فال حافظ 13 اردیبهشت ماه

فال حافظ 13 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

آوریل جان جان…تغییرات عظیمی در زندگیت ایجاد میکنی چه از نظر مادی و چه معنوی. به زودی از جایی به جای دیگر نقل مکان خواهید کرد. حرکت سخت است، اما نتیجه آن راحتی شماست. افکار و آرزوها را در ذهن خود عملی کنید، از این به بعد همه چیز خوب خواهد بود. ثروت به دست می آوری، اما به دلیل اینکه به عهد خود عمل نکردی، کسی را نیز از دست خواهی داد.

عزیزم تو حالت خوبه ولی داری میمیری

خوشحال باش که پیش رعنا میمیری

گفتی کی میمیری چه عجله ای داری؟

اگه خوب بپرسی بدون اینکه تو بپرسی میام

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه اردیبهشت است… رنج های زیادی کشیدی، اما بدان که روزهای غم و اندوه شما به پایان رسیده، خورشید بخت و اقبال شما به اوج آسمان رسیده است. صبر رمز موفقیت شماست. کسانی که به شما می بالند، اکنون درمانده اند و در برابر شما زانو می زنند. هر چه بیشتر به خدا ایمان داشته باشید، غلبه بر مشکلاتی که با آن روبرو می شوید آسان تر خواهد بود.

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

تمام ناز و مهربانی که خزان خلق کرده است

سرانجام در گام های بهار گذشته به پایان رسید

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… انگار سعی می کنی اشتباهات گذشته ات را جبران کنی و عاقبت بخیر کنی. به لطف این تلاش، خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد که خبر از پایان دوره غم و اندوه می دهد. زندگی پر از اتفاقات خوب و بد زیاد است و به زودی اتفاقاتی رخ می دهد که ذهن شما را به خود مشغول می کند و شور و شوق دوران جوانی را به دل شما می آورد. تنها چیزی که در این امر به شما کمک می کند صبر و بردباری و دوری از ریا است. به یاد داشته باشید که یک عاشق باید صادق باشد تا به هدف خود برسد. بخشش در راه خدا را فراموش نکن. نگرانی ها و اضطراب ها را از خود دور کنید تا بتوانید برای رسیدن به هدف خود قوی و پایدار باشید.

امروز صبح چند اتفاق افتاد

لبهای ساقی شرابم را چشیده بود

از مستی دیگر با شهادت توافق شباب

می خواستم برگردم اما طلاق قبلا اتفاق افتاده بود

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

قوس … شانس در خانه شما را زده است و به زودی دست سرنوشت موقعیتی را برای شما فراهم می کند که در مدت کوتاهی می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. تا جایی که می توانید از این فرصت طلایی استفاده کنید. زمان مانند پیرزنی است که افراد مختلف در آن می آیند و می روند، پس فریب ظاهر دنیا را نخورید و هرگز مغرور نشوید، زیرا می تواند ذهن و فکر شما را از بین ببرد و شما را به بیراهه بکشاند. مراقب خودت باش و از راه راست غافل نشو. همیشه به فکر خدا باشید، زیرا یاد خدا انرژی و شادی را به زندگی می بخشد.

بنده حدیث با سرو و گل و لاله می رود

وین به مناظره با ترینیتی می رود

گفته می شود که نوواروس چمن در سلامت کامل به سر می برد

کار این بار به سمت صنعت کارگزاری می رود

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی … مدت ها منتظر لحظه ای بودید که یک نفر را ببینید یا به چیزی برسید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن لحظه به کار گرفته اید تا جایی که از انتظار خسته شده اید. ناامید نشوید و نگران نباشید، زیرا هر کاری که با نیت پاک انجام می دهید در پیشگاه خداوند پنهان است و به یاری تقدیر و تقدیر الهی به هدف خود خواهید رسید. فجایع پیش آمده را تحمل کنید. در کوره حوادث غوطه ور شوید و تجربه کسب کنید تا از پیروزی های بیشتری لذت ببرید. زمستان می رود و بهار می آید. دست سرنوشت سرنوشت شما را به خوبی ترسیم کرده است و آنچه از دست داده اید به زودی به شما باز می گردد.

آیه مبارکه هنگام بازگشت دوست

بازگشت به کار غم انگیز.

خیلی بهش فکر کردم

امیدوارم اون شوالیه برگرده

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… در زندگی سختی های زیادی کشیدی، گرفتاری های زیادی را متحمل شدی، مژده ای که در زندگی ات گم شده سرانجام پیدا می شود و لحظه های دردناکت به شادی تبدیل می شود. هر راه طولانی پایانی دارد و به زودی به مقصد خواهی رسید. اگر امروز به هدف خود نرسیدید نگران نباشید، مطمئناً خیلی زود نشانه های پایان غم خود را خواهید دید. چون با خدا هستی همیشه از بلاها در امان خواهی بود. قرآن را خصوصی بخوانید تا راه رسیدن به هدف را گم نکنید.

