فال حافظ 2 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 39 حافظ

باغ من به سرو و صنوبر نیاز دارد

شمشادهای خانگی ما کمتر از این هستند.

ای عزیزم چه دینی پذیرفتی؟

لایه خونی ما از شیر مادر قابل حل تر است

فروردین عزیز… گول حرف دیگران را نخورید. افرادی در اطراف شما هستند که می خواهند شما را فریب دهند. مال و مال حلال را به زندگی خود اضافه کنید. یادت نرود که در کلام خود خدا را ذکر کنی تا بتوانی به آنچه میخواهی برسی. برای رسیدن به یار باید سختی های زیادی را پشت سر بگذارید. شاد باشید و بگذارید زندگی برای شما شیرین تر شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 58 حافظ

سر ارادت ما و آستان یار مقدس

هر اتفاقی برای ما بیفتد تعهد اوست

دوستی مثل خودم ندیدم با اینکه از اردیبهشت و مهر گذشته

آینه ها را جلوی رخ دوست گذاشتم

ارديبهشت ماهي عزيز… هر چه در اين دنيا براي ما پيش مي آيد خواست خداست. از توجه به این امر غافل نشوید و در تغییر اراده خداوند بیهوده تلاش نکنید. حتی اگر وقایع ناراحت کننده به نظر می رسند، آنها را به فال نیک بگیرید و به جنبه های مثبت آن توجه کنید. درد برخورد با ائمه را فراموش نکنید، زیرا هر سودی که در این مرحله از زندگی خود می بینید از راهنمایی آنهاست. برای آرامش قلب و روح خود را به آنها نزدیک کنید. بدین ترتیب به مقصود می رسی و عاقبتت به خیر می شود، از دوری عزیزان غمگین نمی شوی و در عین حال از آتش جان در امان می مانی.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 85 حافظ

طعم شربت را از لبانش نچشیدیم و رفت.

هیچ سیری روی بدنش ندیدیم و رفت.

انگار نیک مکالمه ما را از دست داده بود

بار بسته شد و ما نتوانستیم تور را دریافت کنیم بنابراین او رفت

خورهاد ماهی عزیز… این دنیا فانی است و دیر یا زود همه باید آن را ترک کنیم. پشیمانی فایده ای ندارد چرا تا زمانی که داشتی قدرش را نمی دانستی؟ چرا خوب رفتار نکردی که از دستت ناراحت نشه؟ غرور خود را ببلعید و اولین قدم را برای ارتباط با او بردارید. اگر دلت با خدا باشد، باز هم لطف خدا شامل حال تو می شود.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 96

هیچ درمانی برای درد ما نیست

طلاق ما پایان گیاس نیست

دین و دل را گرفتند و خواستند بمیرند

الغیاث یکی از بهترین الغیاث است

قوس عزیز… ناامیدی به سراغ شما آمده و بسیار ناامید هستید. رویاهایی در ذهنت داشتی که همه از بین رفتند. زندگی را همانطور که هست ببینید و درگیر احساسات نشوید. هر رویداد برای شما یک تجربه ارزشمند است که می توانید در آینده از آن بهره مند شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 159 حافظ

نقد تصوف کاملاً ناب ​​و ضعیف نیست

آه، شاید خرقه ای شایسته آتش

صوفی ما در آفتاب صبح مست شدی

نگران این باشید که آیا او در عصر خوشحال است یا خیر

مرد ماهی های عزیز… انجام هر کاری سخت است، هیچ کاری را بدیهی نگیرید. صبر، بردباری و تلاش انسان را قادر می سازد تا به هر هدفی که در ذهن دارد دست یابد. هر شکستی برای شما یک پله برای صعود است، پس از شکست نترسید. صداقت و ایمان را در زندگی به خاطر بسپارید و به جای عوام فریبی و تظاهر با مردم صادق باشید. خیلی زود فریب ظواهر مردم را می خورید و این به ضرر شماست. شما باید با تجربه باشید و افراد را به مرور زمان در موقعیت های مختلف آزمایش کنید و سپس به آنها اعتماد کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 178

هر که محرم شود دلش در حرم یار می ماند.

وان که این را نمی دانست، همچنان در انکار باقی ماند

اگر از صفحه نمایش بیرون آمد مرا سرزنش نکنید

خدا را شکر که در خیال باقی نمی ماند

شهریور ماهی عزیز… مدتی است که دنبال دوست و همسفر خوب می گردی و به این نتیجه رسیده ای که دیگر هیچ رازی نداری و خودت باید حجاب را از آب در بیاوری. قول بدهید و به آن پایبند باشید. حریم خصوصی و خط قرمز خود را تعیین کنید، در غیر این صورت آبروی شما به خطر می افتد. بهترین دل، قلب روشن و شفاف است، عشق و شفقت را در دل خود تلقین کنید تا هیچ نقطه سیاهی در آن رخنه نکند. مهربانی و محبت شما زبانزد خواهد بود و همه شما را به نیکی یاد خواهند کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره حافظ 288 نفر از آنها

