فال تاروت 3 فروردین ماه

فال تاروت 3 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت حاوی نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن تاروت برای فردا متولد فروردین

کارت شما: قدرت

امروز با موقعیت یا احساسی مواجه خواهید شد که نیاز دارد صبر، انعطاف و شجاعت خود را هدایت کنید. اعتماد داشته باشید که قدرت درون شما برای هدایت شما از هر مانعی کافی است و با هر حقیقتی (یا هر کسی) روبرو شوید. شما آتش، اعتماد به نفس و بی باکی منحصر به فردی دارید، برج حمل. امروز از این قدرت ها استفاده کنید. آسان نخواهد بود اما شما باید قوی و تزلزل ناپذیر بمانید. به خودت شک نکن

تاروت خوانی فردا برای متولدین اردیبهشت

کارت شما: صفحه جوایز

شما احساس الهام و انرژی می کنید، سوار آن موج شوید. پذیرای ایده های جدید و الهاماتی باشید که امروز احساس می کنید، حتی اگر چیزی باشد که هرگز انتظارش را نداشتید. این روز از شما می خواهد که به ندای درون خود گوش دهید و اجازه دهید شما را راهنمایی کند و این صدا شما را تشویق می کند که از منطقه راحتی خود خارج شوید. بیرون رفتن از چیزی که امن و آشناست دقیقاً نقطه قوت شما نیست، اما گوش دادن به شهودتان برای زنده کردن ایده‌هایتان ضروری است. با آن همراه شوید حتی اگر کمی شما را می ترساند.

تاروت خوانی فردا برای متولدین خرداد

کارت شما: Page of Wands

امروز یک روز عالی برای شروع یک سفر جدید یا شروع یک برنامه عملی برای رسیدن به هدف مورد نظر است. اگر به دنبال فرصت های جدید فکر می کنید، امروز ممکن است زمان خوبی برای شروع باشد. شما گزینه هایی دارید، دیگر نیازی نیست در جایی گیر بیفتید که احساس عدم تحقق می کند. نیت هایی که امروز تعیین می کنید پتانسیل بالایی برای تحقق دارند. این کارت در مورد امید و چشم انداز آینده است.

تاروت خوانی فردا برای متولدین تیرماه

کارت شما: سه پنتاکل

امروز شما را ملزم می کند که در خانه، محل کار یا مدرسه یک بازیکن تیم باشید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که کنترل را به دست بگیرید و کارها را به روش خودتان انجام دهید، اما اگر می خواهید به نتایجی که می خواهید برسید، باید ایده هایی را که دیگران ارائه می دهند در نظر بگیرید. برای موفقیت، باید نه تنها به خود، بلکه به نقاط قوت فردی خود نیز اجازه درخشیدن بدهید. امروز بهتر است در یک تیم کار کنید. سعی کنید درک خود را عمیق تر کنید و ذهن خود را نسبت به نظرات دیگران باز نگه دارید.

خواندن تاروت برای فردا متولد مرداد

کارت شما: پنج گرز

لئو، ممکن است امروز کمی احساس آسیب پذیری کنید یا احتمالاً با دیگران درگیری داشته باشید. اگر می خواهید از هر گونه تنش جلوگیری کنید، شاید ایده خوبی باشد که امروز سر خود را پایین نگه دارید و تا حد امکان از معاشرت پرهیز کنید. در این روز برای شما سخت خواهد بود که آرام بمانید و بحث هایی را که در هر روز دیگری نادیده می گیرید را نادیده بگیرید. تا زمانی که کمتر احساس خصومت و تهاجمی نکنید، عقب نشینی کنید. وقتی وسوسه شدید، به یاد داشته باشید که کشتن آنها با مهربانی شما را از سردرد نجات می دهد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین شهریور ماه

کارت شما: هشت پنتاکل، معکوس

تو امروز با خودت کاملاً متفاوتی، باکره. شما بی انگیزه و بی تمرکز هستید و زمانی که معمولاً فداکار و سخت کوش هستید، حداقل تلاش می کنید. چیزی شما را می خورد، یک ناراحتی جزئی یا یک رکود که باعث می شود امروز اهداف خود را از دست بدهید. اجازه ندهید نارضایتی از پیشرفت یا سفر غیرخطی شما را وادار به تسلیم کند. امروز را یک روز «استراحت» یا «سلامت روان» در نظر بگیرید و فردا با نوسان برگردید. یک استراحت کوچک برای شما معجزه می کند.

