فال تاروت 4 تیر ماه

فال تاروت 31 خرداد ماه

سایت تفریحی روز:

تاروت روشی برای پیش بینی و تحقیق آینده با استفاده از کارت های تاروت است. هر کارت تاروت دارای نمادها، تصاویر و معانی خاصی است که برای تفسیر افکار و احساسات فردی استفاده می شود. با استفاده از تاروت، افراد می توانند در مورد آینده و وضعیت فعلی خود سوال بپرسند و پاسخ بگیرند. سعی کرده ایم تاروت خوانی دقیقی برای پیش بینی اتفاقات فردا در سایت تفریحی و انتخابتو ارائه کنیم:

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه آوریل:

کارت شیطان:

اگر در یک رابطه هستید، شیطان می تواند نشان دهد که شما یا همسرتان احساس می کنید در دام افتاده اید. ممکن است نشان دهنده از دست دادن استقلال ناشی از درگیر شدن بیش از حد در یک رابطه عاشقانه باشد. همانطور که شیطان اشاره می کند، این درجه از وابستگی ناسالم است. یک قدم به عقب برگردید و سعی کنید برخی از علایق را که به رابطه شما مرتبط نیستند، احیا کنید. همچنین می تواند به این معنی باشد که شما یا شریک زندگیتان به دلیل مشکلات روانی مشکلاتی را در روابط خود تجربه می کنید. اگر چنین است، از یک مشاور واجد شرایط کمک بگیرید تا به هر دوی شما در این دوران سخت کمک کند. کارت شیطان تاروت می تواند نشان دهنده انواع احساسات منفی مانند سوء استفاده، تسلط، فریب و حسادت باشد.

در تعبیر تاروت عشق، شیطان نمایانگر شهوت و وسوسه است. در این کارت ممکن است احساس لذت و جستجوی کاملاً خود محور برای رضایت وجود داشته باشد. همچنین می تواند به معنای پیگیری تمام لذت های مادی زندگی در شرایط کمتر دشوار باشد. اشکالی ندارد که کمی سرگرم شوید، اما مراقب باشید در حین انجام این کار دیگران را آزار ندهید یا گمراه نکنید. اگر فقط به دنبال اتصالات هستید، این به شما بستگی دارد که تاریخ خود را ارسال کنید. اگر کسی تصمیم گرفت که سبک زندگی شما مناسب او نیست، مراقب باشید به او فشار نیاورید. ارتباط بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مه:

نظرات کلیدی: مطمئن شوید که منجر به رشد، پیشرفت و موفقیت می شود. با یک موقعیت ناگوار مواجه می شوید و ممکن است به دادگاه بروید.

شما همچنان باید با وضعیت موجود صبور باشید زیرا در حال حاضر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. تنش و فشار زیادی وجود خواهد داشت. شما احساس محدودیت، ناامیدی می کنید و نمی توانید راهی برای خروج پیدا کنید. مراقب درگیری با شریک تجاری خود در مورد تجارت باشید. همچنین مراقب باشید در محل کار نسبت به همکاران خود نظرات منفی ابراز نکنید. از نظر مالی بسیار زیاد به نظر می رسد زیرا نمی توان برای پوشش هزینه ها به موقع پول درآورد. او با دوست دخترش در مورد عشق اختلاف داشت، اما شجاعت پایان دادن به رابطه را داشت. اگر مجرد هستید، دوست دارید ناامید شوید. به طور کلی، این زمان برای شما بسیار سخت است.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین خرداد:

هشت عصا

نظرات کلیدی: مطمئن شوید که منجر به رشد، پیشرفت و موفقیت می شود. پروژه پیشرفت، شکوفایی، رشد، کسب و کار و توسعه کسب و کار.

