فال حافظ 11 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 8 حافظ

پیشخدمت ها بلند می شوند و ده لیوان می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ساغر روی پای من است نه روی پای من

من این دلقک را می کشم

فروردین ماهی عزیز… دلت را به عشق یکی انداختی و تسلیم نمی شوی. صبوری کردی و با یاد این خودت را شاد می کنی، علی، برخیز و بدون ناامیدی به تلاشت ادامه بده. تنبلی در کار به درد شما نمی خورد. چرا از این دنیای فانی غمگینی؟ همه این روزها می گذرد پس خوشحال باشید و نگران مشکلات مالی که به زودی حل می شود نباشید. راز دلت را به کسی نگو، زیرا اگر این کار را انجام دهی گرفتار می شوی. بشارت باد و لبخند بزن، به اهداف و آرزوهایت می رسی، با کمی صبر دنیا به سراغت می آید و فقط اگر صبر داشته باشی به آرزوی قلبی خود می رسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 21 حافظ

دلم و دینم خشمگین است و قلبم ملامت است

گفت با ما سالم بلند شد

شنیدید که دمی در این بازی خوب نشسته است

در پایان گفتگو پشیمان شدید

ارديبهشت ماهي عزيزم… تو دل پاکي داري و نيتت هميشه خيرخواه، گويا در راه عشق دل و دين خود را باخته اي. اگر ایمان خود را تقویت کنید از درد سرزنش رهایی یافته و مشکلاتتان حل می شود. اگر بتوانید هنگام غمگینی به مشکلات بخندید، به چیزی رسیده اید و افتخار خواهید کرد. در زندگی و طرز فکر خود تغییر ایجاد کنید. از شر چیزهای بد خلاص شوید و یاد بگیرید که بخشنده باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 97

شما مثل تاجی بر سر مردم خوب کشور هستید

اگر همه عاشقان به تو باج بدهند

دو چشم شوخ تو از اشتباه و حبس پریشان است

او به چین و هند ادای احترام کرد

خورهاد ماهی عزیز… به ظاهر افراد توجه نکنید. این درونی ترین اصل فرد است که می تواند بر شما تأثیر بگذارد. ظاهر شما آنقدر شما را فریب داده است که دیگران از شما سوء استفاده کرده اند. شما آنقدر عاشق هستید که فکر می کنید اگر بشنوید که طرد شده اید خواهید مرد، اگر برای شریک زندگی تان آنقدر مهم نیستید پس بیشتر از این خودتان را ناراحت نکنید. شکست در عشق هرگز کسی را نکشته است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 159 حافظ

نقد تصوف کاملاً ناب ​​و ضعیف نیست

آه، شاید خرقه ای شایسته آتش

صوفی ما در آفتاب صبح مست شدی

نگران این باشید که آیا او در عصر خوشحال است یا خیر

تیر ماهی عزیز… انجام هر کاری سخت است، هر کاری را که هست نپذیر. صبر، بردباری و تلاش انسان را قادر می سازد تا به هر هدفی که در ذهن دارد دست یابد. هر شکستی برای شما یک پله برای صعود است، پس از شکست نترسید. صداقت و ایمان را در زندگی به خاطر بسپارید و به جای عوام فریبی و تظاهر با مردم صادق باشید. خیلی زود فریب ظواهر مردم را می خورید و این به ضرر شماست. شما باید با تجربه باشید و افراد را به مرور زمان در موقعیت های مختلف آزمایش کنید و سپس به آنها اعتماد کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزالی حافظ شماره 172

عشقت سورپرایز بود

وصل مات و مبهوت شد.

من فقط در گذشته غرق می شوم

او هم تعجب کرد

مرداد ماهی عزیز… عشقی داری که همه را غافلگیر می کند و حتی گاهی باعث می شود فکر کنی که امید وصال دور از ذهنت است. به ذهن و خلاقیت خود ایمان داشته باشید و از نگرانی و نگرانی خلاص شوید. زمان بازگشت به زندگی واقعی به جای فانتزی فرا رسیده است. بهتر است از زندگی راضی باشید و خواسته های خود را کاهش دهید. تعادل در همه چیز عامل پیشرفت شما خواهد بود.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 202 حافظ

درب مدارس را باز کردند؟

گره کار مخفی ما را باز کنید

در صورتی که زاهدان خودپسند باشند

به خاطر خدا قلب قوی داشته باشید که باز شود

شهریور ماهی عزیز… بعضی ها مزاحم شما می شوند، می بینید که همه درها به روی شما بسته است و رنج می برید، رنج می برید، اما از لطف خدا ناامید نشوید، بعد از هر سختی آسانی می آید. چالش ها شما را قوی تر از قبل می کند. مطمئن باشید که دشمنان بدخواه و ریاکار به خاطر کاری که انجام داده اند زیان خواهند دید، به زودی کنار می روند و به هدف خود خواهید رسید. برای رسیدن به آرامش بهتر است نزد خدا برویم و با خدا دعا کنیم. دعا و نیایش قلب شما را روشن می کند، قلب شما را آرام می کند، روح شما را آرام می کند و به شما کمک می کند در تصمیم گیری قوی تر شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 208 حافظ

