فال حافظ امروز یکشنبه 1 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین 1 مهر

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

استدلال وین با این سه نفر مطابقت دارد

دست از خواستگاری دنیا بردار این پیرمرد

قرقره می نشیند و جدا می شود

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ فروردین عزیز نشان می دهد که باید خوشحال باشید که به آرزوی قلبی خود می رسید، کسب و کار و صنعت تان زیاد می شود و تبدیل به فردی می شوید که همه از آن حرف می زنند. می خواهی صد سال در یک شب سفر کنی. مراقب افراد شروری باشید که می خواهند شما را نابود کنند. برکات زیادی در راه است. دنیا فانی و موقتی است. سعی کن از لحظه لحظه زندگیت نهایت استفاده رو ببری.

فال برای متولدین 1 اردیبهشت

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

ای دولت طالع بینی قدر زمان را می دانی

امیدوارم بهتون خوش بگذره

تفسیر فال حافظ:

حاصل دعای دیوان حافظت در این ماه عزیز، بیدار شدن از خواب غفلت و بهره گیری از این چند صباحی است که برایت مساعد است. موفقیت و شادی به شما لبخند می زند. تمام تلاش خود را بکنید، همه چیز برای رسیدن به هدف و نیاز آماده است. بلند شو انشاالله موفق میشی.

فال برای متولدین خرداد

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

هیچ کس نمی گوید یاری حق دوستی دارد

علمای حقوق چه شد، صحابه چه شد؟

تفسیر فال امروز حافظ:

فال امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که شما به همه خوبی می کنید، بد می بینید، هر کاری انجام دهید نتیجه خوبی نمی بینید، هیچکس نمی داند چه حکمتی در کار است. تنها راه چاره دعا و توکل به خداست، انشالله این روزها زود بگذرد.

فال برای متولدین تیرماه

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

این همه سالاد ما است، اما شما سالاد مناسبی هستید

هیچ کس نتوانست کمند شما را در چین پیدا کند

از آن کمانچه ابرو و تیر چشم ناجا

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

فالگیر امروز، ماهی های عزیز، نظر می دهد که آنچه را برای خود نمی پسندد، برای دیگران هم نمی پسندد. شما خود را در مشکلی گرفتار کرده اید که رهایی از آن بسیار دشوار است. آنقدر درگیر این موضوع شدی که اطرافیانت را فراموش کردی. مقاومت کنید و سعی کنید خود را آزاد کنید.

فال برای متولدین مرداد

من در حال حاضر مزایای زمان را می بینم

لباس هایم را به بار می برم و خوش بگذرانم

جام را برمی دارم و از منافقان دور می شوم

یعنی انتخاب دل پاک در بین مردم دنیا.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

توصیه حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که در محاصره افرادی با نیت بد هستید، سعی کنید تا حد امکان از آنها دوری کنید. زندگی با این افراد دردسرها و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت. یاد خدا و توکل بر او برای رسیدن به آرامش درونی را فراموش نکن. در برابر سختی ها و رنج ها صبور باشید، روزهای سخت به زودی به پایان می رسد.

فال برای متولدین شهریور ماه

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

یک دعا با نیم بوسه از مردم دهلی بخرید

دشمن هم جسم دارد و هم روح

تفسیر فال حافظ:

در تعبیر فال امروز حافظ شهریور ماهی عزیز آمده است که خداوند نعمت های زیادی به شما داده است که باید شکرگزار آنها باشید. بدانید که همیشه حوادث و خطرات بد و ناگوار در درون انسان وجود دارد و هیچ کس جز خدا نمی تواند آنها را حفظ کند. از مشکلات نهراسید و از راه خدا روی گردانید. روابط خود را با دیگران تقویت کنید و با عشق زندگی کنید.

فال برای متولدین مهر ماه

یادت باشه وقتی سفر میکنیم یادمون نمیره

دل غمگین ما را با خداحافظی شاد نکرد

دل منتظر است تا صدایی به تو برسد

ناله کرد که فرهاد در این کوه ناله نکرد

تفسیر فال حافظ:

امروز حافظ به تو گفت گذشته در گذشته است مهر ماهی عزیز. کینه ها را فراموش کنید، رحم کنید و بخشش کنید. شما خیلی از دست داده اید، منتظر پیام، خبر، امضای کسی هستید. امیدوار باش؛ امیدوارم انتظار شما به زودی به پایان برسد.

فال برای متولدین آبان

ساباط سلمی بسدقیها فؤادی

و روح کل روز

لطفا مرا به خاطر بی دلی ببخشید

و واسلنی مثل همیشه

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

حوت عزیز، فال امروز شما نشان می دهد که نباید غمگین باشید، زمان به هیچکس وفادار نیست، هر چقدر هم که این عمر کوتاه را بگذرانید، بالاخره می گذرد و مشکلات شما روزی به پایان می رسد. سعی کنید ایمان خود را حفظ کنید و به چیزی که به آن اعتقاد دارید پایبند باشید، شاید این همه برای آزمایش شما از جانب خدا باشد.

فال متولدین آذر

دیشب با چشمانی اشکبار خوابیده بودم

به یاد خط تو روی آب نقش می کشیدم

ابرو و چشم و شنل یار سوخته بود

یک فنجان در گوشه محراب می گذاشتم

تفسیر فال حافظ:

آذر ماهی عزیز فال امروز حافظ می گوید که تحقق نیت شما را از خواب و غذا محروم می کند و هیجان آن در وجودتان آشفتگی ایجاد می کند اما برای رسیدن به هدف خواب دیدن بی فایده است و باید رویا ببینید. واقع بینانه و با حقایق زندگی کنید. با تلاش و فداکاری زیاد، می توانید در دنیای واقعی به چیزهایی که آرزویش را دارید برسید، اکنون زمان شروع است.

فال برای متولدین آذر ماه

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

کاش هر چه زودتر بیایی

تفسیر فال حافظ:

علامت محافظ شما، ماه عزیز، به این معناست که به زودی نیازهای شما برآورده خواهد شد. تسلیم سرنوشت؛ چون بعضی کارها را به زور نمی شود کرد. کسانی را که به شما بدی می کنند به خدا بسپارید که بهترین انتقام است و ستمدیدگان را از ستمگران پاداش می دهد. پس آینه دل را از غبار کینه ها تیره مکن.

فال متولدین بهمن

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ بهمن ماهی عزیز اینگونه تعبیر می شود: عجله نکنید و بر کارت خود اصرار نکنید. اگر می خواهید به هدف خود برسید، باید با مشکلات زیادی روبرو شوید. وقتی به حقوق دیگران احترام می گذاری، این در باز می شود. غمگین بودن فایده ای ندارد با گذشت زمان به هدف خود خواهید رسید.

فال برای متولدین اسفند

برگها را با سنبل سیاه بپوشانید

یعنی نابود کردن و نابود کردن دنیا

عرق صورت و باغ خود را پاک کنید

چون عینکی که می بینیم پر از گل رز است

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فالگیر امروز ماهی های عزیز می گوید رفتار خوب و شخصیت دلپذیر شما اطرافیانتان را جذب می کند. مهربانی، زیبایی و کمال شما در بالاترین سطح است! شما عهد و پیمانی بسته اید که نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. خدا را شکر کن که چرخ به دلخواه تو بچرخد و از لطف یک فرد خاص بهره مند شوی. نیت قلبی شما محقق خواهد شد و روحیه شما روز به روز بهتر خواهد شد.