فال تاروت 12 خرداد ماه

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

♈ فال روزانه تاروت برای متولدین فروردین:

کارت قضاوت

کارت قضاوت: این روزها بیش از هر زمان دیگری حساس هستید و مدام تصور می کنید دیگران می خواهند از اعمال و رفتار شما انتقاد کنند. بهتر است از قضاوت دیگران دست بردارید و کار خود را انجام دهید. به یاد داشته باشید که شما به دنیا آمده اید تا فقط برای خودتان زندگی کنید، نه برای دیگران. بنابراین تا می توانید از زندگی لذت ببرید و قوانین و حد و مرزها را هر طور که می خواهید تعیین کنید. اگر به دنبال شغلی پردرآمد هستید، بهتر است روابط خود را گسترش دهید و بیشتر در گروه های فرهنگی شرکت کنید.

♉ فال روزانه تاروت برای متولدین اردیبهشت:

کارت عاشق

کارت عاشق: این روزها با سوء تفاهم های زیادی روبرو هستید. فکر می کنید شاید بد نباشد از منظر دیگری به مسائل نگاه کنید. این یک تمرین خوب است که شما را آرام می کند و ذهن شما را در دراز مدت بازتر و خلاق تر می کند. اگر اخیراً در روابط عاطفی خود با مشکل مواجه شده اید، بهتر است به جای بی تفاوتی، احساسات خود را نشان دهید. در غیر این صورت فاصله شما بیشتر می شود. بخشش کلید موفقیت در رابطه عاطفی شماست. اگر در چیزی شک دارید، دلتان را به دریا بسپارید و برای فرار از این برزخ به ندای دل عمل کنید.

♊ فال روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

کارت ملکه

کارت ملکه: روابط عاطفی شما آشفته است و کمی نگران به نظر می رسید، اما بهتر است صدای تکراری را در سر خود آرام کنید. یک نفس عمیق بکشید و فکر کنید هیچ چیز در این دنیا ارزش نگرانی ندارد و همه چیز موقتی است. نه شادی و نه ناراحتی ثابت نیست. پس از لحظه لحظه زندگیت لذت ببر دوستی می‌خواهد چیزی به شما بگوید اما رفت و آمد می‌کند. بهتر است خودتان این بستر را فراهم کنید تا او بیشتر احساس نزدیکی کند و به شما اعتماد بیشتری داشته باشد.

♋ فال روزانه تاروت برای متولدین تیرماه:

کارت چرخ سرنوشت

کارت Wheel of Destiny: موضوعی به طور جدی ذهن شما را به خود مشغول کرده است. اگرچه سخت است، اجازه ندهید این احساس شما را شکست دهد. ورزش هایی مانند یوگا می تواند شما را آرام کند. یکی از دوستانت با شما تماس می گیرد. با وجود اینکه از او راضی نیستید، بهتر است گذشته را فراموش کنید و به او فرصت دیگری بدهید. اگر مجرد هستید، برای اولین بار با کسی قرار می گذارید، خود و شریک زندگیتان را مجبور به انجام کارها نکنید، منتظر باشید تا همه چیز به طور طبیعی اتفاق بیفتد. افراد متاهل باید منتظر خبرهای خوب در پایان روز باشند.

♌فال روزانه تاروت برای متولدین مرداد:

کارت مرد حلق آویز

مردی با کارت آویزان: در چند روز اخیر اتفاقی برای شما افتاده است که شما را نگران کرده است. از آنجایی که در حال حاضر نمی توانید در مورد این موضوع اظهار نظر کنید، سعی کنید خود را کنترل کنید و وقت خود را با نگرانی و فکر بی مورد تلف نکنید. مشکلات مالی شما به زودی حل خواهد شد و همه چیز همانطور که انتظار داشتید پیش خواهد رفت. البته این کاملا به شما و تصمیماتی که می گیرید بستگی دارد. در رابطه عاطفی خود شک و تردیدی در دل خود ایجاد کرده اید و به زودی با یک اتفاق این شک برطرف می شود. زمان همه دردها را درمان می کند، به آن اعتماد کن.

♍ خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت باز شد

پاپ کارت: امروز می خواهید مشکلات را تجزیه و تحلیل کنید، اما مراقب باشید رفتار شما مزاحم دیگران نشود. دخالت در حریم خصوصی دیگران هیچ عواقب خوشایندی ندارد. امروز روز بسیار زیبا و فوق العاده ای برای شما خواهد بود زیرا می توانید ایده ها و احساسات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و انرژی مثبتی را که می خواهید از دیگران دریافت کنید. اگر کسی سنگی را به سمت شما پرتاب کرد به جای دعوا از کنارش رد شوید. این رفتار برای او دردناک ترین واکنش خواهد بود.

