فال حافظ 14 فروردین ماه

فال حافظ 14 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

در آوریل، جان… از طرف نزدیکی به شما ظلم شد. از انجام کاری پشیمان می شوید و خود را بسیار سرزنش می کنید. یک روز باید دست از غمگینی بردارید و حال و هوای خود را تغییر دهید. شما نمی توانید کسب و کار خود را با انتظارات و رویاهای نادرست اداره کنید. پس ذهنت را با قلبت عوض کن و ادامه بده.

سینه اش با آتش دلش از درد عمیق سوخت

آتش سوزی در این خانه رخ داد و آن را تخریب کرد

تنم از فاصله بین من و معشوق خلاص شد

جانم با آتش مهررخ سوخت

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

اردیبهشت ماه است… ستاره بخت شما می درخشد. در هر صورت قطعا به هدف خود خواهید رسید و همه اینها به برکت دعای شما و هر آنچه خالصانه از خداوند می خواهید است. در رسیدن به هدف خود هوشمند باشید و بدانید که دیگران در موفقیت شما نقش اساسی دارند. به قولت وفادار باش زمان در اختیار شماست، پس شکرگزاری از خدا را فراموش نکنید.

خداوند ابروهای شکسته ات را بپوشاند

کار وسیع من به جذابیت تو بسته است

من و چمن ها را زمین گذاشت

زمان تا شهر نرگس گذشت

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خرداد ماهی جان… گول حرف دیگران را نخورید. اطرافیان خداوند به شما لطف کردند و به شما نعمت و رحمت فراوان دادند و آنچه را که نیاز دارید به شما عرضه کردند، پس هرگز به آنچه دارید مغرور نشوید. آنچه را که از دست داده اید پیدا خواهید کرد. موفقیت بزرگی در پیش رو دارید و به هدفتان خواهید رسید، البته در راه رسیدن به هدف باید کمی صبور باشید و به خدا توکل کنید. دلت را به خوشی های گذرا دنیا نبند، اینها همه موقتی است. راه به روی شما باز است، فقط باید با چشمان باز در آن قدم بردارید.

خدا را شکر درب مسجد باز است

زان رو که به من در خانه اش نیاز دارد

زانوهایی که از مستی می جوشند و می غرشند

وان می، جایی که حقیقت مجاز نیست

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… زندگی بدون عشق ارزشی ندارد و حتی اگر گنجی هم داشته باشی گم می شود. هر فردی بیش از مال دنیا نیازمند نصیحت بزرگان است. زندگی فراز و نشیب های خودش را دارد، به خودت سخت نگیر و به لطف خدا امیدت را از دست نده. پولی را از دست دادید که بدون برنامه ریزی و فکر نمی توانستید به دست آورید. برای اینکه دچار مشکل نشوید، راز خود را برای کسی فاش نکنید. زندگی ادامه دارد، چه خوب چه بد.

یک روح زیبا هیچ تمایلی به دنیا ندارد

کسی که این حق را ندارد، این حق را ندارد

زن دلستان را با کسی ندیده ام

یا من نمی دانم یا او نمی داند

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… زندگی زیبا مثل سپیده دمی روشن بعد از یک شب سیاه طولانی است. مثل کوه محکم و استوار باش، بگذار نور امید بر تو بتابد و گره از مشکلاتت باز شود. صبح خسته خواهید شد. به زودی به مقام و سعادت خواهی رسید. وقتی مقام و قدرتی پیدا کردی و اخلاقت نسبت به دیگران تغییر کرد، یاد خدا را فراموش نکن. مال و مقام از بین رفته، مواظب رفتار و منش خود باشید.

شرق دانش مانند سپیده دم و هوسرف به کوه ها سقوط کرد

با رحمت دوستم درِ امید را زد

قبل از صبح مشخص شد که وضعیت مهرگردون چگونه است.

وارند به غرور کامگران خندید

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

شهریور ماهی جان… در زندگی هر آدمی دو راه زیاد است. اکنون در تصمیم گیری تردید دارید. هرگز کاری را که تنها منجر به سردرگمی و سردرگمی می شود، انجام ندهید. از مشاوره و راهنمایی دوستان خود استفاده کنید. با کمی تفکر صحیح در مورد مشکل، می توانید به راحتی بر آن غلبه کنید. شما نمی توانید با اتفاقات روز مبارزه کنید، پس بهتر است صبور باشید تا زندگی جنبه خوب خود را به شما نشان دهد.

اگر روم بعد از او باعث اختلاف شود

نذار بشینم عصبانی بشم

و اگر نفسی از وفاداری بکشی

تعقیبش کردم و اجازه دادم فرار کند

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… به زودی با فردی آشنا می شوید که خبرهای بسیار خوبی برای شما خواهد آورد. خبری که بیانگر رسیدن به هدف شماست. مدتها منتظر ماندی و از خدا خواستی که به یاور برسد. یک جواهر گرانبها به شما دادند، سعی کنید آن را عالی و زیبا حفظ کنید. به زیبایی درونی خود بیشتر از ظاهر زیبای خود توجه کنید. اگر در جای اشتباهی هستید، محکوم به ماندن در آنجا نیستید، مکان خود را تغییر دهید تا در نهایت به خواسته قلبی خود برسید.