تاروت خوانی فردا برای متولدین مهر

کارت شما: ستاره شش پر، معکوس

ترازو امروز به انگیزه های درونی دیگران توجه کنید. امروز ممکن است شخصی سخاوتمند باشد یا به شما کمک کند، اما این ممکن است فقط به دلیل نیت شخصی او باشد. در اینجا یک پویایی قدرت نامتعادل وجود دارد. این می تواند رئیس شما باشد که از قدرت خود در محل کار سوء استفاده می کند، یک دوست خودخواه یا یک شریک عاشقانه که می خواهد شما را وابسته و در دام نگه دارد. این کارت همچنین هشداری است برای انصاف، اشتراک گذاری و پس دادن.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت شما: ده شمشیر، معکوس

عقرب، امروز این فرصت را خواهید داشت که پس از یک دوره سخت دوباره احیا شوید. این ممکن است به شکل یک فرصت، یک ارتباط جدید، خرد جدید، یا قدرت و عزم تازه کشف شده باشد. روزنه ای از امید را برای شروعی جدید خواهید دید. دردی که تجربه کرده‌اید، مصیبت‌هایی که بر آن‌ها غلبه کرده‌اید، مشکلاتی که با آن روبرو شده‌اید مانند گذشته است. امروز متوجه خواهید شد که چقدر پیشرفت کرده اید و هنوز چقدر می خواهید رشد کنید. هر چیزی که در انتظار شماست به شما یادآوری خواهد شد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آبان

کارت شما: ده پنتاکل

همه چیز برای تو عالی پیش می رود، سگ. وقتی برای موفقیت تصمیم می گیرید، احساس ثبات و موفقیت می کنید. هدفی در پیش بود و سخت تلاش کردی تا به نتیجه ملموسی رسیدی. شما در حال ساختن یک پایه محکم برای آینده خود هستید، پس امروز استراحت کنید و از ثمره کار خود لذت ببرید. به خودت تبریک بگو! بعد از کار به ساعت شادی بروید، خودتان را با یک غذای خوب پذیرایی کنید، یک قرار مو بگذارید، به خرید بروید! شما سزاوار آن هستید.

تاروت خوانی فردا برای متولدین آذر

کارت شما: چهار فنجان

برج جدی، امروز احساس دلسردی، بی انگیزگی و احتمالاً حتی ناامیدی می کنید. شما عمیقاً در درون نگری گم شده اید، اما فقط روی جنبه های منفی تمرکز کنید. شما اجازه می‌دهید شکست‌های کنونی باعث شود فراموش کنید تا کجا پیش رفته‌اید. شما آنقدر به موفقیت عادت کرده اید که اجازه می دهید این دوره رکود باعث از دست دادن تمرکز شما شود. سعی کنید کمی از ذهن خود خارج شوید تا خود را مجدداً متمرکز کرده و زمین گیر کنید. کمی استراحت کنید و امکانات جدید را تصور کنید. ممکن است همه چیز دقیقاً همانطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود، اما اگر به تلاش خود ادامه دهید، چیزهای زیادی در انتظار شما هستند.

تاروت خوانی فردا برای متولدین بهمن ماه

کارت شما: ملکه، حریف

مثل این است که یا خلاقانه مسدود شده اید یا چیزی برای دادن ندارید. دلو عزیز، امروز قدرت اراده برای شما کم است. انجام بسیاری از کارها برای شما دشوار خواهد بود. به این به عنوان نشانه ای فکر کنید که تلاش های خود را اشتباه هدایت می کنید یا بیش از حد به دیگران توجه می کنید. باید از این روز برای پر کردن لیوان خود استفاده کنید. زمانی را صرف انجام کاری کنید که به شما احساس شادی یا آرامش می دهد. کتابی را در لیست TBR خود بخوانید، مدتی را در طبیعت بگذرانید، یک فیلم آرامش بخش تماشا کنید. به این فکر کنید که چه چیزی به شما احساس رضایت واقعی می دهد.

تاروت خوانی فردا برای متولدین اسفند

کارت شما: هفت شمشیر

امروز هوشیار باش و در باورهایت قوی بمان، ماهی های عزیز. ممکن است شخصی سعی کند شما را فریب دهد یا دستکاری کند. اجازه ندهید کسی نظر شما را تغییر دهد یا با شما موافق باشد. این فرد امیدوار است که شما را فریب دهد و به خاطر منافع خودخواهانه خود بدون توجه از آن فرار کند. در زندگی شخصی و حرفه ای مراقب کمر خود باشید. رئیس خود را نزدیک نگه دارید زیرا ممکن است همکارانتان سعی کنند شما را تحقیر یا تضعیف کنند.