فال تاروت 18 خرداد ماه

فال تاروت 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ماه آوریل

جوانی تا حدودی آزار دهنده، نترس و باهوش که به احساسات دیگران اهمیتی نمی دهد

مطلع و غیر قابل اعتماد

وضعیتی که با انتشار شایعات و خیال پردازی ها سخت و پیچیده شد

اخبار یا نامه تلفنی

توضیح:

The New Sword از شما می خواهد که این شرایط سخت را بپذیرید و مراقب شایعات و شایعات اطراف خود باشید. با پذیرش و تسلط بر این آزمون ها قوی تر و انعطاف پذیرتر خواهید شد. شمشیر جدید همچنین ممکن است نشان دهنده یک کودک یا نوجوان در زندگی شما باشد که باعث ایجاد چنین مبارزاتی در درون شما می شود.

عاقلانه است که در این زمان دست به سرمایه گذاری های جدید یا تعهدات بزرگ نزنید. مگر اینکه در حوزه مطالعه و مهارت های یادگیری باشد.

جمله شفابخش:

طغیان من (یا طغیان) مثبت، سازنده و خلاقانه است.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ماه آوریل

تسلیم و رضا – ایثار

تحمل مشکلات

ترس از مشکلی که وجود ندارد

نگرش اشتباه

سوء تفاهم از یک کلمه یا رویداد

توضیح:

پاسخ شما منفی است. اگر به فکر تصمیم گیری مهم در زمینه ای هستید، این کارت به شما هشدار منفی می دهد. حداقل بدانید که اکنون زمان مناسبی برای اجرای تصمیمتان نیست.

جمله شفابخش:

اکنون به وضوح آنچه را که باید بدانم درک می کنم. من به اراده عالی عمل می کنم و آن را می پذیرم.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ژوئن

یک خانم بلوند روشن با چشمان خاکستری

همسر و مادر فداکار

زنی با اراده قوی که می تواند ایده های خود را زنده کند

برای مردان این به این معنی است:

رضایت و شادی

موفقیت در اجرای طرح ها

توضیح:

سکوت و وقار شما اطرافیانتان را آرام می کند. آنها مشکلات خود را با شما در میان می گذارند و تحت تأثیر بینش و بینش شما قرار می گیرند. Lady of Cups همچنین می تواند نشان دهنده الهام و آرامش از کسی باشد که نیازهای عاطفی شما را درک می کند و آنها را تقویت می کند. در موارد شدید، Lady of Cups به شما هشدار می دهد که مبادلات عاطفی و عاطفی را با افراد خارج از خانواده خود متعادل کنید و از ایجاد تصاویر ایده آل از شخصیت افراد خودداری کنید. در غیر این صورت ناامید یا مورد آزار عاطفی قرار خواهید گرفت!

جمله شفابخش:

گشاده رویی و مهربانی من را زیبا می کند.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ژوئیه

جدایش، جدایی

اشک

غمگینی

ناهماهنگی و اختلاف نظر

توضیح:

سه شمشیر یک ابزار آموزشی سخت برای آموزش دانش و خرد است. این کارت نشان دهنده یک قلب شکسته و احساسات زخمی است. در این مرحله باید آنچه را که از نظر عاطفی در قلبتان انباشته شده است، قبل از اینکه به رنجش و غم تبدیل شود، بیان کنید. با فرد یا افرادی که در بحران عاطفی شما درگیر هستند تا حد امکان کامل و آشکار صحبت کنید. اگر چنین رابطه ای ندارید، دل خود را به روی یک دوست، مشاور یا خویشاوند باز کنید. ارتباط برای یک فرد دلشکسته فوق العاده موثر است.

بدانید که پذیرش صادقانه و درک این مرحله از زندگی مهم و ضروری است. عاقلانه است که با احساسات و دردهای منفی خود با شجاعت روبرو شوید. به یاد داشته باشید که این غم نیز خواهد گذشت.