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… آرزوهای زیادی در ذهن داری اما مدتی است که از همه دور بوده ای، حالا یک حس تازه ای در وجودت جوانه زده که انگار دلت را به یک دوست بسیار مبارک سپرده ای. می توانید با اخلاق خوب خود دوستان زیادی را دور خود جمع کنید. در زندگی خود صادق باشید و خود را از دروغ رها کنید، ماه پشت ابر نخواهد ماند. اگر از نظر گذران زندگی و وضعیت مالی دچار مشکل هستید، بهتر است نگران نباشید که موفق خواهید شد، اما هرگز به این دستاوردها افتخار نکنید زیرا شکست خواهید خورد. برای اینکه در آینده تنها نمانید، دوستان نزدیک خود را از خود دور نکنید. برای رسیدن به هدفت صبور باش

دوش در حلقه ما حکایت موهای تو بود

تا آخر شب در مورد خط موی شما صحبت می شد

از پشت مژه هایت خون می آید

دوباره در حسرت انحنای ابرویش بود

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

آذر ماهی جان… این زودیاک خیلی خوش یمن است. خداوند همه امکانات را برای رسیدن به یک زندگی کامل به شما داده است. به زودی به وصل یار می رسید و آرزوهایتان یکی یکی برآورده می شود. این روزها می توانید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید. پس خدا را به خاطر همه نعمت ها و نعمت هایی که به شما داده است شکر کنید. اوقات خوشی و زندگی موقتی است، فرصت هایی که دارید را نادیده نگیرید یا از دست ندهید. از زمان خود به خوبی استفاده کنید و از لحظه لحظه زندگی خود نهایت استفاده را ببرید تا روزی پشیمان نشوید. خداوند افراد برجسته و والا مقام را در مسیر شما قرار می دهد تا شما را به روزهای خوب مژده دهد.

حالا چمن از نبود گل سربرآورده است

بنفشه در برابر او تعظیم کرد

فنجان صبحگاهی خود را همراه با زمزمه تنبور و چنگ بنوشید

ساقی را به نوای نی و عود ببوس

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… به زودی به آنچه دلت می خواهد می رسی و این به یاری و لطف خداوند و البته پشتکار و عزم تو در راه رسیدن به هدف است. حتی اگر در وسط فاجعه ای هستید و فراز و نشیب های زندگی شما را خسته می کند، همیشه به یاد پروردگار خود باشید و او را شکر کنید. مراقب خودت باش؛ با اشک و ناراحتی کاری انجام نخواهید داد. سرنوشت وقایع بسیاری را برای شما رقم زده است. مرد عمل شوید تا با همه آنها روبرو شوید و به قدرت برسید. با کلمات نسنجیده دیگران را آزار ندهید. اسرار خود را با کسی که از غم شما لذت نمی برد در میان نگذارید.

هزار شیرینی که می بینم به ذائقه من باز است

دلم پر از صداقت و صفا است

کسانی که راه تو را می روند گمراه شده اند

دوست عشق، چه غم انگیز است بالا و پایین

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

بهمن ماهی جان… این روزها احساس گناه می کنی و خودت را لایق الطاف خدا نمی دانی، با این افکار ناامید کننده کنار بیای. خداوند بسیار آمرزنده است، گناهان کوچک بندگان را نمی بخشد، بلکه همیشه مردم را به توبه دعوت می کند. شما با تلاش زیاد به هدف خود خواهید رسید. قطعا در طول مسیر با مشکلاتی مواجه خواهید شد که کاملا طبیعی است. با کسانی که دشمن خود می دانید عاقل باشید، زیرا ممکن است اشتباه کرده باشید و نیت آنها خیر باشد. از خدا بخواهید و از او سلامتی، خانواده و دوستان خود را بخواهید.

هاتفی از گوشه بار دوش

گفت: متاسفم، مشروب می خورم.

باشد که لطف خدا کار کند

بشارت رحمت بده

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… زمان دوری ها و غصه ها به زودی می گذرد و بالاخره به آرزوی قلبی می رسی. مهربان و روشن فکر باشید، با شفقت می توانید بهتر به اهداف خود برسید. اگر شک و ترس را از بین ببرید، موفقیت قطعی است. مراقب گفتار و اعمال خود باشید. کسانی که به شما آسیب می رسانند به خدا بسپارید. خداوند بهترین انتقام گیرنده است.

دیدم تو زیر دوش خوابت میبره

چون شب هجران به دیدنش آمدی

«گیت» به معنای «همسفر» است.

هی کاج هر چه زودتر از در برو بیرون