فال تاروت امروز یکشنبه 29 مهر 1403

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت شعبده باز

ماه آوریل، ایده های زیادی در اطراف شما وجود دارد. شما می توانید خود را به طرق مختلف بیان کنید، اما مشکل اینجاست که مطمئن نیستید چه چیزی را دنبال کنید. احساس می کنید انرژی زیادی دارید و جایی برای رفتن ندارید. به جای اینکه بتوانید طلسمی را که می دانید انجام دهید، انجام دهید، احساس می کنید مسدود شده اید. به عقب برگرد و نفس عمیقی بکش. خود را به سمت یک چیز یا مهارت سوق دهید. در مقابل میل به انجام چند کار مقاومت کنید. انرژی متمرکز به شما کمک می کند از گیر افتادن جلوگیری کنید.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت عدالت

ممکن است از برخی انتخاب‌هایی که در گذشته انجام داده‌اید و اینکه چگونه بر زمان حال شما تأثیر می‌گذارند، غرق شده باشید. اشکالی ندارد که احساسات خود را در مورد اشتباهات پردازش کنید و به خود فرصت دهید تا غصه بخورید، اما روی آن متمرکز نشوید یا در پشیمانی غرق نشوید. در عوض، به این فکر کنید که چگونه می توانید بهتر عمل کنید و چگونه ممکن است از تعادل خارج شوید. شکل دادن به آینده در دستان شماست! شما می توانید از تجربیات خود بیاموزید، آن دانش را به کار ببرید و چارچوبی برای آینده ای بهتر ایجاد کنید.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت چرخ ثروت

جون ماهی های عزیز، مواقعی وجود دارد که شانس یا سرنوشت بر ما حاکم می شود و تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که با مشت ها غلت بزنیم. به یاد داشته باشید که این چرخه ادامه خواهد داشت و آنچه بالا می رود باید پایین بیاید. ما همیشه نمی دانیم که سرنوشت به نفع کدام طرف است تا زمانی که حقیقت اتفاق بیفتد. می دانم استرس زا است که احساس کنید مطمئن نیستید چه اتفاقی می افتد، اما اگر سعی کنید همه چیز را کنترل کنید استرس زا است. رها کن و بگذار همه چیز اتفاق بیفتد. به خود بیایید و تا زمانی که اوضاع آرام نشود، به برنامه های خود فکر نکنید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت ملکه پول

جولای، جان، خلاقیت شما به مبارزه ای با اعتماد به نفس شما در انتخاب های جسورانه ای که می خواهید انجام دهید تبدیل شده است. این تضاد درونی خلاقیت شما را تضعیف می‌کند و باعث می‌شود خودتان را حدس بزنید. با کنترل بیش از حد اضطراب های دائمی، اضطراب های موقت را اصلاح نکنید. به خودتان اجازه دهید تا متوجه شوید که نور منحصر به فرد شما چقدر به جهان می آورد. به جای تکرار انتخاب هایی که قبلاً انجام شده اند، به دنبال الهام گرفتن برای انتخاب هایی باشید که هنوز وجود ندارند. چیزها و افرادی را بیابید که الهام بخش خلاقیت شما هستند. همان لطفی را که به دیگران می دهید به خود بدهید و کارهایی انجام دهید که آتش خلاقیت شما را تجدید می کند.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: هشت گرز

مرداد، وقتی سعی می کنید مهارت های خود را طبق برنامه های خود ارتقا دهید، از اهداف خود عقب می مانید و دلتان در آن نیست. احساس می شود که آتش درونی الهام سرکوب شده است. شما نمی توانید بر روی کارهایی که در دست دارید تمرکز کنید و به جای اینکه تمام تلاش خود را بکنید، ذهن خود را سرگردان پیدا کنید. شما احساس بی تفاوتی می کنید و کوچکترین تلاشی باعث می شود احساس بی کفایتی کنید. سعی کنید به خود یادآوری کنید که چرا کاری را انجام می دهید و دوباره با الهام اصلی خود ارتباط برقرار کنید تا بتوانید دوباره کار را دوست داشته باشید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: کارت ماشین

شهریور ماهی عزیز، احساس میکنی اگر اینقدر تاخیر نبود میتوانستی بروی، میتوانی بروی! به جای اینکه بی امان به جلو حرکت کنید، شتاب خود را تغییر می دهید. اکنون فرصتی برای اقدام سریع فرا رسیده است و شما ناامید شده اید زیرا به نظر می رسد دور از دسترس شماست! ناامیدی به شما احساس گمراهی و بی هدفی می دهد. دوباره روی هدف خود تمرکز کنید و ارزیابی کنید که برای ادامه کارها چه کاری می توانید انجام دهید، به جای اینکه روی کارهایی که نمی توانید انجام دهید تمرکز کنید.

