فال حافظ امروز شنبه 21 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

قلب او بین دل هرج و مرج و دل خنده است

دوست دارد به وان برود و بین پله ها استراحت کند

آن آهوی چشم سیاه از دام ما فرار کرد

دوستان من با این دل شکسته چه کنم؟

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که چیز بسیار مهمی را از دست داده اید، متوجه می شوید که دیگر قدر یاقوت گرانبها را نمی دانید و به دنبال راه حل هستید. باز هم خدا را شکر همه چیز مثل قبل می شود و آنچه از دست دادی برمی گردد.

فال برای متولدین فروردین

از شانس خود نترسید

تو در عشق عاقبت به خیر شدی

ای مفتی زمان بر عشقت مباش

متاسفم که نمی توانید آن را ببینید

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ این است که خدای ناکرده بخت شما ضرری به شما وارد نکند و بخت شما به خاطر رسیدن به کمال به شما غبطه نمی خورد و اگرچه این مضمون احساسی و بدیع است اما در گوش مردم کمی تند به نظر می رسد. مردم این زمان

فال برای متولدین خرداد

ماسک چو گل و شات مرغ هوهو

با جام تو دست من چیکار میکنی؟

شکوه سلطنت و نیکی بخشنده ثبات

یک کلمه بر عرش مانده و غم انگیز است

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز به شما نشان می دهد که برای آینده خود کیفی تهیه کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید. زیرا آینده ای نامعلوم در انتظار شماست. ممکن است مواقعی پیش بیاید که لازم باشد به پس انداز خود تکیه کنید. دیگران را در اطراف خود پراکنده نکنید، آنها در آینده به شما آسیب خواهند رساند. هیچ مقام و ثروتی ماندگار نیست، پس بیشتر به فکر فردا باشید و امیدوار نباشید که مفتی ثروتش را به شما بدهد.

فال برای متولدین تیرماه

از این به بعد تو رقیب منی

ما را به جای دیگری نکشید

من منتظر چشم انداز و امیدمان هستم

در معاشقه پیوند ما، خیال و خواب ما

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید نیازی به مادیات ندارید بلکه به معنویت و عشق هم نیاز دارید. یک نفر در ذهن شما وجود دارد که به شما توجه نمی کند. تصور می کنید که حریف شما جلوتر از شماست و می بینید که تمام درهای مقابل شما بسته است. شما همچنین منتظر و امیدوار هستید، اما همچنین فکر می کنید که اگر آنچه را که نیاز دارید به دست نیاورید، شکست نخورده اید.

فال برای متولدین مرداد

من برای صلح و جنگ در برابر شما خواهم ایستاد

چون هنوز زیبا و شیرین هستی

آب و آتش از آزمایشگاه لعل با هم می آیند

چشم بد دور است، با جادو برگشتی

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ می گوید: مبارکت باشد، شما هر کاری حتی نیت قلبی را برای کار خیر انجام می دهید و هیچ لذتی را بالاتر از دعا نمی دانید. شما بسیار صبور هستید و با همه کنار می آیید. نیازهایت را به کسی نگفتی جز خدا. راز خود را به کسی نگویید که هدف فوری شما در راه است.

فال برای متولدین شهریور ماه

به هوای لب شیرین پسرها چقدر امتیاز می دهید؟

جوهر روح آلوده به یاقوت مذاب

سراغ ساده لوحی پیرمردی نرو

خلات شیب چو تسلیم شباب آلوده

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز نشان می دهد که باید از خواب غفلت بیدار شوید، که خیلی دیر و عقب افتاده اید. تنبلی و بی حوصلگی را کنار بگذارید و ذات خود یعنی شجاعت و مردانگی را نشان دهید. در پیری توبه را ترک نکن. ساده لوح بودن در جوانی یک هنر است.

فال برای متولدین مهرماه

آیین دینداری را هم می شناسیم

اما با شانس از دست رفته چه باید کرد

ما شیخ و واعظ را نمی شناسیم

یا فنجان باد یا داستان کوتاه

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که شما فردی بسیار مصمم هستید و حتی اگر سنگی از آسمان بیفتد، کاری را که برای انجام آن در نظر گرفته اید به پایان خواهید رساند. شما کاملاً تسلیم امر الهی هستید. روش شما راه درستی است، بنابراین در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه خواهید رسید. در مقابل گناه می ایستید و شیطان را نفرین می کنید. برای رسیدن به حاجت باید مسیری سخت و دشوار را تحمل کرد.

فال برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه تلاش کردم، برای من کار نکرد

هر کی امتحان کنه پشیمون میشه

از دکتری که دوستم بود پرسیدم.

بعد از آن عذاب است و در آخر رستگاری

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما برای کسی که از جانتان ارزشمندتر است پیامی فرستاده اید که می ترسید تا روز قیامت به آن نرسد او را در مورد وضعیت خود و درود بر او در غربت. خداوند سخاوتمند است و خواسته شما را می داند و چیزی شیرین تر از زندگی به شما می دهد.

فال متولدین آذر

همیشه گدای او باش

بنا به تصمیم دولت ابدی

خوانا سر متاب اثر پند پیران

رای پیرها مهمتر از شانس جوانان است

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید رضایت شما همیشه از خواست خدا باشد. با زور شمشیر نمی توانید به جایی برسید. از خدا بخواه که قلب بیمارت را شفا دهد. آرزوی خود را از خدا بخواه که او شفای درد توست. عمر طولانی داشته باشی صبور باش ناامید نشوید، نماز شما نقض نمی شود.

فال برای متولدین آذر ماه

در دین عدم بلوغ، نشانه کفر است.

بله، سبک حکومت هوشمندانه و هوشمندانه است

غافل مباش تا فضل و خرد دماغت به تو برسد

من می خواهم چیزی به شما بگویم: خود را همانطور که هستید ببینید.

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز می گوید از محبت و شفقت به اطرافیان غافل شده ای، آنقدر به خودت مشغول شده ای که قبله ات به خودخواهی و غرور تبدیل شده و فقط خودت را می بینی. بی عشق ماندن یعنی دور شدن از خدا، نادان ماندن و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و محبت کنید.

فال متولدین بهمن

تو مست از عشق نیستی

تو مستی از آب انگور

پوست زرد و دردناک است

مسکن برای عاشقان

فال حافظ امروز نشان می دهد که شما خود را از دیگران متمایز می کنید و به خود می بالید. شما فکر می کنید هیچ کس باهوش تر از شما نیست. اگر به خدا تقرب یابی، محبت خداوند متعال تو را از قید تکبر و ریا می‌رهاند و از غم و اندوه دنیوی رهایی می‌یابد و نامت به یادگار می‌ماند. شما نیازهای خود را در همه جا برآورده خواهید کرد.

فال برای متولدین اسفند

جراتت را جمع کن، گره ات را می گشایم جان عزیز

تو اینجوری به من نگاه میکنی

ساهر ما که سایر رقبا می نوشند

ما این را تحمل نمی کنیم، شما اجازه دهید

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز توضیح می دهد که چرا دوست دارید به دیگران آسیب برسانید و می خواهید بندگان خدا را از هم جدا کنید. اگر می خواهید به آب زلال عشق برسید، بهتر است سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید. شما دیگران را دوست دارید اما به آنها ظلم می کنید. سعی کنید قلب دیگران را برای خود نگه دارید. خودنمایی کافی است. اگر ناراحت هستید، تقصیر شماست.