فال حافظ امروز چهارشنبه 21 شهریور 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فالگیر امروز شما نشان می دهد که هر کاری انجام دهید به درد شما نمی خورد و رسیدن به هدف برای شما تبدیل به یک افسانه شده است. شما آینده خود را تاریک می بینید. وقتی می بینید دیگران چقدر راحت به هدف می رسند خسته می شوید. خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و شما دوباره تلاش می کنید و نتیجه را می بینید.

فال برای متولدین فروردین

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با پاساژ باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ نشان می دهد که شما برای جوانی خود ارزش قائل هستید. فرصت های طلایی را یکی یکی از دست می دهید. به شریک زندگی خود اعتماد کنید. با چشم عقل به دوردست ها بنگر. با یک اتفاق جزئی زمین را ترک نکنید. انعطاف پذیر باشید و نشان دهید که اگر هنرمندی دارید به نفع شماست. این بهترین راه برای به دست آوردن هوشیاری است.

فال برای متولدین خرداد

هیچ زبان نرمی برای بیان جدایی وجود ندارد

در غیر این صورت ماجرای جدایی از تو را برایت تعریف می کنم

صبر نکن تا آخر عمر من به امید ارتباط بستگی دارد

به پایان رسیده است و زمان جدایی نیست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که کارتان را به دست خدا بسپارید. دیگه کاری نمیتونی بکنی فقط باید صبور باشید. سرنوشت تصمیم خواهد گرفت که چه کاری باید انجام دهید، پس برای آنچه می خواهید اتفاق بیفتد دعا کنید. اگر بخواهید چیزی را به زور بگیرید، به زودی آن را از دست خواهید داد. پس با خدا باش و بر او توکل کن.

فال برای متولدین تیرماه

بهتر است گلها را ملاقات نکنید

او جز ساغر چیزی ندارد

زمان یابنده و یابنده

که همیشه در صدف مروارید نیست

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ به شما می گوید قدر جوانی خود را بدانید و از مسائل کوچک ناراحت نشوید. وجودت مانند باغ گلی است که چند روزی شکوفا می شود و خود را نو می کند، سپس زوال زندگی آن را ویران می کند. اگر می خواهید عمر طولانی داشته باشید، به فقرا کمک کنید. نجات دهنده شما جز خدا نیست و اوست که زینت دهنده دلهاست.

فال برای متولدین مرداد

هر سالکی راه را می داند

او فکر کرد بستن در ایده بدی است.

افسر در مدت تصدی خود چیزی به کسی نداد جز

که غرور دنیا را در این ذهن می دانست

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال شما به شما می گوید که پل های پشت سرتان را نسوزانید. سرت را بالا بگیر هنوز رازهای زندگی را نمیدانی. ستاره شانس شما روشن است. پیشنهاد خود را ارسال کنید و به دریا بروید. زمانی پیروز خواهید شد که مشکلات خود را خودتان حل کنید و به دیگران تکیه نکنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

برو سرکار واعظ، این جیغ چیست؟

تعجب می کنم که چه چیزی باعث شد دلت را از دست بدهی

خداوند او را از هیچ آفریده است

دقیقه ای است که هیچ موجود زنده ای باز نیست

تفسیر فال حافظ:

طالع بینی حافظ امروز نشان می دهد که هر چه دست بزنی طلا می شود. تجارت در حال رونق است. عجله کنید، زمان در حال افزایش است، دقیقه ها و ثانیه ها باید برای شما مهم باشند. از دودلی رها می شوید و راه درست برایتان روشن می شود. از زمان هایی که همه چیز خواهی داشت شکایت نکن.

فال برای متولدین مهر ماه

آن خطاط، تو برای ما نامه نوشتی.

سرت شلوغه، ننوشتی

هر چند هیکران سمر ارتباط دارد

کشاورز دنیا ای کاش این تخم مرغ را نمیکشتی

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز این تعبیر را دارد که اگر چه برای رسیدن به هدف خود تلاش زیادی می کنید، اما از کاری که کرده اید عمیقا پشیمان خواهید شد، اما این کار نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت. شما نمی توانید هیچ کاری را در انزوا انجام دهید. شما آنقدر باهوش هستید که راهی برای زنده ماندن از غم و اندوه بیابید. بدان که دست سرنوشت تو را به این وضعیت رسانده است، اما همه چیز درست می شود زیرا دل پاکی داری.

فال برای متولدین آبان

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که باید به توافقی که بستید پایبند باشید. از حریم خصوصی خود محافظت کنید، در غیر این صورت خیلی زود آبروی شما از بین خواهد رفت. عشق را در دلت جاودانه کن تا هرگز دلت تاریک نشود. توجه و محبت شما همه را شگفت زده می کند و نام شما را بر سر زبان ها می اندازد.

فال متولدین آذر

سال هاست که از ما مربا می خواهد.

خود ون چه آرزوی یک غریبه را داشت

گوهری کز زداف کن و محل برگزاری بیرون

او خواستار افراد گمشده شد

تفسیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ می گوید حاجت هیچکس را رد نکنید. اگر مشکلی دارید به درگاه خدا بازگردید که او حلال مشکلات شماست. همیشه با خدا باش افرادی هستند که با شما بازی می کنند، به آنها اعتماد نکنید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و شما را ناراحت می کنند.

فال برای متولدین آذر ماه

مدتی است که ننوشته ای و چند روزی است

چندتا پیام خصوصی براتون فرستادم؟

ما نمی توانیم به آن هدف بزرگ برسیم

چند قدم برداشتی؟

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید که تا با خدا نباشی نمی توانی به اهدافت برسی. وقتی نماز حاجت را بخوانی حاجت برآورده می شود. شما باید خوبی خود را به همه ثابت کنید. نشان دادن درک؛ اگر نخواهی به فقرا کمک کنی، میمیری.

فال متولدین بهمن

بلند شوید و در ظرف طلایی آب بریزید

قبل از اینکه کاسه ای خاک بریزم روی سرت

انتهای خانه ما دره خاموش است

هنوز در گنبد افلاک‌نمای گهلاله

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ نشان می دهد که شما فردی بسیار بدبین هستید و به جای انجام کارهای خوب از غم و اندوه صحبت می کنید. برای موفقیت اولیه از اشک و آه دوری کنید و نگران چیزی نباشید که دوام نمی آورد. وقتی سرت را بر آستانه حقیقت بگذاری، قلبت خوب می شود. بدبینی را دور بریزید و قلبتان را مانند آینه بدرخشید.

فال برای متولدین اسفند

به خانه مغان رفت و آب نوشید

پیرمرد می نشیند و به شیخ و شب دعا می کند

سوبوکشان کاملاً برده اوست

اما چون سرش را رها کرد، چتر روی ابر افتاد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید که به زودی جشن و عروسی در خانه شما برگزار می شود و همه از این اتفاق هیجان زده اند. این یک ارتباط مبارک است. مراقب کسانی باشید که می خواهند همه چیز را خراب کنند. از هیچ چیز نترسید چون شانس با شماست و دعای شما مستجاب شده است. با کمی درایت همه امور شما به خوبی پیش خواهد رفت.