وضعیت زندگی شما در حال بهبود است. شما بسیار مشتاق و مصمم برای رسیدن به همه چیز بودید. پیشرفت در کار شما وجود دارد و می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید. مسئولیت کارهای جدید به شما داده خواهد شد. اگر مجبور شوید با یک خارجی کار کنید، برای شما خوب است. در مسائل مالی وضعیت مالی شما نسبت به قبل با ثبات تر است. او آنقدر پول داشت که هر طور که می خواست خرج کند. برای عشق، شما این شانس را دارید که عشق را به روشی غیرمنتظره پیدا کنید. این کارت “کارت عاشق شدن” نامیده می شود زیرا ممکن است به طور غیرمنتظره ای عاشق شوید. برای جنس مخالف هم جذاب بودی.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه جولای:

کارت درویشی:

اگر کارت تاروت درویشی در یک محیط عاشقانه ظاهر می شود و شما مجرد هستید، نشان می دهد که در حال غلبه بر دوره ای از انزوا و تنهایی لازم برای بهبودی از یک جدایی دردناک یا شکست قلبی گذشته هستید. به زودی برای شروعی جدید آماده خواهید شد. همچنین می تواند به معنای عفت یا تجرد باشد. در یک رابطه، یک درویش صادق می تواند نماینده یک شریک مسن تر و عاقل تر باشد. این ممکن است به این معنی باشد که شما باید تلاش بیشتری برای برقراری ارتباط با شریک زندگی خود انجام دهید. این ممکن است نشان دهنده این باشد که شما و همسرتان زمان زیادی را از هم جدا می‌کنید و زمان کافی را با هم ندارید.

عشق، یکی از بزرگترین رازهای زندگی، می تواند چیزهای زیادی در مورد آن به ما بیاموزد. هر یک از ما باید از خواسته ها، اضطراب ها و ناامنی های خود آگاهی کامل داشته باشیم. معنی عشق تاروت درویشی ممکن است نشان دهد که ما باید قبل از وارد شدن به یک رابطه عاشقانه جدی با شخص دیگری، مدتی را تنها بگذرانیم تا درباره خودمان بیاموزیم.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه اوت:

پنج لیوان

معانی کلیدی: بی ثباتی، درگیری، ناامیدی و از دست دادن ثبات، یأس و عوارض ناشی از از دست دادن اما همچنان به چیزی و آینده امیدوار باشید.

همه چیز آنطور که انتظار داشتید پیش نمی رود. خیلی احساس ناامیدی و ناامیدی کنید. همچنین به افکار خود توجه کنید. ممکن است کلماتی در انتظار شما باشند. با این حال، اگر بتوانید توقعات خود را پایین بیاورید، به این معنی است که به همان اندازه که فکر می کنید خودتان را می خواهید. ممکن است در رابطه با عشق احساس ناامیدی یا ناامنی کنید. بیشتر کاری که برای حفظ یک رابطه خوب باید انجام دهید این است که آشکارا با معشوق خود صحبت کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه سپتامبر:

کارت پاور: شما بر اساس اصول و قواعد قدیمی و مرسوم به آرامی کار خود را انجام می دهید، اما ناگهان موجی قوی شما را می گیرد و شما را مجبور به رویکردی متفاوت می کند. هر چه بیشتر سعی کنید در مقابل این موج بایستید، با تنش و مشکلات بیشتری مواجه خواهید شد. این انرژی را با آغوش باز بپذیرید تا تاثیرات مثبت آن را در زندگی و اهداف خود ببینید. ممکن است امروز با موانعی روبرو شوید اما جای نگرانی نیست.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین مهر:

9 سکه

نظرات پایه: این بالاترین عدد صحیح نشان دهنده یک کمبود است زیرا ده به یک اضافه می کند. او ثبات مالی و مادی داشت اما بدون معشوق تنها بود.

