فال حافظ 1 فروردین ماه

فال حافظ 1 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 6 حافظ

خطاب به جانشینان سلطان که این دعا را خواندند:

به لطف پادشاه یک گدا در نظر گرفته شد

از رقیبم دیوسیرت به خدا پناه می برم

خدایا به آن شهاب نافذ کمک کن

آپریل عزیز… تو یه چیزی گیر کردی و بلد نیستی انجامش بدی. مشکل شغل شما با کسی است که نمی توانید با او کنار بیایید. شما سعی می کنید با پیام و واسطه مشکل را حل کنید، اما می دانید که با واسطه ها کاری نمی توان کرد. با امید به خدا حرکت کنید و شخصا بیایید تا مشکل را حل کنید و گره را باز کنید. همیشه خدا را شکر کنید و یاد او را به خاطر بسپارید. از دوستان ریاکار و ریاکار اطراف خود دوری کنید. با دعا و توکل به خدا می توانید به راحتی بر مشکلات خود غلبه کنید. هدف شما رسیدن به طلسمی است که به شما کمک می کند حریف را از سوراخ خارج کنید. هرگز از افکار شیطانی برای رسیدن به هدف خود استفاده نکنید و مراقب توطئه های اطرافیان خود باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 106 حافظ

نیازی به دکتر نیست

وجود نازک خود را اذیت نکند

سلامتی همه افق ها به سلامتی شما بستگی دارد

اجازه ندهید فرد شما هیچ گونه عارضه ای را تجربه کند

مه عزیز چرا شکرگزار این همه نعمت و سلامتی که خداوند به تو داده نیستی؟ شما ظاهر سختی دارید، اما در قلب شما چیزی جز مهربانی و شفقت نیست. شما هیچ رقیبی در زندگی ندارید. سخنان محبت آمیز شما و نظارت بر سلامت خود باعث بهبود وضعیت روحی اطرافیان می شود. پس عزیزان خود را پیدا کنید. از طعنه و سخنان تند دیگران نترسید. به زودی نیازهای شما برآورده خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره ۱۱۶

یک مرد خوب و خوش تیپ

به داشتن نتایج بینایی معروف است

چو خامه فرمان شما را اطاعت می کند

تا زمانی که به تیغ نرسد می گذاریم

خرداد ماهی عزیز… فریب ظاهر دیگران را نخورید و به آنها اعتماد نکنید. به نظر می رسد سخنان سنگین و کلمات جذاب یک نفر روی شما تأثیر گذاشته است، اما در واقع مانند طبل توخالی است که نمی توان به آن اعتماد کرد. هر کسی می تواند صحبت کند، اما عمل مهم است. به توصیه های کسی که برای شما آرزوی سلامتی دارد و از شما باتجربه تر است گوش دهید. اگر برای یک سفر ماجراجویی جان خود را از دست می دهید، حتما این کار را انجام دهید، تاثیر زیادی بر روحیه شما خواهد داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 126

یک روح زیبا هیچ تمایلی به دنیا ندارد

کسی که این حق را ندارد، این حق را ندارد

زن دلستان را با کسی ندیده ام

یا من نمی دانم یا او نمی داند

تیر ماهی عزیز… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر گنجی هم داشته باشی گم می شود. هر فردی بیش از مال دنیا نیازمند نصیحت بزرگان است. زندگی فراز و نشیب های خودش را دارد، به خودت سخت نگیر و به لطف خدا امیدت را از دست نده. پولی را از دست دادید که بدون برنامه ریزی و فکر نمی توانستید به دست آورید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، راز خود را برای کسی فاش نکنید. زندگی ادامه دارد، چه خوب چه بد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 135 حافظ

هر چه باشد به شما کمک خواهم کرد

در رایحه دلنشینش نفس خواهم کشید

زندگی بیهوده و بدون معشوق می گذرد

از امروز کار میکنم

مرداد ماهی عزیز… تو تصمیم گرفتی کار سختی انجام دهی و برای موفقیت تمام هوش و حواس و توانت را می طلبد. امروز برای شروع کاری بهتر از فردا است. عجله کن، این زندگی توست که به سرعت برق و باد در جریان است. وقتت را تلف نکن عهد خود را با خدای خود به یاد آورید. عشق را بیاموز تا بدون عشق زندگی انسان بی ایمان و بی ثمر بماند.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 149

دلم هیچکس را جز مهر مه رویان نمی پذیرد

من همیشه به او نصیحت می کنم اما او گوش نمی دهد

ای خدای من که نصیحت میکنی ساغر حدیث و میگم

در تخیل ما نقشی بهتر از این ندارد

شهریور ماهی عزیز… دلت را به مهر زباری دادی و تنها او را لایق محبت خود می دانی پس بدت نمی آید که دیگران را مقصر بدانی. به اذن پروردگارم روزی ملاقات خواهید کرد. اما بدانید که اگر از مسیر صداقت منحرف شوید، نمی توانید به هدف برسید. دروغ و ریا را از زندگی خود حذف کنید تا مردم به شما اعتماد کنند. صداقت و درستی را سرلوحه کار خود قرار دهید تا به هدف خود نزدیک شوید. توصیه های دوستان و بزرگان خود را بپذیرید و از آنها دوری کنید زیرا در هر کاری به کمک دیگران نیاز خواهید داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۲۹ حافظ

