فال حافظ امروز پنجشنبه 26 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

مشغله کوی میکده یا رب سحر چه بود؟

جاش شاهد، ساقی، شمع و مشعل است

حدیث عاشقانه خالی از کلمه و صدا

با زمزمه تنبور و نیزار غرش می کرد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ فروردین عزیز نشان می دهد که نباید خود را با دیگران مقایسه کنید و نگران شانس خود باشید. تمام مشغله ها و امور پیچیده شما سامان می یابد، مانعی است که با تفکر و برنامه ریزی خودتان حل می شود. درد شما قابل درمان است، صبور باشید.

فال برای متولدین فروردین

چه حکایتی از من و رد شراب

بیشتر اوقات همین خرد و شایستگی کافی است

تا آخر بار نمی دانستم

ما نمی دانیم راز ما تا کجا نهفته است

تفسیر فال حافظ:

اردیبهشت ماهی عزیز، عاقبت توهین به دیوان حافظت این است که به عقل خودت بی اعتمادی و تدبیرت را انکار می کنی. شما آثار خود را پنهان می کنید که خوب است. لطف خدا همیشه همراه شماست. در هر کاری که انجام می دهید از راهنمایی بزرگان برای فرار از جهل بهره مند می شوید. اگر دست از شکایت بردارید غم هایتان حل می شود.

فال برای متولدین خرداد

اگر آن پرنده مقدس از من برگردد

زندگی گذشته من به من باز خواهد گشت

امیدوارم دوباره این اشک ها سرازیر شود

قدرت حکومت از ذهن من محو خواهد شد

تفسیر فال امروز حافظ:

فال امروز خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که فکر می کنید زمان روی بد شما را نشان می دهد و دیگر هیچکس به شما اعتماد و احترام نمی گذارد. شما می خواهید اعتباری را که از دست داده اید دوباره به دست آورید. شما حاضرید جان خود را برای رسیدن به دوستتان فدا کنید. راه سخت است، اما با تلاش شما همه چیز آسان تر می شود.

فال برای متولدین تیرماه

در را باز کن تا در یک قلب خسته قدرت پیدا کنی

بگذار روح از بدن مرده بیرون بیاید

بیا، تفاوت در چشمان تو بسیار آشکار است

درب اتصال باز نمی شود

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

فال امروز برای شما قوس عزیز این تعبیر را دارد که دلتنگ هستید، روحتان خسته است و شفا می گیرید، درهای ارتباط باز می شود و شادی به شما لبخند می زند. فانتزی های خود را کنار بگذارید و منتظر رویدادهایی باشید که در آن همه چیز خوب و شاد خواهد بود.

فال برای متولدین مرداد

بهای انتقاد پرداخت خواهد شد

تا همه راهبان بتوانند کار پیدا کنند

به نظر من بهتر است دوستان همه کارها را انجام دهند

بگذار بروند و کمک بگیرند

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

مرداد ماهی عزیز، توصیه حافظ به شما این است که به یاری دوست خود بشتابید. خودت را کنترل کن فعلاً باید از صحبت کردن خودداری کنید تا بتوانید دوست خود را از زندان نجات دهید. برخی از مردم می خواهند به شما آسیب برسانند. از آنها دوری کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

من شنیدم که کنعان قدیمی خوب گفت

خداحافظ یار کاری را که می گوید انجام نمی دهد

حدیث قیامت که خطیب شهر گفته است

این مسخره ای است که از زمان هجران می گوید.

تفسیر فال حافظ:

در تعبیر امروز فال حافظ شهریور ماهی عزیز گفته شده که مورد تهمت دشمن قرار گرفته اید. درد طلاق را می کشی، اما تسلیم رضای خدا می شوی. مطمئن باشید که برای کارهای خوب و کارهای خوبی که در جای دیگر انجام می دهید، پاداش خواهید گرفت. سخنان خود را بر اساس فرضیات و شبهاتی که آنها علیه شما استفاده خواهند کرد، قرار ندهید. بذرهای خوب بکارید تا شاهد رشد بهترین آنها باشید.