در این مدت می توانید احساس راحتی کنید، برای خودتان وقت بگذارید و با افراد اطرافتان آشنا شوید. وضعیت اطراف روشن تر و بهتر می شود. برای کار، باید منیت خود را پایین بیاورید و با بهتر بودن با همکاران، رابطه خود را با آنها بهبود بخشید. اگر از اطرافیان خود کمک بخواهید، به آن کمک خواهید کرد، اما باید با آنها رفتار دوستانه داشته باشید. در مورد امور مالی، ممکن است یک فرصت مالی از دوستان خود دریافت کنید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه نوامبر:

کارت امپراطور: امروز یک نیروی قدرتمند پیش روی شماست و ایده ها و باورهای شما را در مورد اینکه چگونه باید کسب و کار خود را اداره کنید و چگونه باید زندگی کنید به چالش می کشد. شاید این چالش برای شما سخت و دردناک باشد، اما در واقع اولین قدم برای ورود به مرحله جدیدی از زندگی شما خواهد بود. تغییرات اغلب دشوار هستند، اما اگر بتوانید خود را با آنها تطبیق دهید، آنها اساس پیشرفت شما خواهند بود.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه دسامبر:

پادشاه عینک

معانی کلیدی: شروع جدید، خوشبختی در عشق، رابطه دلپذیر، خوشبختی عاشق، زندگی دلپذیر و راحت.

ممکن است در گذشته زندگی بسیار شادی داشته باشید. زیاد نبود گاهی اوقات زندگی شما ممکن است خسته کننده به نظر برسد زیرا بسیار ساده و کم تحرک است. وقتی صحبت از عشق به میان می آید، ممکن است احساس بی حوصلگی کنید زیرا هیچ پیشرفتی در رابطه شما وجود ندارد. اگر معشوق دارید نباید فشار بیاورید و انتظار زیادی داشته باشید. هر کاری انجام دهید تا با معشوق خود درگیری نداشته باشید.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین آن روز:

کارت عدالت:

صبح که از خواب بیدار می شوید از رختخواب بیرون می پرید و احساس می کنید هزاران کار بر دوش شما افتاده است و هر کدام شما را به سمتی می کشاند. ممکن است امروز شرایط کمی برای شما سخت باشد. در این صورت اولین واکنش شما این خواهد بود که برای کمک و حمایت نزد عزیزانتان بروید. متأسفانه، ممکن است افرادی را که انتظار داشتید با شما در جبهه مقابل باشند پیدا کنید و احساس کنید به آنها خیانت شده است. اما بد نیست کمی از ذهن خود استفاده کنید و ببینید حق با شماست یا آنها. شاید وقت آن رسیده باشد که به طرف آنها بپیوندید.

تاروت خوانی روزانه برای متولدین بهمن:

هشت سکه

تعابیر کلیدی: ریشه مطمئنی که منجر به توسعه، پیشرفت و موفقیت می شود، توانایی کسب درآمد، تخصص در موضوعی که می تواند پول زیادی به دست آورد.

ممکن است قبلاً به چیزی علاقه مند و متمرکز شده باشید. ممکن است چیزهای جدیدی یاد بگیرید که قبلاً متوجه آن نبودید. بنابراین، زمان آن رسیده بود که به تدریج تجربه و مهارت های بیشتری کسب کنیم که قطعاً در آینده به کار خواهند آمد. از نظر کاری، اگر در گذشته سخت کار کرده باشید، تجربه و فرصت های بیشتری برای پیشرفت در محیط کار کسب کرده اید. وقتی صحبت از امور مالی به میان می‌آید، اگر شروع به سرمایه‌گذاری در چیزی یا شراکت با دوست خود برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید می‌کنید، باید آن را با جزئیات بخوانید زیرا ممکن است خطراتی وجود داشته باشد.

خواندن روزانه تاروت برای متولدین ماه مارس:

عشق

تفاسیر کلیدی: ماجراجویی، سفر، تغییر، عشق به آزادی، جابجایی مانند نقل مکان به یک دفتر جدید یا یک خانه جدید، مشکلی که باید با آن سازگار شوید تا وضعیت را به روشی مثبت حل یا حل کنید.

ممکن است تغییرات یا موقعیت هایی وجود داشته باشد که به شما امکان می دهد با شرایط محیطی سازگار شوید. ممکن است لازم باشد برای کار خود را با دیگران وفق دهید و بهتر است فقط با آن کنار بیایید. همچنین باید در انجام تجارت پذیرفته شود زیرا همه چیز همیشه در معرض تغییر است. با این کار باید صبور باشید و خشم خود را کنترل کنید، زیرا به راحتی می توانید بداخلاق یا ناممکن شوید.