در کنار پای آب و بید و طبیعت شعر و کمک خوب

همراهی عاشقان شیرین و ساقی های دوست داشتنی گلدهری

اما ای دولت طالع بینی، شما قدر زمان را می دانید

امیدوارم بهتون خوش بگذره

مهر ماهی عزیز… این روزها زمانها بر اساس خواسته های شما شکل می گیرد و هر فرصتی برای رسیدن به آرزوها و آرزوهایتان فراهم می شود. سعی کنید یک زندگی زیبا و شاد بسازید و قدر زندگی و فرصت های آن را بدانید، از آنها استفاده کنید و وقت خود را تلف نکنید. همیشه در زندگی عاقلانه رفتار کنید و خودخواه نباشید. حالا که خوشبختی در خانه ات را زده است، عمرت را با نادیده گرفتن اینکه هیچ شانسی برای بازگشت وجود ندارد، تلف نکن.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 325

اگر خاک به کف پایم می رسید

من یک خط گرد و غبار روی تبلت می بینم

غرق در بوی پهلوی تو هستم و این امید است

از تکان سرم که مرا به خودم رساند

آبان ماهی عزیز… تو در دوستی نمونه هستی و تمام تلاشت را برای دوستانت انجام می دهی اما یک بار آنها را امتحان کن ببین آیا آنها هم همین احساس را نسبت به تو دارند یا نه و فقط زمانی هستند که تو خوشحال هستند. از خدا بخواهید که قلب شما را شفا دهد. هر کس باید در زندگی دو روزه خود در دنیا کاری انجام دهد تا کارهای نیکی که انجام می دهد پس از مرگش برای همیشه باقی بماند. بیشتر با خدا باشید و عبادت کنید. به زودی به آرزوی قلبی خود که مانند یک زندگی جدید است، خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 389 حافظ

هر بار که لباس می پوشید چو گل

از یقه تا دامن بریدم

تو را مثل گلی در باغ دید

چو مستان لباساتو در بیار

آذر ماهی عزیز… شما در دل خود قصد دارید و مشتاق رسیدن به آن هستید، برای رسیدن به هدفتان به نیروی تزلزل ناپذیر درونتان اعتماد کنید. راه رسیدن به هدف دشوار است اما غیرممکن نیست. اگر از آینده نگری و خرد خود استفاده کنید موفق خواهید شد. قدر دوستان خود را بدانید و به خاطر گفته های دیگران با آنها دشمنی نکنید. اگر یکی از اطرافیانتان چیزی گفت که باعث سردرگمی و ناراحتی شد، اختلافات و سوء تفاهم ها را با صبر و حوصله حل کنید. این روزها باید مواظب حرف هایی که می زنید باشید تا کسانی را که دوستتان دارند تحقیر نکنید و دلشان را نشکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 450

خیلی وقت بود که ما رو نگران نکردی

شما با افراد مخلص مانند دیگران رفتار نمی کنید

گوشه چشم رضایی به منت باز نشد

کارشناسان محترم هستند

دی ماهی عزیز… شما به یک نفر دلبسته اید و به کمک او امیدوار هستید، اما او ظرفیت و توانایی برآوردن خواسته شما را ندارد. بهتر است عمرتان را زیر پای او تلف نکنید. غرور و تکبر را کنار بگذارید تا به نتیجه دلخواه برسید. مراقب ریاکاری و فریب دیگران باشید. اجازه ندهید دوستان و خانواده شما کمک شما را از دست بدهند. عشق ورزیدن به دیگران بهترین چیزی است که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 451

خیلی خوب بود که در روز داوری به شما کمک کردم

برای تشکر و تشکر

خدای افتاده دستش را گرفت

درود بر تو که درد افتاده را می خوری

بهمن ماهی عزیز… خداوند در روزهای سخت زندگی همیشه یار و یاور شما بوده است، شما نیز در پیشگاه الطاف الهی به بندگانش کمک کنید. برای حل مشکلات خود از خرد و درایت استفاده کنید. شما دوستانه هستید و می توانید مشکلات خود را به راحتی حل کنید. از دشمنی بپرهیزید. ثروتمند بودن و داشتن موقعیت فقط دردسر است، با رضایت می توانید آرامش پیدا کنید. به داشته هایت راضی باش و دیگر به مردان جوان نیاز نخواهی داشت. در زمان سعادت به یاد دیگران باشید و خدا را فراموش نکنید. به ذهن و اراده خود اعتماد کنید و برای رسیدن به آرزوهایتان از خدا کمک بخواهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل حافظ شماره 454

باد نوروزی از کوی یار می وزد

از این باد کمک بخواه تا چراغ دلت را روشن کند

اگر گل کوچکی داری آن را برای خدا خرج کن

اشتباهات سودا زراندوزی را کی به قارون داد؟

مارس عزیز… به تو فرصتی داده شده که از زیبایی های زندگی لذت ببری، شاد باشی و از دنیا بروی. زیبایی طبیعت موقتی است، سفر کنید و طبیعت را کشف کنید. غم و اندوه را رها کنید و به آنچه دارید راضی باشید. ثروت اندوزی پایانی ندارد، قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر در حال حاضر شکست را تجربه می کنید، غمگین و ناامید نباشید. روزگار فراز و نشیب های زیادی دارد. پایان شب ناامیدی صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بشمارید و از آنها به نفع خود استفاده کنید.