یوسف ناپدید می شود و به کنعان باز می گردد

بگذار کلبه پر از غم باشد

ای دل غمگین غصه نخور

وین با حالتی غمگین به سامان بازخواهد گشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… خیلی وقته که از دوستت دوری و منتظری; شما به دنبال پیک و واسطه ای هستید که پیام دلتان را به شما برساند. نمیدونی اون اینقدر دوستت داره یا نه؟ شما بیش از حد اضطراب دارید. اینقدر ناراحت نباشید و قدمی برای صحبت با او بردارید. شما هم می دانید که عشق چیزی جز شکنجه و درد نیست، اما برای عشق خود زندگی می کنید. انتظار داشته باشید که به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما بدهند، کسی ترجیح می دهد. با بزرگان با احترام و ادب رفتار کنید، اعتبار و موقعیت آنها را در نظر بگیرید تا بتوانید نظرات مثبت آنها را جلب کنید.

ای صباگر از رود ارس بگذر

زن را در خاک آن وادی ببوس و نفس بکش

خانه آرامی که باد همیشه از ما صد درود می آورد

صدای ساربان و بنگ جرز

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… تو از اطرافیان خواسته ای داری و توقع داری که به همه ی آنها برسند. خوب فکر کن و بعد حرف بزن، در همه چیز معتدل باش و این کارها را با دقت انجام بده. دوستانی دارید که در مواقع نیاز و نیاز آماده هستند تا به کمک شما بیایند، پس آنها را از خود دور نکنید. به نیازمندان کمک کنید، حتی در یک راه کوچک. کسی که نیازی به نصیحت بزرگان نداشته باشد و از غرور و تکبر دست بردارد در زندگی موفق خواهد بود. عمر خود را هدر ندهید و با افراد با تجربه مشورت کنید.

مخالف باد نوزید

ناز بنا نکن مگر تو بنای من

من با همه می نوشم تا از نوشیدن خون جگر پرهیز کنم

آن را بمکید تا فریادهایم را نکشد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… به لطف و لطف خداوند زندگی زیبایی دارید و هر چه در آن خواسته اید به شما داده شده است. تلاش شما بزرگ است و رمز موفقیت شما صبر است. مشکل کوچکی برای شما پیش آمده است، نگران نباشید، در نهایت با کمک یک فرد خیریه به هدف خود خواهید رسید. خدا را شکر که نعمت هایش را از شما دریغ نکرده است. هر چه خدا بخواهد اتفاق می افتد. سرنوشت خوبی در انتظار شماست. وفادار باشید و به دوستان قدیمی خود سر بزنید، یکی از آنها به کمک شما نیاز دارد.

با اینکه پیر، خسته و ضعیف هستم

هر وقت یادت می افتم جوان تر می شوم

خدا را شکر همه چیز را از خدا خواستم

در پایان تلاشم کامران شدم

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

دی ماهی جان… غم این دنیا بی پایان است و تنها راه مقابله با آن نادیده گرفتن حوادث و ناراحت نشدن است. توصیه می شود موقعیت فعلی خود را تثبیت کنید، زیرا زمان مناسب برای تغییر هنوز فرا نرسیده است. بهتر است به چیزی که شروع می کنید فکر کنید. با مشورت و فکر بیشتر می توانید به نتیجه بهتری برسید. گاهی اوقات افراد دهلی را جستجو می کنید اما نمی توانید آنها را پیدا کنید. اگر متوجه شدید که در محاصره افراد خیریه هستید، دستان خود را روی زانوهای خود بگذارید و برخیزید. بعضی چیزها اصلا کمکی نمی کند، در نهایت عمر و زمان خود را تلف می کنید و به خاطر چیزی که هیچ عواقبی ندارد، خود را به دردسر می اندازید.

غم زمانه ای که حد و مرز نمی بیند

من نمی توانم بنفش را ببینم زیرا آن را شسته ام

به پیر مغان نمی گویم خدمتش برود

چون برام مهم نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان…آینده روشنی برای خودت نمی بینی. هر کاری هم بکنید هیچ سودی نخواهید داشت و رسیدن به نتیجه برای شما تبدیل به یک آرزو شده است. خسته می شوید، مخصوصاً وقتی می بینید دیگران چقدر راحت به اهداف خود می رسند. اما نگران نباشید و نگران نباشید، خبرهای خوبی به شما می دهند که دلتان را گرم می کند و دوباره امتحان خواهید کرد و نتیجه را خواهید دید. نیازی نیست زندگی خود را مطابق میل دیگران برنامه ریزی کنید.

نور بالای تو تبدیل به شمع و پروانه شد

من به وضعیت شما و وضعیت من اهمیت نمی دهم

خردی که به احمق ها عشق می بخشد

بوی سنبل شما را دیوانه کرد

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… اگر این روزها نتوانسته ای به آرزوهایت برسی ناامید نشو. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید بیشتر تلاش کنید. دنیا فراز و نشیب های زیادی دارد و اگر به آنچه می خواهی نرسید، غم را از خود دور کن. شاید خوبی شما در همین است. هیچ کس نمی داند فردا، اگر امروز برای تو نباشد، فردا برای تو خواهد بود.

به زندگی او، به زندگی او خوش آمد می گفتی

این حداقل پیشنهاد خدمتگزاران او بود

به من بگو قیمت خاک در پای تو چقدر است؟

اگر منبع حیات ابدی بودی