فال حافظ 22 فروردین ماه

فال حافظ 22 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

قوس ابروی شوخ او برای کشتن من بود

نبودن نقش دو دنیا که رنگ عشق است

نظر: یک دوست به شما کمک می کند، دست او را رد نکنید. او شما را به خاطر کاری که انجام دادید خواهد بخشید. خودت را پنهان نکن راز در این است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باشید مشکلات شما حل شده و خوب خواهید شد.

فال برای متولدین اردیبهشت

گرچه وسعت هنر پیش یار زمخت است، زبانش ساکت است اما دهانش پر از عربی.

زیبایی نهفته در چهره شیطان در کاریزمای حسن است

نظر : خیلی دوستت داره و تا بمیره فراموشت نمیکنه ولی جلوی اون خودتو تحقیر نکن. تو هم بهش فکر کن شایسته است که عاشق محبت خود را نشان ندهد و همه چیز را با آرامش تحمل کند تا در مراحل عشق به سوی او دراز کنی.

فال برای متولدین خرداد

لعل سراب لب خونخوار دوست من است *** و جانم را می دادم تا او را ببینم

شرم بر آن چشمان سیاه، مژه های بلند، هر که درد دلش را ببیند در انکار است

نظر: چیزهای مهم را بدیهی نگیرید زیرا اشتباه خواهید کرد. حرفی زدی که باعث رنجش عده ای شد و دلشان را به دست آورد، چون در پیری و تنهایی کسی نیست که بتوانی با او همدردی کنی یا با او حرف بزنی. وقتی ماهی را از آب بیرون بیاورید تازه است. او در حال حاضر کارگردان نیست. پزشک خود را نزد خدا ببرید تا شما را شفا دهد و از مشکلات نجات دهد.

فال برای متولدین تیرماه

آن شب تا زمانی است که اهل تنهایی بگویند این شب است.

تا به موی تو برسد در دستان دشنام دهندگان *** به یاد یار یار یار هر دلی از انگشتری است.

نظر: دستت را به درگاه خدا بلند می کنی و ناامیدانه آرزو می کنی. آیا به دنبال پزشکی برای درمان قلب بیمار خود هستید؟ شما حاضرید برای رسیدن به هدفتان جان خود را فدا کنید. در نهایت لطف رحمت خداوند شامل حال دولت می شود. روزهای تلخ برایت شیرین شده، نسیم بهاری دل سرد و بی روحت را به گلستانی بی لک تبدیل می کند.

فال برای متولدین مرداد

الا یا ایها الساقی در خانه و رمان هایی که در ابتدا عشق را آسان کردند*** اما بعد مشکلات پیش آمد.

لب به بوی شیرین صبا زن بگشا.

نظر: اراده شما بسیار قوی است و می توانید با آن دنیا را زیر و رو کنید. شما همه چیز را زیبا می بینید و از این منظره خوشحال می شوید. زیبایی چنان تو را مست کرده که نمی توانی به هازان فکر کنی. گاهی فکر می‌کنید مثل باد سبک هستید و می‌خواهید با آن سرگردان شوید، اما این خیال‌پردازی‌ها برای شما بی‌ثمر است، پس از اراده قوی خود برای ساختن جهان و آخرت خود استفاده کنید.

فال برای متولدین شهریور ماه

ای فروغ ماه حسن به خاطر تو آب چاه زنخا زیباست

عزم ملاقات با شما برآورده شد، چه فرمانی برای بازگشت یا رفتن دارید؟

نظر: منتظر خبری هستید که باید مدت زیادی صبر کنید تا این خبر بیاید و شروع به دعا کنید. ناامید نشو، به هیچ چیز و هیچکس شک نکن. از این خبر ناراحت نشوید، اگر با خدا باشید، بندهای غم در دلتان حل می شود.

فال متولدین مهر

خداوند صورت ابروی دل باز تو را بست*** و کار مرا در طلسم تو بست

من و علف سرو را روی زمین انداخت. *** زمان گاوصندوق شما را تا درخت نرگس بسته است

نظر: به رویاهای دست یافتنی فکر کنید. به آینده فکر کن سعی کنید زندگی خود را بر اساس رنگ ها و ریاکاری قرار ندهید که همه چیز موقتی است. شما یک صید خوب دریافت خواهید کرد که شما را از رنج نجات می دهد. مراقب تله هایی که برای شما می گذارند باشید.

فال برای متولدین آبان

به جان خواجه و حق قدیم و عهد راستین برای دولت شما صبحگاهان دعا می کنم***

مادرم که از طوفان نوح جان سالم به در برد، نتوانست مهر تو را از سینه اش بشوید

نظر: با کسی که به خاطر یک دوست بد به شما صدمه می زند دوست نباشید. تو در عشق شکست خوردی اما همه چیز دوباره شروع می شود. عشق پاک و بی آلایش خود را به هیچکس ندهید، زیرا آنها ظاهر زیبا دارند اما باطن تیره هستند. در هیچ خانه ای را که نیاز دارید نکوبید.

فال متولدین آذر

آن شب تا زمانی است که اهل تنهایی بگویند این شب است.

تا به موی تو برسد در دستان دشنام دهندگان *** به یاد یار یار یار هر دلی از انگشتری است.

نظر: یکی می خواهد با قول و قرار شما را فریب دهد، بسیار مراقب باشید. حلال و کم درآمد را بر حرام و درآمد زیاد ترجیح دهید، ذکر الله را در گفتارتان فراموش نکنید تا شما را از فقر به ملکوت برساند. برای رسیدن به مراد باید از هفت خوان رستم عبور کرد. تا زمانی که زندگی برای شما شیرین تر از شکر باشد.

فال برای متولدین آذر ماه

اگر خون شما عاشق دین شما باشد، حلال است.

سیاهی زلف، تو خالق تاریکی، سپیدی چهار ماه در آسمان صبح.

نظر: اگر کار را برای رضای خدا انجام دادید، چرا شکایت می کنید؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. پیر دانا راه تاریک تو را با علم خود روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور. شما عواقب گناه را می دانید، پس چرا گناه می کنید؟ وقتی به قرآن متوسل شدی، آبروی از دست رفته ات باز می گردد.

فال متولدین بهمن

هزاران قلب به یک تار مو متصل است

بگذار عاشقان نسیم را بو کنند، با میل باز و بسته شوند

نظر: خبرهای خوبی را خواهید شنید که مدتها منتظرش بودید و کارت شما روز به روز بهتر می شود. با این حال، روابط شما نیز افزایش خواهد یافت. مراقب آرامش درونی خود باشید تا ترک دنیا برایتان آسان باشد. شادی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید تا همیشه سبک و آرام باشید.

فال برای متولدین اسفند

بگذار صوفی تا می تواند بخورد و فکر این موضوع را فراموش کند.

کسی که جرعه جرعه ای را از دست می دهد می تواند با شاهد در آغوش خود دست بدهد

نظر: برای آینده خود چه کرده اید؟ در گذشته، زندگی شما بدون فکر کردن به آینده تلف می شد. این نتیجه غرور شماست. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شوی و آینده را بسازی. توبه کنید تا زندگی از دست رفته بازگردد و قلب تاریک شما روشن شود.