جمله شفابخش:

هر مشکلی راه حل خودش را دارد.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ماه اوت

رهایی و رهایی

تغییرات بزرگ غیر منتظره در زندگی که نه تنها شما بلکه اطرافیانتان را نیز نگران می کند

تغییر طرز تفکر در جهت مثبت و اصلاحی

توضیح:

پیشرفت بدون تحول امکان پذیر نیست. این حادثه را نباید نادیده گرفت. دگرگونی می تواند بسیار دردناک باشد، اما هر انسانی ناگزیر زیر بار درد و رنج است و جریان رهایی از آن را تجربه می کند. گذشته با تمام ایراداتش پشت سر شماست و اکنون آماده اید که با درس هایی که آموخته اید همه چیز را از نو شروع کنید.

جمله شفابخش:

خدا ناشناخته و مرموز است. هر چه بیشتر بدانم آنچه را نمی دانم، به الوهیت نزدیکتر می شوم.

تاروت خوانی برای متولدین شهریور 18 ژوئن 1403

خطرات پیش بینی نشده

دوست را از دشمن تشخیص دهید

دشمنان مخفی

مورد اصابت گلوله کسی که انتظارش را نداشتید

توضیح:

صدای ناشناخته را شنیده اید و در آستانه تجربه جدیدی هستید. مراقب باش! وسوسه ها و توهمات در کمین شما هستند تا شما را گمراه کنند. همه چیز مرموز و مشکوک به نظر می رسد. چیزها دقیقاً آنطور که به نظر می رسند یا می بینند نیستند. مراقب باش! در این مرحله برای تبدیل اشتباهات به فرصت های خوب نیاز به آگاهی بالایی دارید. در این مرحله از زندگی، یافتن یک راهنمای قابل اعتماد بسیار مهم است.

جمله شفابخش:

تاریک ترین قسمت شب می گذرد و سحر از راه می رسد.

تاروت خوانی برای متولدین مهر 27 خرداد 1403

ثروت زیاد – ازدواج – پیشرفت

استعدادهای شما در حال به ثمر نشستن است

گاهی به معنای اسراف و جشن و سرور نیز می باشد

توضیح:

پرنده خوش شانس با نوید عشق و آگاهی خیلی زود به شاخه های درخت زندگی شما سر می زند و شما شادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگی شما را سبز و پاک می کند.

جمله شفابخش:

من سرشار از قدرت و زیبایی هستم.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین نوامبر

مراقب یک موقعیت مشکوک باشید

دروغ و پنهان کاری در محیط کار یا اطراف آن

جاسوسی از دیگران

درخواست شغلی که هیچ عواقبی برای شما نخواهد داشت

توضیح:

در حالت اول، این کارت به این معنی است که شما از چیزی فرار می کنید. شاید به دلیل تعهد، مسئولیت، سخت کوشی، کسالت و… به همین دلیل، گاهی اوقات باید با آنچه که باید بیفتد روبرو شوید. چه کسی نقش گرگینه را بازی می کند؟ شما یا شخص دیگری؟

انتخاب این کارت از قبل پیش بینی می کند که مشکلاتی به وجود می آیند که نیاز به توجه دارند. اگر با موقعیتی بحرانی یا دشمنان، افراد مشکل ساز مواجه هستید و در عین حال می خواهید پیروز شوید و از حقوق خود دفاع کنید، باید با مهارت و هوشمندی، خارج از انتظارات و نظم معمول راه حلی بیابید. تا زمانی که هنوز فرصت دارید تمام تلاش خود را بکنید و میدان را ترک نکنید.

جمله شفابخش:

فارغ از هر ترس و تردید، احساس سبکی و آزادی می کنم.

