فال حافظ 16 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲۲ حافظ

نگو گوش دادن به حرف دلت اشتباه است.

لفاظی، نه عزیز، این اشتباه است

سرم به زمین و پشت نمی افتد

خداوند این آزمایشات را نصیب ما کند.

اردیبهشت ماه عزیز… شک و سوء ظن و غرور و تکبر آفتی است که باید از شر آن خلاص شوید. در کاری که می خواهید انجام دهید از سخنان بزرگان و متخصصان استفاده کنید. شما علاقه ای به مال دنیا ندارید، اما برای رسیدن به اهدافتان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنید وگرنه دچار مشکل می شوید. دلت را با یاد خدا پر کن تا آرزوی دلت برآورده شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 25 حافظ

گل حمرا شکفت، بلبل مست شد

دعای شادی آور صوفیان باد پرست

پایه توبه از سنگ جامد

ببینید کدام طرف شیشه شکسته است

مه می عزیز… جاه طلب نباش، اما در عین حال تلاش برای ارتباط با شریک زندگی خود را متوقف نکن. سرنوشت شما طوری است که باید با تلاش و انرژی مضاعف به همه چیز برسید. خودت را برای رسیدن به هدفت کامل کن، اما از یاد خدا غافل نشو و در برابر او تعظیم کن، وگرنه همه چیز را از دست می دهی. هیچ آسایشی بدون تحمل سختی ها و تلاش ها به دست نمی آید، پس بدانید و بدانید که زندگی بهتر در سایه تلاش است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 141

دیدی ای دل باز غم عشق چه کرده است؟

وقتی به دوستی محبوب و وفادار تبدیل شد چه کرد؟

آه، آن نرگس جادویی چه نمایشنامه ای را برانگیخت

آه این مست با مردم هوشیار چه کرد؟

خرداد ماهی عزیز… اتفاقی برای شما افتاده که شما را ناراحت و ناامید کرده و احساس می کنید شانس با شما نیست. ممکن است در کاری که قصد انجام آن را دارید موفق نباشید، اما ناامید نشوید، زیرا خداوند از سرنوشت شما بهتر از دیگران آگاه است. در زندگی همیشه با خدا باشید و صبور باشید زیرا خداوند با صابران است. هیچ کس از آینده خبر ندارد، شاید زیباترین نعمت ها در انتظار شما باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 145

من نمی دانم چه نوع مستی برای ما آورده است

ساقی که بود و این باد را از کجا آورد؟

باد را بگیر و به راه بیابان برو

که پرنده ترانه سرای ملودیک آورد

تیر ماهی عزیز… از وضعیتی که برای شما پیش آمده متعجب و کمی نگران هستید. نگران نباشید که همه چیز به خوبی تمام شود. صبور باشید و عجله نکنید زیرا گره باز می شود. خبرهای خوبی در راه است، صبر کنید تا آن را بشنوید. با شنیدن این خبر درد و بیماری شما شفا می یابد، اما وفای به عهد را فراموش نکنید. به وعده های خود عمل کنید خوشبختی در انتظار شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 203 از

دفتر ما سالها در دست صهبا بود.

از درس ها و دعاهای ما تکامل یافته است

نیکی پیر مغان بین که چو ما بادمستان

هر کاری که انجام دادیم از نظر او زیبا بود

مرداد ماه های عزیز… تو از داشته هایت راضی نیستی. فکر می کنید همه با شما همدردی می کنند و می خواهند به شما لطفی کنند. علم و دانش همیشه مفید نیست و گاهی فضل حق و محبت انسانهای پاک برای پیشبرد امور لازم است. شما از سرگردانی و زندگی بی هدف خسته شده اید. شما رویاهای زیادی در ذهن خود دارید اما امیدی به رسیدن به آنها ندارید. چرا اینقدر خودت را دست کم می گیری؟ سعی کنید با توکل به خدا اعتماد به نفس به دست آورید. خداوند از قلب شما آگاه است و دوباره به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 224 نفر از آنها

خوشا به حال دلی که هرگز بینایی خود را از دست ندهد.

مهم نیست چه می خوانند، بی خبر نمانند.

حرص لب اولم را شیرین نکرد

پس چطور مگس دنبال شکر نمی رود؟

شهریور ماهی عزیز… در زندگی از این شاخه به آن شاخه می پری، مدام تصمیماتت را تغییر می دهی. بهتر است منطقی و عاقلانه و با سنجیدن توانایی های خود تصمیم جدی برای آینده بگیرید. در راه شهوت قدم نگذارید. در مورد کار پیش رو فعال باشید و از یکنواختی دست بردارید. قبل از شروع کار، تمام جوانب کار را در نظر بگیرید. هر آرزو و هدفی را نمی توان مفید و خوب دانست; شاید رسیدن به خواسته ی قلبی تان به نفع شما یا به نفع شما نباشد. بهتر است راه های جدید را با دقت و با مشورت دیگران امتحان کنید. تو شایسته بهترین هستی. رازداری را در زندگی خود تمرین کنید و همه چیز را به همه نگویید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره ۲۶۷ حافظ