شانس من را از دهان یک دوست نشان نمی دهد

دولت راز من را فاش نمی کند

من برای یک بوسه از لبانت میمیرم

این یکی هم می ایستد و این هم نمی دهد

مهر ماهی عزیز… از اینکه به هدف و آرزوی قلبی خود رسیدی ناامید شدی. شما احساس بدشانسی می کنید و در تجارت خود با ضرر مواجه می شوید. تا حد امکان از ناامیدی بپرهیزید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه صبور باشید. شک در قلب شما جایی ندارد، پس سعی کنید با اراده قوی بهترین تصمیم ها را بگیرید. دوری و دوری از معاشرت دیگران برای شما خوب نیست. به میان جمعیت بروید و با مردم مخلوط شوید. رسیدن به چیزی بدون تلاش آسان نیست. بالاخره روزی سختی ها تمام می شود و روزهای خوب فرا می رسد.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 315

جز اینکه دین و علم را از دست می دهم

بیا به خاطر عشقت بگو کجا میروم

با اینکه زندگی من خرمن بود، غم تو تسلیم باد شد

عزیزم من عهدم را زیر پا نکردم.

آبان ماهی عزیز… شما به قولی که به دیگران داده اید وفادار هستید و این بهترین آزمون برای سنجش صداقت و ایمان شماست. عمرت را در راه عشق سپری کردی و با اینکه از عشق چیزی به دست نیاوردی، از عشق دست برنمی‌داشتی. طعنه، کنایه و حتی توصیه دیگران به ترک سیاست و رفتار هیچ تأثیری در شما نداشت، اما احساس می کنید که او قدر شما را نمی داند. اگر بی تفاوتی عزیزتان را دیدید ناراحت نشوید، ناز بودن و رویگردانی از خصوصیات آن عزیز است، حتی اگر فردی مهربان و دوست داشتنی باشد. حتی اگر امروز احساس خوبی نداشته باشید، در آینده خوشحال خواهید بود. صبور باش و امیدت را از دست نده.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 332 حافظ

قلب من در نوک بینی من است

بیمار جلوی چشم شما می میرد

نصاب حسن عالیه

به من صدقه بده که فقیر هستم

آذر ماهی عزیز… مدتهاست که غم بر زندگیت سایه افکنده و با کمال میل تسلیم این غم شده ای و تنها دلخوشی تو وجود یک نفر در زندگی ات است. به خود و تصمیماتی که می گیرید اعتماد کنید و بر اساس آن عمل کنید. سست اراده و سست مباش، زیرا بهترین دوست و یاور تو در این زمان، عزم راسخ و اراده قوی است. تا زمانی که به کسی اعتماد نکردی به کسی آسیب نده. خورشید صبح امید طلوع می کند. شما خدا را در دل دارید و از روی آوردن به دیگران ارزشمندتر هستید. عدم نیاز به دیگران راهی برای افزایش عزت نفس شماست، این را به خاطر بسپارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره حافظ 346

من آدمی نیستم که شهید و ساغر را رها کنم

محتسب می داند که اینها را کمتر انجام خواهم داد

بارها به توبه کنندگان ظلم کردم

متاسفم که گل دیوانه ای هستم

دی ماهی عزیز… شما عزم و اراده بسیار قوی و البته شخصیت قوی دارید. با تلاش و کوشش به نتیجه مطلوب خواهید رسید. به دوستان قابل مشاهده اعتماد نکنید. زیرا با ریا به شما آسیب می رسانند. به بعضی چیزها فکر کن آنچه می خواهید مروارید گرانبها و کمیاب است و برای به دست آوردن آن کاری کرده اید که از عاقبت آن اطلاعی ندارید ولی خداوند شما را یاری می کند اراده، استقامت و توکل به خدا از عوامل مهم و اصلی پیروزی است. دلت را به خدا بسپار، زیرا او خوبی های تو را می داند. اگر کسی سعی کرد با کلمات شیرین و معاشقه شما را گمراه کند، فریب دروغ های او را نخورید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 375 حافظ

صوفی بیا عبای سالوس را در بیاوریم

نقش زرق را به مرحله منسوخ شدن رساندیم

نذر و فتح صومعه را به پول گذاشتیم

نفاق را به آب تباهی بیندازیم

بهمن ماهی عزیز… میل به ایجاد تغییر و تحولات مثبت در وجودت نهادینه شده است، وقتی می خواهی تغییری ایجاد کنی، بدون معطلی به سمت آن می روی، اما نباید مقدمات را فراهم کنی و اول به آب بپری. یاد خدا را فراموش نکن و با خدای خود بیشتر ارتباط برقرار کن. از انجام کارهای نامناسب بپرهیزید، هر مشکلی با پول حل نمی شود. روزی می رسد که می بینی در آخرت باری جز گناه برایت باقی نمانده است. عجله کن و دست از گناه بردار. تفریح ​​تا زمانی که گناه نباشد گناه نیست. این کره و این میدان بسم الله بگو و پایت را از هدفت دراز مکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 423 حافظ

دوش گرفتم و احساس خواب آلودگی کردم.

خرقه و فرش تردامن خاک گرفته از شراب

بیا، ببخشید، من شما را می فروشم

گفت بیدار شو ای راه خواب آلود

اسفند ماهی عزیز… تو قصد داشتی کار جدیدی کنی، محکم و با ایمان قدم برداشتی و از یاد خدا غافل نشدی. قلب خود را از نفرت پاک کنید، صادق باشید و از روی هوس تصمیم نگیرید. از مشکلات نترسید. تلاش برای رسیدن به هدف را فراموش نکنید.