تاروت خوانی برای متولدین آذر 18 ژوئن 1403

مردی مسئولیت پذیر، پرتلاش و صبور

شخصیتی آرام، قابل اعتماد و مهربان

مذاکره در مورد یک موضوع مهم مالی

توضیح:

شما برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنید و وظایف خود را جدی می گیرید. سکه دلاور نشان دهنده مسئولیت و تحمل است و به شما پیشنهاد می کند که خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ کنید و انتظارات خود را به تعویق بیندازید تا به نتیجه برسید و به اهداف خود برسید. به طور پیوسته و با دقت پیش بروید تا مشکلات و خطرات را به حداقل برسانید. روش های جدید و نوآورانه یا تصمیمات عجولانه را برای پیگیری اقدامات خود نادیده بگیرید و در عوض به روش های شناخته شده و آزمایش شده تکیه کنید.

اگر این کارت را کشیدید تا در مورد موقعیت خود مشاوره بگیرید، باید از انرژی مثبت این شخصیت برای صبور بودن و ملاحظه کاری استفاده کنید. اگر سخت کار کنید، پاداش زیادی خواهید گرفت.

جمله شفابخش:

انرژی لازم برای انجام هر خدمت نیز به من می رسد.

خواندن تاروت برای متولدین 18 ژوئن 1403

پیروزی از آن کسی است که قدرت بیشتری دارد

یک رویداد مهم

توضیح:

لازم است در خصوص سوال خود سریع و به موقع اقدام نمایید. اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود. او شجاعانه و مصمم با مشکلات روبرو شد. زندگی هرگز برای مدت طولانی به آرامی پیش نمی رود. دیر یا زود عواملی می آیند و به شما یادآوری می کنند که با مبارزه خود روبرو شوید. اجازه ندهید احساسات شما منطقی را که برای حل مشکلات به آن نیاز دارید پنهان کند. مهم نیست که با شجاعت، صداقت و قاطعیت به جلو حرکت کنید.

جمله شفابخش:

من به درک روشن خود اعتماد دارم.

تاروت خوانی برای متولدین بهمن ماه 1403

هدیه – ملاقات با یک دوست

ملاقات با یک دوست قدیمی و یادآوری روزهای خوب گذشته

تلاش های گذشته پاداش می آورد

از کسی که شما را دوست دارد هدیه ای پیدا کنید

توضیح:

جلسات تجدید می شود و هدیه های عشق و دوستی باعث می شود احساس کنید کودکی سرشار از امنیت و بی گناهی هستید. از همه چیزهایی که زندگی ارائه می دهد لذت ببرید و آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارید. امیدوار باشید، با شکوفه دادن گلها، آرزوها و رویاهای شما با کمترین تلاش و با فرصت هایی که پیش روی شماست محقق می شوند.

جمله شفابخش:

من آینده را با در آغوش کشیدن عزیزترین آرزوهایم آشکار خواهم کرد.

خواندن تاروت در 18 ژوئن 1403 برای متولدین ماه مارس

حمایت خانواده

مسائل و اختلافات خانوادگی

خرید یا فروش ملک تحت شرایط مناسب

توضیح:

این موقعیت عالی برای استفاده از قدرت های تابشی ارتباط و انتقال است. در حالی که ده سکه نشان دهنده تکمیل شواهد و هدف نهایی در موفقیت دنیوی و مادی است، مسئولیت های بزرگی نیز با آن همراه است. اکنون زمان تمرکز بر ایجاد ثبات، رفاه و امنیت خانواده است. منابع مورد نیاز خود را از خانواده یا گروه خود دریافت کنید.

اگر در این زمینه نقش رهبری داشته باشید، از شما انتظار می رود که جوانان را تشویق کنید و امکانات و رفاه لازم را برای پیشرفت و تحصیل آنها فراهم کنید. به نیازهای سالمندان بیشتر توجه کنید.

جمله شفابخش:

من از درون و بیرون ثروتمند و فراوان هستم و از همه چیز عادلانه و سخاوتمندانه لذت می برم.