنبال کسب و کار یا شراکت هستید، ممکن است جای اشتباهی را جستجو کنید. این را بررسی کنید. شما به دنبال آزادی هستید. شما فضای خود را می خواهید، هیچ کاری نمی کنید. محدودیت ها روز شما را می سازد. فقط آرام باش!!! صبر کلید است. ممکن است اخیراً دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته باشید. اطمینان حاصل کنید که اشتباهات مشابهی را که به مشکل کمک می کند مرتکب نمی شوید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت ملکه فنجان ها

ماهی های عزیز، اگر مرد هستید، یک زن بالغ پشتوانه خوبی برای شما خواهد بود تا اوضاع را در عرصه حرفه ای به نفع خود تغییر دهید. قدرت شهودی شما شگفت انگیز است. به خصوص در روابط، شهود شما شما را در مورد اینکه چه چیزی اشتباه است و چه چیزی درست است راهنمایی می کند. شما قادر خواهید بود راه حل مناسبی برای مشکلات مربوط به عواطف و احساسات پیدا کنید. او را در آغوش بگیرید که خانم ها در خانه احساسی هستند، آنها وقت خود را صرف شیرین کردن خانه می کنند. از سلامتی خود غافل نشوید!!!

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

انرژی مثبت در ماه مارس حوت احساس شد. این زمانی است که شما از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی در بهترین حالت خود هستید. سلامتی، نشاط و نشاط درونی دائماً شما را پر از انرژی و الهام می کند. ارتقاء، ارتقاء یا تکلیف در کارت موجود است. از آنجایی که پایه های بسیار سالم و محکمی دارید، می توانید تصمیم مهمی در مورد شغل یا رابطه خود بگیرید.