فال برای متولدین مهر ماه

ساقی لیوان را اینگونه پرتاب می کند

همه عرفا همیشه مست هستند

پس دانه خال را زیر چین زلف گذاشت

می تواند یک مرغ کوچک را به دام بیندازد

تفسیر فال حافظ:

حافظ امروز به تو مهر ماهی عزیز توصیه کرد که موفقیت شامل حال تو نیز می شود و اطرافیان از این پیروزی بی بهره نخواهند ماند. مواظب خودت باش بعضی ها می خواهند در چرخ شما چوب بگذارند. تمام تلاشت را بکن، خداوند حقه های آنها را خنثی خواهد کرد.

فال برای متولدین آبان

یک زین خوش فرم که روی صورت گل می کشید

روی صفحه با گل و گل خط می کشی

اشک مخفیگاه من

با هفت پرده به بازار می روی

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

قاسم عزیز، فال امروز حافظ نشان می دهد که مطمئن باشید هر کار خیری که انجام دهید بی ثواب نخواهد بود. هر اندوه و دعایی که از دل می گویی، هر اشکی که بریزی به عرش و هفت آسمان می رسد. برای حل مشکلت برنامه ای نداری، فقط از خدا خواستی که قلب مریضت رو شفا بده. شما به آنچه می خواهید می رسید و هر چیزی را که لمس می کنید تبدیل به طلا می شود.

فال متولدین آذر

بیا ساقی با یک فنجان پر از لاله

خرافات تا چه حد و تا چه زمانی است

بر غرور و ناز زمانه غلبه کن

چانه قیصر و کنار کلاه

تفسیر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز، قصدی که امروز می کنی تعبیر حافظی دارد که با توهمات و خیالات خودت را مشغول می کنی. حواستان باشد که رویدادهای مهم نزدیک است و باید با آنها کنار بیایید، به خرافات تکیه نکنید و به منطق خودتان اعتماد کنید. در این صورت آینده شما روشن است و به هدفتان نزدیک شده اید. شما نمی توانید با جادو و فریب موقعیت و پول بدست آورید، بنابراین با بندگی خدا به هر چیزی که می خواهید می رسید.

فال برای متولدین آذر ماه

صبح زود، شب مستی

باد را با چنگ و چغانه بردم

ذهنم را در صندوق عقب اردیبهشت گذاشتم

فرستادم شهر

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز دی ماهی عزیز می گوید حیله ها و حیله هایی که با تو می شود یکی یکی خنثی می شود، این کار خداست. گناه و اندوه شما تمام شده است. تو به اراده خود عمل کردی و غم را از دلت زدودی. شما در حال تلاش برای حل یک معما هستید که به این زودی حل نخواهد شد.

فال متولدین بهمن

با ما به این کینه بیا مرز

شما حق دارید برای مدت طولانی صحبت کنید

به نصیحت قابیل توجه کن

از آن جواهر گنج تو

تفسیر فال حافظ:

بهمن ماهی عزیز، فال امروز حافظ را اینگونه تعبیر می کنند: کمی تذکر دهنده باشید و فقط آنچه را که در ذهن دارید به زبان نیاورید. تو که دلت مثل خورشید روشن و مثل آینه صاف است، چرا نشسته ای و ایستاده ای؟ چرا می خواهی با سرنوشتت بجنگی؟ به غم و غصه اطرافیانت نگاه کن، به آنها هم اهمیت بده و به خدا و قرآن توکل کن.

فال برای متولدین اسفند

تو همه چیز دنیا را داری

چقدر برای افراد ضعیف و درمانده متاسفید

روح و قلب بنده و جانم را بخواهید

که بر مردم آزاد حکومت می کنی

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال حافظ امروز، مارت مارت عزیز، می گوید کمی به فکر زیردستان خود باشید. شما مالک همه چیز هستید، پس سعی کنید کسانی را که در چنگال اندوه هستند نجات دهید. تمام تلاش خود را برای بندگان خدا انجام دهید، زیرا هر چه به دست می آورید از دعای زیبای بندگان خداست. شما دوستان حسود زیادی دارید، اما خوشحال باشید که دوستتان همیشه با شماست.