فال حافظ امروز یکشنبه 29 مهر 1403

فال حافظ 31 خرداد ماه


سایت تفریحی روز:

فال برای متولدین فروردین

خدا را با شنل از دست ندهید

رخ از رودان نامرتب پوشیده شده است

خیلی آلودگی تو این شنل هست

اوقات خوب را می فروشند

تفسیر فال حافظ:

فال امروز فروردین حافظ عزیز نشان می دهد که هر چه به خدا نزدیک می شوی درد روزگار را کمتر می کنی، ساده تر زندگی می کنی، منظم تر می شوی، اما آدم عجول و کم حوصله ای می شوی. و هر آسیبی که می بینید ناشی از عجله بی مورد شماست. تو خیلی حریصی؛ به این موضوع توجه کنید. خداوند آنچه را که لیاقتش را دارید به شما خواهد داد.

فال برای متولدین فروردین

سینه اش با آتش دلش از درد عمیق سوخت

آتش سوزی در این خانه رخ داد و آن را تخریب کرد

تنم از فاصله بین من و معشوق خلاص شد

جانم با آتش مهررخ سوخت

تفسیر فال حافظ:

نتیجۀ فداکاری بر نیسان محبوبت، دیوان حافظت، این است که به هر که وفادار بودی، مجازات شدی. سینه ای پر از درد داری چقدر بیشتر می خواهی غمگین باشی؟ دست از نگرانی بردارید توبه کن تا قلبت شفا پیدا کنه. توقعات غیر منطقی را کنار بگذارید. رویا و خیال را فراموش کنید و با واقعیت ها روبرو شوید و از آنچه تاکنون به شما داده شده لذت ببرید و ذهن خود را با قلب خود تلف نکنید.

فال برای متولدین خرداد

یک مکان امن و یک دوست مهربان

زا توفیق، گرت همیشه در دسترس خواهد بود

دنیا و کارش در برابر هیچ چیز نیست

من هزاران بار در مورد این موضوع تحقیق کرده ام

تفسیر فال امروز حافظ:

فال امروز خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که موفقیت شما در گرو عزم شما و استفاده حداکثری از فرصت های طلایی است که برایتان پیش می آید. شما فردی قطعی هستید و همیشه ذهن خود را بر نفس خود ترجیح داده اید. نیازهای خود را عمیقاً بررسی کنید.

فال برای متولدین تیرماه

فرشتگان را دیدم که در میخانه را می کوبند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

اهالی حرم ستر و عفاف ملکوت

در جاده با من مست کردند

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

طالع بینی امروز برای شما عزیزان قوس اینگونه تعبیر می کند که کاری به شما سپرده شده است که فکر می کردید از عهده آن برنمی آیید اما با ایمانی تزلزل ناپذیر و دوری از گناه به خوبی از عهده آن برآمدید. خدا را شکر که از یک تصادف بد نجات یافتی. بیشتر فکر کن

فال برای متولدین مرداد

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به مبارزه با صدها شر در نیمه شب

اتاب یار پری با حالت چهره عاشقانه

یک کاریزما تلافی جویانه می تواند صد نفر را سرکوب کند.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

توصیه حافظ به تو مرداد ماهی عزیز این است که یک قدم در راه خدا برداری. آنگاه خواهید دید که خداوند چگونه به خوبی شما پاداش خواهد داد. اولی بدی را از شما دور می کند و راه را برای شما باز می کند، دومی بیماری شما را شفا می دهد. آیا حاجتی داری که با دعای خدا به اذن خدا برطرفش کنی؟

فال برای متولدین شهریور ماه

بلبل خون دل را خورد و گل گرفت

باد حسادت قلبت را به بند کشید

فکر طوطی او را خوشحال کرد

ناگهان سیل ویرانی نقش امل را لغو کرد

تفسیر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی عزیز تمام تلاشت را کردی غصه نخور. وجدان خود را ناراحت نکنید؛ شما تا حدودی موفق شده اید، اما بسیار حسادت می کنید که درس شما را مختل کنند. ائمه را صدا کن. از بازی روز غافل نشوید. فرصت دوباره خواهد آمد.

فال برای متولدین مهر ماه

درها و سوله های ما را روشن کنید

هوای روحانیت را خوشبو کن

اگر وکیل توصیه کند که عشق جایز نیست

یک لیوان به او بدهید تا بینی اش را خیس کند

تفسیر فال حافظ:

حافظ امروز به تو توصیه کرد که صبر و مقاومت را از دیگران بیاموزی مهر ماهی عزیز. مقاومت و صبر شما به پیروزی شما کمک می کند. تلاش شما بدون پاداش نخواهد بود. شما پاداش خود را دریافت خواهید کرد. عجله کنید اکنون زمان مقاومت است. شرم را کنار بگذارید و طبق قراری که گذاشته اید عمل کنید. حاجاتت را از خدا بخواه، اوست که دعای تو را مستجاب می کند.

فال برای متولدین آبان

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال امروز حافظ قاسم عزیز نشان می دهد که با خیالات عزیزتان زندگی می کنید. شما ادعا می کنید که عاشق هستید، اما می دانید که برای رسیدن به شریک زندگی خود باید صبور باشید. با زاهد بودن به جایی نمیرسی حتی اگر سالها طول بکشد تلاش کنید، اما در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال متولدین آذر

خبر خوب، نسیم شمالی

زمان اتصال است

داستان عشق قابل گفتن نیست

پس سکوت او در اینجا زبان گفتاری است.

تفسیر فال حافظ:

آذر ماهي عزيز، نيتي كه امروز مي كنيد تعبير حافظ دارد كه به شما خبري رسيد كه مدتها منتظرش بوديد. زمان اتصال نزدیک است. داستان عشق شروع شده و دوران جدایی به پایان رسیده است. شما نیز به کمال و زیبایی خواهید رسید. فضایی برای نمایش هنر شما وجود ندارد، پس مرد فضا باشید.

فال برای متولدین آذر ماه

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ می گوید خیلی غمگین هستید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو شما در حال حاضر در یک تله مشکل هستید که می توانید با تلاش خود از آن فرار کنید. به رحمت خدا امیدوارم.

فال متولدین بهمن

دیر شده که دلدار پیام نده

نه سلام کرد و نه چیزی نگفت

صدها نامه فرستادم و آن شاه سواران

پیکی دوید و سلام نکرد

تفسیر فال حافظ:

فال امروز حافظ بهمن ماهی عزیز تعبیر می شود که از انتظار خسته شده اید. شما در عرض چند ثانیه منتظر پاسخ هستید. شانس خود را دوباره امتحان کنید. برای گرفتن جواب به کسی دروغ نگو چون مشتت باز می شود. به تقلب متوسل نشو صبور باش با اذن خداوند جواب خود را خواهید گرفت.

فال برای متولدین اسفند

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند.

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال امروز مارت عزیز میگه تو دنیا و قیافه و زیباییت رو رها کن و شاد باش. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. رضایت بزرگترین ثروت انسان است. اگر شکست خوردید غمگین یا ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.