او خسته را می خواست اما قوی نبود

اگر دیوانه شدی شرط مرگت نبود

ما تو را تنبیه نکردیم و خودت را دوست نداشتی

کسانی که در دین پروردگار فرقه نیستند

مهر ماهی عزیز… از هر فردی به اندازه استعداد و قدرتش باید انتظار داشت. اگر از دوستان منافق کمک بخواهید به جایی نخواهید رسید زیرا آنها فقط به فکر منافع خود هستند. به جای درخواست از اهل صحبت، از پروردگار متعال کمک بخواهید. هر چیزی راه حلی دارد و به زور حل نمی شود. ایمان و عزم برای رسیدن به هدف راه حل بیش از نیمی از مشکلات شماست. سعی کنید برای سربلندی در جامعه، آگاهی خود را افزایش دهید و قوانین ادب و اخلاق را رعایت کنید. اگر می خواهی منشأ خیر شوی، شرط طهارت و برائت را به جا آوری. از خدا بخواهید که برای شما روحی قوی پیدا کند.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۲۳ حافظ

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود

من هرگز آن درخت سرو را فراموش نمی کنم

دهنت با دماغم مخلوط شد

به عذاب بهشت ​​و غم زمان نرو

آبان ماهی عزیز… تو با تمام وجود عاشق شدی و این عشق آنقدر در دلت نشسته است که احساس می کنی از روز اول عاشق بوده ای و هرگز نمی توانی بدون عشق زندگی کنی. بدان که در راه عشق همیشه سختی هاست و درد عشق بر دل عاشق فرود می آید. با اراده قوی به سمت هدف خود قدم بردارید. مهم نیست که با چه موانعی روبرو می شوید، ناامید نشوید زیرا ناامیدی بزرگترین دردسر مردم و زندگی آنهاست. دو رو بودن در زندگی خیلی بد است. عشق هدیه ای از جانب خداوند است، پس شک را از خود دور کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره حافظ 259

من هم دوست داشتم دوباره ملاقات کنم

خدمتکار نواز از کار شما بسیار متشکرم

نیاز به خلاص شدن از شر گرد و غبار

سرزمین نیاز کیمیای مراد است

آذر ماهی عزیز… چرا از مشکلات فرار می کنی؟ قوی باشید و در مقابل آنها بایستید. قلبت را با رنج شفا بده، آرامش تو در گرو دعا کردن با خدا و محبت به همه مردم است. شما از نظر ایمان در جایگاه بالایی قرار دارید. شما به زیارت خواهید رفت. به دوستان خود اعتماد کنید. اگر می خواهید به خواسته قلبی خود برسید، راه حل این است که از مشکلات نترسید و آنها را به عنوان بخشی از مسیر بپذیرید. به فقرا و نیازمندان کمک کنید تا دعای زیبایشان شما را راهنمایی کند. به زودی به شهرت و بدنامی دست خواهید یافت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 319

من سال ها پیرو دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا.

این مرحله را با مرغ سلیمان متوقف کردم

دی ماهی عزیز… سالها برای تهذیب نفس و کنار گذاشتن طمع و دنیا طلبی تلاش کردی. اکنون از برخی اقدامات گذشته خود پشیمان هستید. ناامید نشوید، تلاش شما نتیجه خواهد داد و به هدف خود خواهید رسید. بهره مندی از تجربه دیگران یکی از راه های رسیدن به هدف، مشورت با دوستان و گوش ندادن به سخنان دشمنان و نادانان است. دوست و دشمن را بشناسید. از عقل و عقل خود در همه جا استفاده کنید تا پشیمان نشوید. سحرخیز بودن و صمیمی و بردبار بودن با مردم دو ویژگی اخلاقی خوبی است که شما دارید. خدا را فراموش نکن، با خدا باش و سلطنت کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره حافظ 326

از مخفیگاه عشرت صنمی خوشم آمد

من یک کفش داغ در آتش دارم

من عاشق و عاشق بلند آواز خواندن هستم

وین، من در هر موقعیتی در آن منطقه هستم.

بهمن ماهی عزیز… عشقی هست که مثل آتش در دلت می سوزد و آدمی که دوستش داری آدم خوبی است. به زودی شانس با شما خواهد بود و اوقات خوشی فرا خواهد رسید. قدر تک تک لحظات شاد زندگیتان را بدانید. نگرانی و اضطراب را از خود دور کنید. به خانواده و دوستان خود اعتماد کنید. برای امرار معاش کافی داری، پس اگر دوستی نزد تو آمد، او را مؤدبانه بپذیر. درد و رنج و پریشانی زمان با سرعت باد می گذرد. در طول زندگی خود از آنها بیاموزید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 342

پرده صورتم خاک تنم می شود

پس آیا می توانم پرده را بالا ببرم؟

چنین قفسی برای من خوب نیست

می روم گلشن رضوان که مرغ چمن من است

اسفند ماهی عزیز… شما خود را لایق چنین زندگی نمی دانید. شما رویاهای بسیار بالایی در ذهن دارید. شما باید مراقب باشید که خود را در دردسرهای غیر ضروری قرار ندهید. از خلاقیت و اراده خود عاقلانه برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. گیر افتادن در دنیای مادی و غفلت از آینده با شأن و منزلت شما سازگاری ندارد و رویای خود را فراتر از این دنیای فانی بگذارید.