فال تاروت یکشنبه ۱ مهر ماه ۱۴۰۳

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

خواندن تاروت برای متولدین ماه آوریل

کارت تاروت: کارت جدید جام

روز فال ماه آوریل زندگی، سلیقه و علایق هنری شما را تعیین می کند. خلق و خوی سبک تری خواهید داشت، عواطف و احساسات نیز مهم هستند. می توانید برای سینما یا تئاتر برنامه ریزی کنید و ممکن است بخواهید در کنار عزیزانتان استراحت کنید. دوستان و بستگانی که قبلاً با آنها احساس صمیمیت می‌کردید، ممکن است غافلگیرکننده‌ای برای شما ایجاد کنند. روی کارت ها یک هدیه یا پیشنهاد ازدواج وجود دارد.

خواندن تاروت برای متولدین اردیبهشت

کارت تاروت: کارت ستاره

مه، باشد که ستارگان امروز به شما کمک کنند، استقامت به شما کمک خواهد کرد. وضعیت سلامتی او همچنان خوب است. اکنون میل شدیدی دارید که حس معنا و هدف را در زندگی خود دوباره کشف کنید. شما در حال ایجاد تغییرات قابل توجهی در زندگی خود هستید، از خود قدیمی خود به خود جدید خود تبدیل می شوید و با این کار دیدگاه جدیدی را به زندگی ارائه می دهید. این تغییر با استقبال و پاداش همراه است.

خواندن تاروت برای متولدین خرداد

کارت تاروت: کارت خورشید

ماهی های عزیز، روز بسیار خوبی برای تحقق آرزوهایتان است. تولد فرزند، ازدواج، شناخت و افتخار در کارت است. ارتقاء انتظار می رود. صمیمیت و محبت عزیزانتان باعث تقویت اعتماد به نفس شما می شود. شادی از طریق کودکان نشان داده می شود. آنها در تحصیل و شغل بسیار موفق می شوند. اگر برای یک شغل دولتی تلاش می کنید، ممکن است آن را بدست آورید یا لطف یک مقام بالاتر به شما کمک می کند که حرکت کنید.

خواندن تاروت برای متولدین علامت قوس

کارت تاروت: کارت هیروفانت

جولای، جان، می‌خواهی آزادی بیشتری برای کشف خلاقیت خود داشته باشی تا اینکه درگیر جزئیات و روال‌های روزمره، رویارویی با قدرت و دانستن اینکه همیشه لازم نیست کارها را به متعارف‌ترین راه انجام دهی. ممکن است از یک رئیس سختگیر یا سازمان سلسله مراتبی خسته شده باشید و نیاز داشته باشید به محیطی انعطاف پذیرتر و هماهنگ تر بروید.

خواندن تاروت برای متولدین مرداد

کارت تاروت: کارت امپراطور

مرداد امروز برای شما روز خوبی است، عزت نفس، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد و می توانید یک سیستم حمایتی برای خانواده یا دوستان خود باشید. همچنین ممکن است به شما الهام شود که مستقل کار کنید، یا حتی کسب و کار خود را برای فرار از زندگی شرکتی و روسای ظالم راه اندازی کنید! یا ممکن است به دنبال یک شریک عملی باشید که بتواند از شما مراقبت کند و پایه محکمی برای آینده فراهم کند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه سپتامبر

کارت تاروت: پنج شمشیر

سپتامبر زمان آن است که به روابط خود عمیق تر نگاه کنید. استرس و تنش با شرکا مورد انتظار است. ممکن است یک شریک خیانتکار یا یک فرد حسود در زندگی شما وجود داشته باشد که پشت سر شما ویران می کند. اگر به دنبال عشق هستید پرس و جوی مناسب را پیدا کنید. مشکلات معده ممکن است شما را آزار دهد. رژیم غذایی خود را بررسی کنید. افراد مسن ممکن است امروز چندان حمایت کننده نباشند. خشن نباش!

تاروت خوانی برای متولدین مهر

کارت تاروت: شش گرز

مهرماه عزیز، هیچ چیز در زندگی به اندازه نگرش مثبت شما نمی تواند تغییر کند و شما این ذهنیت را با اراده اجتماعی و تحسین خود در می آمیزد و به شما قدرت و موفقیت زیادی می دهد. مردم متوجه مهارت های شما خواهند شد، ممکن است به شما یک مجموعه و ماموریت مهم داده شود و به عنوان رئیس یک جامعه یا سازمان انتخاب شوید. وضعیت شما تا حدودی بهتر شده و خوشحال هستید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: کارت برج

ماه های نوامبر، زمان بیدار شدن است!!! اکنون زمان آسیب پذیری نیست. همه چیز خوب نبود اگر آسایش شما مبتنی بر پایه ناکافی افکار، عقاید و اعمال اشتباه باشد، از آنها پیروی نخواهید کرد. شما باید فوراً شغل، شغل یا رابطه خود را تغییر دهید. اتفاق تکان دهنده‌ای رخ می‌دهد که یا ذهن شما را منفجر می‌کند یا شما را درگیر می‌کند.

خواندن تاروت برای متولدین ماه نوامبر

کارت تاروت: Two of Wands

نوامبر به جلسات و رویدادهای دنیای واقعی بروید و دوستان جدیدی پیدا کنید تا اعتبار و اعتماد ایجاد کنید. لینکی که اکنون ایجاد کرده اید برای شما مفید خواهد بود. ممکن است خبرهای خوبی از خارج از کشور نیز برسد. اگر صادرات و واردات داشته باشید، احتمالاً تجارت رونق خواهد گرفت. همه چیز تحت کنترل به نظر می رسد، به غرایز خود اعتماد کنید.

خواندن تاروت برای متولدین ماه دسامبر

کارت تاروت: کارت تعادل

ماهی های عزیز، یادگیری تعادل، صبر و اعتدال در زندگی برای شما مفید خواهد بود. شما توانسته اید راه میانه را انتخاب کنید، از افراط و تفریط اجتناب کنید و حس آرامش زیادی را در زندگی خود حفظ کنید. شما یاد گرفته اید که آرام بمانید و زمان را در شرایط استرس یا اضطراب شدید بگذرانید. این کیفیت عالی شما را از تحسین خانواده و دوستانتان نجات خواهد داد.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن

کارت تاروت: کارت چهار فنجان

ماهی های عزیز، امروز تصمیم دارید به دلیل فعالیت های زیادی که ممکن است شما را مشغول کند، سکوت کنید و از مسئولیت های خود دوری کنید. شما در کارها عجله نمی کنید. در عوض، برای اطمینان از اینکه بهترین کار را انجام می دهید، زمان می گذارید. شما با کاری که انجام می دهید در آرامش هستید، وظیفه شما اکنون باید این باشد که مردم را به محتوا وصل کنید و بهترین اطلاعاتی را که می توانید بدست آورید.

خواندن تاروت برای متولدین اسفند

کارت تاروت: شش شمشیر

ماه مارس، آیا قبلا با خطر مواجه شده اید یا منتظر وقوع آن هستید یا فرار را برای کاهش ترس انتخاب کرده اید؟ این می تواند مشکلات پزشکی یا یکی از مشکلات متعددی باشد که در جنبه های دیگر زندگی با آن مواجه هستیم. با دانستن اینکه در محله ای پرخطر زندگی می کنید، به جای تقویت وسایل حفاظتی خود از قبل، نوبت خود را صبر کنید. برای رویارویی با شرایط امروز باید یک انتخاب قوی داشته باشید.