فال حافظ 2 اسفند ماه

فال حافظ 2 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷ حافظ

بیا صوفی، شیشه آینه شفافی است

زیبایی لعل فام را ببینید

راز پشت صحنه مست پرس

قابیل یک زاهد بلند مرتبه نیست

فروردین ماهی عزیز… شک نکنید که خداوند یاور همه دوستان مخلص شماست. دلت را با توکل و امید به خدا پاک کن تا از ریاکاری و مشکلات زندگی بکاهی. طمع را از زندگی خود حذف کنید تا زندگی شاد و طولانی داشته باشید. بهشت شما جایی است که در آن حق مردم را ادا می کنید. این راهی است که شما را به هدفتان می رساند. شما ذاتاً فردی مهربان هستید، کمی جاه طلب هستید و از منطقه راحتی خود خارج می شوید. شغل شما اغلب با خطر و خطر همراه است. اگر می خواهید از شکست جلوگیری کنید مراقب باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 23 حافظ

فکر کردن به شما از هر نظر همراه ماست

نسیم موهای تو پیوند زندگی ماست

با وجود کسانی که عشق را منع می کنند

زیبایی چهره شما دلیل ماست

اردیبهشت ماهی عزیز… هر روز که از خواب بیدار می شوی به معشوقت فکر می کنی، در ذهنت صاحب عشق او هستی، پس برای رسیدن به او و ارتباط با او باید صبور بود. امیدوار باش و بدان که با نشستن در گوشه انزوا نمی توانی دردی را درمان کنی. از سهل انگاری دست بردارید و با تلاش به سمت هدف خود حرکت کنید. حتی اگر مجبور باشید برای مدت طولانی صبر کنید، قطعا به آنچه می خواهید خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 103 حافظ

روز پیوند عاشقان را به خاطر بسپار

آن روزها را به خاطر بسپار

کامم زهر درد شد

فراموش نکنید که به دنبال غذاهای شاد باشید

خرداد ماهی عزیز… در گذشته با دوستان و آشنایان خوش گذشت اما حالا از ته دل غمگینی، فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و عشق و وفاداری در این دنیا نیست. این روزها دچار مشکل شده اید و باید برای نجات خود تلاش کنید. راز خود را برای کسی مخفی نکنید و فاش نکنید. به رحمت و رحمت الهی امیدوارم.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره ۲۶۵ حافظ

هنوز از آرزوی لبانت برنگشتم

من به جام امید دارم هنوز درد زیادی دارم

روز اول دین من به ذهن شما خطور کرد

در این مورد چقدر طول می کشد؟

تیر ماهی عزیز… موفقیت شما مرهون عشق به تعالی و صفات خوبی است که خداوند به شما داده است. همیشه در اعمال خود متفکر باشید. موفقیت یک قدم با شما فاصله دارد. بقیه کارها با تلاش و برنامه ریزی قابل انجام است. برخی از افراد سعی می کنند از شما سوء استفاده کنند، پس مراقب باشید. شما هنوز تجربه کافی ندارید، بنابراین ممکن است راه را اشتباه بروید. گاهی اوقات شما سطحی به نظر می رسید و همه چیز را از روی ظاهرش قضاوت می کنید. از خدا بخواهید که به شما سلامتی بدهد و خدا را بپرستید.

فال برای متولدین مرداد

فروش روزهای قدیم که می توان آن را به خوبی به یاد آورد

گفتم اسمت و ننگت را به باد می دهم گفت حرف را قبول کن و هر چه باد باشد

نظر: اراده شما بسیار قوی است و می توانید با آن دنیا را زیر و رو کنید. شما همه چیز را زیبا می بینید و از این منظره خوشحال می شوید. زیبایی چنان تو را مست کرده که نمی توانی به هازان فکر کنی. گاهی فکر می‌کنید مثل باد سبک هستید و می‌خواهید با آن سرگردان شوید، اما این خیال‌پردازی‌ها برای شما بی‌ثمر است، پس از اراده قوی خود برای ساختن جهان و آخرت خود استفاده کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

میر عزیز، خوشحال می شوی، خوشحال می شوی.

“کی می میری؟ چه عجله ای داری؟” تو گفتی.

نظر: راهی که در آن هستید درست است، از عقل و اندیشه خود استفاده کنید. کعبه را زیارت خواهید کرد. به زودی در جمعی ظاهر می شوید که سرنوشت و آینده شما مشخص می شود و نشانه های بسیار خوبی دریافت خواهید کرد. تقوا پیشه کنید تا از تیرهای شیطان در امان بمانید.

فال متولدین مهر

بیا ساقی یار پرده را از روی پرده برداشت

شمع روشن چهره پیرمرد را روشن کرد

نظر: آب ریخته شده دیگر جمع آوری نمی شود. این کاری است که انجام شده است، سعی کنید آن را جبران کنید. هیچ سر بی گناهی به چوبه دار نمی رود. شما از این ورطه نجات خواهید یافت. به سردرگمی خود با صفای دل پاسخ دهید. غل و زنجیر رها می شود و به آزادی دست خواهی یافت.

فال برای متولدین آبان

سینه اش با آتش دلش در اندوهی عمیق سوخت *** در این خانه آتش گرفت و خانه را به آتش کشید.

تنم از دوری من و معشوق گرم شد *** جانم در آتش عشق سوخت

نظر: کاری را که می خواهید انجام دهید حفظ کنید. کار را به همان اندازه کوچک فکر کنید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت خود را صرف کسب مقام و احترام کنید. دوران سختی به پایان رسیده، اکنون زمان آسایش است. زندگی شما طولانی است، وضعیت فعلی شما تغییر خواهد کرد.

فال متولدین آذر

کسی نیست که بیفتد، دو نفر رد شوند، کسی نیست که دام دردسر نباشد.

چون چشمانت از گوشه نشینان دل می گیرد ***با تو بودن برای ما گناه نیست

نظر: خیلی متاسفید. فکر می کنی همه فراموشت کرده اند و دیگر هیچ وفاداری برایت باقی نمانده است. برای غم و اندوه خود برنامه ریزی کنید. رازت را به کسی نگو فعلا در دام گرفتاری هستی که با تلاش خودت میتوانی از آن فرار کنی به امید رحمت خدا.

فال برای متولدین آذر ماه

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

سیاهی زلف، تو خالق تاریکی، سپیدی چهار ماه در آسمان صبح.

نظر: شما در حال پیشرفت زیادی هستید. به لطف طبیعت خوب شما، همه از شما مراقبت می کنند. از مهربانی و مودب بودن دست نکشید، راز موفقیت شما در همین ویژگی نهفته است.

فال متولدین بهمن

دوست عزیز زان ممنون که با گلایه به این داستان گوش دادی

رایگان بود و از هر خدمتی که کردم پشیمانم

نظر: زیاد حریص نباشید زیرا رقبای شما از شما پیشی خواهند گرفت. هیچ کاری را از روی هوس انجام ندهید، زیرا این شما را به پایان خوشی نمی رساند. به زودی رویایی را که مدت ها به دنبالش بودید خواهید یافت. انسانیت و کرامت خود را به خطر نیندازید.

فال برای متولدین اسفند

موضوع اطاعت و موافقت و صلوات از من است که به مشروب معروف هستم.

همین که وضو گرفتم سر از چشمه عشق بر همه چیز ریختم.

نظر: خودت را بسپار دست خدا. اینقدر از روزگار شکایت نکن و با خواست خدا مخالفت نکن وگرنه گم می شوی. خدا میدونه حال دل همه چیه پس نگران نباش. خدا را فراموش نکنید زیرا او در هر موقعیتی راهنمای شماست.