♎ تاروت خوانی آینده متولدین مهر را پیش بینی می کند:

کارت قدرت

کارت قدرت: امروز از وب که به دور خود بافته اید خارج شوید و هر کاری می خواهید انجام دهید. نیازی به ایستادن نیست، پس جلوی احساسات خود را نگیرید و از لحظه لحظه زندگی لذت ببرید، حتی امواجی که شما را به این طرف و آن طرف پرتاب می کنند. شما به خاطر ترس هایتان خیلی کارها را انجام نمی دهید، اما بدانید که گاهی شجاعت رمز موفقیت و پیشرفت شماست. پس به خود و سرنوشت خود اعتماد کنید و گامی جسورانه بردارید.

♏ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین نوامبر:

کارت خورشید

کارت خورشید: امروز روز شماست، پس کنترل همه چیز را به دست بگیرید و آنها را در مسیری که می خواهید حرکت دهید. در روابط با مردم راحت تر حرکت کنید. محدودیت هایی که برای خود ایجاد کردید کارتان را سخت کرده بود. اگر سعی کنید بسیاری از مسائل را با جزییات تجزیه و تحلیل نکنید، در روابط خود آرامش بیشتری خواهید داشت. وقت آن رسیده که کمی خوش بینانه به اطراف خود نگاه کنید. فرصت های زیادی در اطراف شما وجود دارد، اما چشمان خود را روی آنها بسته اید. دیدگاه خود را کمی تغییر دهید و اجازه دهید جهان زیبایی بیشتری به شما نشان دهد.

♐ تاروت خوانی آینده متولدین آذر را پیش بینی می کند:

کارت جعلی

کارت دودل: یافتن راه حل آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست، فقط باید به خود و توانایی هایتان ایمان داشته باشید. شاید چیزی که به دنبالش هستید چندان دور نباشد. به همین دلیل بد نیست دیدگاه خود را کمی تغییر دهید و عمیق تر به اطراف خود نگاه کنید. اخیراً اتفاقی برای شما افتاده است که بر روحیه شما تأثیر منفی گذاشته است. نادیده گرفتن این مشکل شما را حل نمی کند. بهتر است این واقعیت را به عنوان بخشی از گذشته خود بپذیرید و سعی کنید از آن درس بگیرید تا آینده روشنی در مقابل شما باز شود. به زودی یکی از درهایی که مدت هاست بسته بوده به روی شما باز خواهد شد.

♑ پیش بینی تاروت برای آینده متولدین آن روز:

کارت ستاره

کارت ستاره: زمان خوبی برای شروع دوباره است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و اکنون که شرایط بهتری را تجربه می کنید، باید گذشته را رها کنید و از نو شروع کنید. رویاهای خود را باور کنید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آنها انجام دهید. شک و تردید می تواند تمام برنامه های شما را خراب کند، پس اجازه ندهید شک و تردید وارد قلب شما شود. شریک زندگی تان این روزها بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز دارد، زمان بیشتری را با او بگذرانید و به او نشان دهید که در هر شرایطی کنارش هستید.

♒ تاروت خوانی آینده متولدین بهمن ماه را پیش بینی می کند:

کارت امپراتور

کارت امپراطور: شما دو راه پیش رو دارید اما بر سر دوراهی قرار دارید. شاید این بار رفتن در مسیری که قبلا جرأت رفتنش را نداشتی ضرری نداشته باشد. گاهی اوقات شجاعت چیزی است که به شما چیزهای جدیدی می آموزد و به شما اجازه می دهد تا موفق شوید. امروز خود را برای گفتگوی جدی با طرف مقابلتان آماده کنید. سعی کنید مواظب کلمات خود باشید زیرا ممکن است وضعیت را بدتر از آنچه که هست بدتر کند. شما صداقت لازم را دارید، فقط صبور باشید تا به آنچه که لیاقتش را دارید برسید.

♓ طالع بینی تاروت آینده متولدین ماه مارس را پیش بینی می کند:

کارت کشیش اعظم

کارت کشیش اعظم: امروز وقت خود را با بحث در مورد موضوعاتی که دیگران درک نمی کنند تلف نکنید. از گفتگوهای طولانی اما بی نتیجه خودداری کنید و انرژی خود را برای کارهای مهمتر ذخیره کنید. شما این توانایی را دارید که به مسائل عمیق نگاه کنید، اما دلیلی وجود ندارد که دیگران مانند شما باشند. مدیتیشن یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به آرامش است، آن را امتحان کنید. تماشای شما در محیط کار شخصی است، سعی کنید بیشتر مراقب باشید تا دچار مشکل نشوید.