ای صباگر از رود ارس بگذر

زن را در خاک آن وادی ببوس و نفس بکش

خانه آرامی که باد همیشه از ما صد درود می آورد

صدای ساربان و بنگ جرز

مهر ماهی عزیز… خیلی وقت بود که از دوستت دوری و منتظر ماندی. شما به دنبال پیک و واسطه ای هستید که پیام دلتان را به شما برساند. نمی دانی که او تو را اینقدر دوست دارد یا نه؟ شما بیش از حد اضطراب دارید. اینقدر ناراحت نباشید و قدمی برای صحبت با او بردارید. شما هم می دانید که عشق چیزی جز شکنجه و درد نیست، اما برای عشق خود زندگی می کنید. انتظار داشته باشید که به زودی خبرهای بسیار خوبی به شما بدهند، کسی ترجیح می دهد. با بزرگترها با توجه به اعتبار و موقعیت آنها با احترام و مهربانی رفتار کنید تا بتوانید نظر مثبت آنها را جلب کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 306

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

آن دو نرگس رعنا با من رفتند بیرون

من از شر آن دو طلسم خلاص شدم

آبان ماهی عزیز… شما در ذهن خود قصد دارید و بی صبرانه به دنبال بهترین راه برای رسیدن به آن هستید. راه حل رسیدن به هدف صداقت و ایمان است. اگر امروز آن چیزی نیست که می خواستید ناامید نشوید. چه چیزی برای شما خوب خواهد بود؟ حوادث و غم های زندگی دائمی و موقتی نیستند. پس هر چه زودتر راه درست را انتخاب کنید و در آن راه قدم بردارید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید، بعضی ها درد و رنج شما را درک نمی کنند و به همین دلیل آن را انکار می کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 402 حافظ

من می خواهم یک چیز جالب به شما بگویم، به این مه نگاه کنید

ذهن و روح را به زنجیر این مو ببینید

اشتباهی در دلم هست که تو وحشی هستی و هیچ جا نیستی

او گفت: “به چشمان شیری آن آهو و گنجینه اش نگاه کنید.”

آذر ماهی عزیز… فکر می کنی باید از این چند روز روی زمین لذت ببری. خیرخواهان در مورد آینده نگری شما به شما هشدار می دهند، اما شما بسیار بی اطلاع هستید. برخی از دوستان شما از شما سوء استفاده می کنند، اما شما متوجه نمی شوید. روزی می رسد که از عیش و نوش خسته می شوید و در آن روز دیگر نمی توانید آه بکشید. پس سرکش نباشید و از قدرت خود استفاده کنید، از زمان خود عاقلانه استفاده کنید زیرا زمان زیادی برای شادی و تفریح ​​وجود دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 434

ای دل از عشق و مستی بی نصیب نمان

روزی به سراغ حقیقت نیستی و هستی برو

اگر می خواهید به کار او مشغول باشید.

هر قبله ای که می بینی بهتر از خودخواهی است

دی ماهی عزیز… تو آنقدر مشغول کار خودت و غرور و خودخواهی گرفتار شده ای که خانواده و اطرافیانت را فراموش می کنی. از عشق و دلسوزی نسبت به آنها غافل می شوید و فقط خود را در زندگی می بینید. دست از خودخواه بودن بردارید زندگی بدون عشق یعنی دور شدن از خدا یعنی جاهل ماندن و سقوط. اگر می خواهید نیازهایتان برآورده شود، توبه کنید و شروع به دوست داشتن کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 440 حافظ

سحر با باد حدیث آرزو می خواندم

تکیه بر لطف خدا بود

نماز فجر و نماز شب کلید بیت المال مقصود است

این راهی برای ارتباط با عزیزانتان است

بهمن ماهی عزیز… چرخ زندگی همیشه یکسان نمی چرخد ​​و فراز و نشیب های زیادی دارد. اگر امروز رنج بکشی، فردا به آرزوی خود خواهی رسید. به شرطی که از چیزهای منفی جاده ناامید نشوید. به خدا توکل کن و به لطف او ایمان بیاور. غرور و تکبر خود را کنار بگذارید و برای رسیدن به هدف خود با دوستان و اعضای خانواده خود مشورت کنید. ارزش و رتبه شما از حریص مال دنیا بالاتر است، اسراف و طمع نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 451

خیلی خوب بود که در روز داوری به شما کمک کردم

برای تشکر و تشکر

خدای افتاده دستش را گرفت

درود بر تو که درد افتاده را می خوری

اسفند ماهی عزیز… خداوند در روزهای سخت زندگی همیشه یار و یاور شما بوده است، شما نیز در پیشگاه الطاف الهی به بندگانش کمک کنید. برای حل مشکلات خود از خرد و درایت استفاده کنید. شما دوستانه هستید و می توانید مشکلات خود را به راحتی حل کنید. از دشمنی بپرهیزید. ثروتمند بودن و داشتن موقعیت فقط دردسر است، با رضایت می توانید آرامش پیدا کنید. به داشته هایت راضی باش و دیگر به مردان جوان نیاز نخواهی داشت. در زمان سعادت به یاد دیگران باشید و خدا را فراموش نکنید. به ذهن و اراده خود اعتماد کنید و برای رسیدن به آرزوهایتان از خدا کمک بخواهید.