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

ماهی های عزیز، شما قطعاً سنگینی موقعیت مغالطه هزینه های غرق شده را احساس می کنید – برای چیزی تلاش زیادی کرده اید، اما به رسمیت شناخته نمی شوید و سود سهامی که انتظارش را داشتید دریافت نمی کنید! قبل از اینکه زمان بیشتری را صرف آن کنید، یک لحظه قبل از حرکت به جلو وقت بگذارید. شما خیلی داده اید، می توانید کمی وقت بگذارید. از این زمان برای ارزیابی آنچه برای تمام کار خود به دست می آورید و ارزش آن را ارزیابی کنید. قبل از گسترش یا انجام کارهای بیشتر با خروجی خود، گزینه ها را با دقت بسنجید و ببینید آیا واقعاً این چیزی است که می خواهید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت مرگ

آبان ماهی عزیز؛ ! شما آنقدر از خودتان برای انجام کارها صرف کردید که اکنون احساس تدافعی می کنید و دلیل خوبی هم دارد. مردم محدودیت های شما را آزمایش خواهند کرد و از شما بیشتر از چیزی که مایل به دادن آن هستید مطالبه خواهند کرد. خیلی غم انگیز است بعد از دادن این همه چیز و احساس کمی بدیهی. به درون خود نگاه کنید تا تعیین کنید چقدر بیشتر می توانید در این وضعیت مشارکت کنید. خرد و عزم درونی شما کلید تعیین و حفظ مرزها خواهد بود. برای پردازش تمام درس های آموخته شده به زمان نیاز دارید و برای انجام این کار به فضا نیاز دارید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت خورشید

آذر ماهی عزیز قدمت سبک می شود و دوباره احساس شادی می کنی. خوش بینی طبیعی شما در نبرد با منتقد درونی شما پیروز می شود و کاملاً احساس خوشبختی می کنید. به خودتان اجازه دهید آن را بپذیرید و از این لحظه موفقیت لذت ببرید! این شادی را پخش کن! احساس خوش بینی، امید و پذیرش را تجربه کنید! خلاقیت و موفقیت شما نتیجه داده است. اکنون زمان آن است که احساس اشتیاق و رضایت داشته باشید!

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت پول معکوس نه

دی ماهی عزیز، شما پیشرفت زیادی کرده اید اما واقعا نمی توانید آن را ببینید یا بپذیرید. حتی اگر ممکن است برخی از ثمرات کار خود را برداشت کرده باشید، منتقد درونی شما اجازه نمی دهد هر کاری را که انجام داده اید ببینید. علیرغم تمام دستاوردهایی که به دست آورده اید و برنامه هایی که تکمیل کرده اید، خودگویی منفی مانع شما می شود. با وجود اینکه کارهای زیادی انجام داده اید، احساس می کنید گیر افتاده اید. چند نفس عمیق بکشید و به محیط اطراف خود خوب نگاه کنید. برای شناخت دستاوردهای خود از شما تشکر کنید.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

ماهی های عزیز، ذهن شما کاملاً روشن است و در نهایت می توانید حقیقت وضعیت اطراف خود را ببینید. این وضوح جدید همچنین با موجی از منطق هوشمند همراه است و می‌توانید لایه‌هایی از موقعیت‌ها را که مانع از گرفتن بهترین تصمیم شما می‌شوند را حذف کنید. شما مدتها منتظر یک پیشرفت ذهنی بزرگ بودید و اکنون تمام شده است. تو انجامش دادی! اکنون که شکست خورده اید، افکار جدید عالی و ایده های جدید هیجان انگیز دارید!

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: کارت ملکه

ماهی های عزیز، شما در حال انفجار عظیمی از خلاقیت هستید. این موج انرژی نه تنها برای حفظ شما، بلکه برای تغذیه اطرافیانتان کافی است. شما می توانید نظم خلاقانه را از پتانسیل آشفته کشف کنید. در اطراف شما فراوانی وجود دارد و احساس می کنید مجهز و آماده هستید تا از آن نهایت استفاده را ببرید. اگر بخش هایی از زندگی شما نیاز به مراقبت و مراقبت دارد، امروز روز خوبی برای درگیر شدن با آنهاست.