فال حافظ 25 اسفند ماه

فال حافظ 25 اسفند ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز اشاره کرد که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲۸ حافظ

به جان خواجه و حق قدیم و عهد حق

نماز صبح من دعای حکومت شماست

سرم از طوفان نوح جان سالم به در برد

اثر انگشت شست روی صفحه سینه وجود ندارد

فروردین عزیز… غم و اندوه را از زندگی و کار خود دور کنید. راز دلت را برای کسی فاش مکن. با کسی صحبت کنید که به شما فکر می کند و هر روز برای شما دعا می کند. معامله ای انجام می دهید که برای شما بسیار سودآور خواهد بود، اما حریص نباشید. شما می توانید با صداقت و صداقت به تمام اهداف خود برسید. دروغ و بدی را فراموش کن تا خورشید عشق بر لبانت بخندد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزال شماره حافظ 62

سلام پیک به من پیام بده دوست من

جانم را از روی میل به نیابت از یک دوست فدا کردم

همیشه مثل یک بلبل در قفس

طوطی من عاشق شکر و بادام است

ارديبهشت ماهي عزيزم… شما در رابطه با دوستي انسان بسيار وفادار و قابل اعتمادي هستيد. شما هرگز وعده های خود را زیر پا نمی گذارید و اهل عمل هستید. همانطور که قول های زیادی به خود می دهید، از دوستانتان نیز انتظار دارید که به وعده های خود عمل کنند. این بسیار خوب است و در آینده شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. عشق وارد قلب شما شده است. با کمی تلاش به خواسته قلبی خود خواهید رسید. مشکلات و دردهای عشق راه حلی ندارد پس به خدا توکل کن و از او حلالیت بخواه.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۱۶۸ حافظ

کار دل تمام شد و تمام نشد

به این میل خام سوختیم و شکست خوردیم

به لبا گفت من امشب به جلسه شما می روم.

من به اختیار خودم برده شدم، بنده نبودم

خرداد ماهی عزیز… شما از جان و دل گذاشتید و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدف خود کردید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید. اصرار و اصرار در این راه فایده ای ندارد و باید مسیر دیگری را در زندگی خود پیدا کنید. ناامید نشوید که خداوند لطف خود را به شما خواهد بخشید. برگردید و ببینید مشکل از کجا شروع شده است. می توانید با یافتن نقاط ضعف خود، کاستی های خود را جبران کنید. همه مشکلات راه حلی خواهند داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره ۱۶۹

نمی بینیم چه بر سر یاران آمده است

بالاخره کی دوستی فرا رسید، عشاق چه شد؟

آب حیوان تیره شد، خضر فرخ کجاست؟

چه شد خونی که از شاخ گل بهار می چکید؟

تیر ماهی عزیز… به اطراف نگاه می کنی، اما لایق دوستی صمیمی با خودت نمی یابی و فکر می کنی سنت ها و آداب جوانمردی و مردانگی از بین رفته است و به همین دلیل احساس تنهایی می کنی. رنج هیچ مشکلی را حل نمی کند. شما نباید زمان را تلف کنید و دستان خود را رها کنید. سعی کنید مشکلات خود را با توکل به خدا و اراده قوی حل کنید. ناامیدی مانند طاعونی است که وجودت را فرا گرفته، از شر آن خلاص شو. هیچکس جز خدا از اسرار زمان و حوادث آینده خبر ندارد.

فال روزانه حافظ متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 190

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

مرد ماهی های عزیز… به زودی با فردی آشنا خواهید شد که خبرهای بسیار خوبی برای شما خواهد آورد. خبری که بیانگر رسیدن به هدف شماست. مدتها منتظر ماندی و از خدا خواستی که به یاور برسد. یک جواهر گرانبها به شما دادند، سعی کنید آن را عالی و زیبا حفظ کنید. به زیبایی درونی خود بیشتر از ظاهر زیبای خود توجه کنید. اگر در جای اشتباهی هستید، محکوم به ماندن در آنجا نیستید، مکان خود را تغییر دهید تا در نهایت به خواسته قلبی خود برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 319

من سال ها پیرو دین بودم

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا.

این مرحله را با مرغ سلیمان متوقف کردم

شهریور ماهی عزیز… سالها سعی کردی خودت را اصلاح کنی و طمع و دنیاطلبی را کنار بگذاری. اکنون از برخی اقدامات گذشته خود پشیمان هستید. ناامید نشوید، تلاش شما نتیجه خواهد داد و به هدف خود خواهید رسید. بهره مندی از تجربه دیگران یکی از راه های رسیدن به هدف، مشورت با دوستان و گوش ندادن به سخنان دشمنان و نادانان است. دوست و دشمن را بشناسید. از عقل و عقل خود در همه جا استفاده کنید تا پشیمان نشوید. سحرخیز بودن و صمیمی و بردبار بودن با مردم دو ویژگی اخلاقی خوبی است که شما دارید. خدا را فراموش نکن، با خدا باش و سلطنت کن.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 331 حافظ

من نمی خواهم به چاقویم دست بزنم

اگر به من شلیک کنی من تو را می پذیرم

تیر و کمان خود را شلیک کنید

که من جلوی دست و بازوی تو مردم

مهر ماهی عزیز… بی فکر دلت را به دریا انداختی و خودت را به دست سرنوشت سپردی. بهتر است بیشتر مراقب باشید و با دقت در مورد کسب و کار خود فکر کنید. بی دقتی سر کار رفتن می تواند شما را پشیمان کند. از بزرگان و نیکوکاران مشاوره و کمک بگیرید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا زمان از دست رفته را جبران کنید. از ریا و زهد بپرهیزید که موجب خشم خداوند می شود.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 344

تا زمانی که زنده ام، هر روز قدمی برای جستجوی آن برمی دارم

در نیک هر بار دست شفاعت می خوانم

روزم را بدون ماه مهرافوز می گذرانم

در جاده تله گذاشتم، مرغ را به دام انداختم

آبان ماهی عزیز… شما مدت هاست که برای انجام یک کار مهم تلاش می کنید، برای رسیدن به هدف خود تلاش می کنید، هر بهانه ای را ارزیابی کرده اید و از افراد با تجربه کمک خواسته اید. اگر می خواهید به آرزوی خود برسید، از بدبختی های خود ناامید نشوید و از هر تلاشی دریغ نکنید. تمام راه ها را امتحان کنید تا به نتیجه دلخواه برسید. اگرچه ممکن است مسیر رسیدن به هدف دور و دراز باشد، اما در نهایت به آرزوی خود خواهید رسید و نتیجه این کار برای شما شیرین و خوشایند خواهد بود. ملاقات با افراد وظیفه شناس را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 361 حافظ

همونی که راهم رو زیر پا میذاره

ابله را می بوسم و عذرخواهی می کنم

من کسی نیستم که مثل تو مرا صدا بزند

من خدمتگزار وفادار دولت هستم

آذر ماهی عزیز… تو آدم صبور و مردم مداری هستی، فداکاری های زیادی در زندگی انجام داده ای، با اینکه خیلی ها بهت جفا می کنند و جواب خوب و بد می دهند، باز هم وفادار می مانی و به حقیقت خود ایمان داری. خط مشی زندگی شما فضایل شما برای عموم شناخته شده است. اما شما نگران آینده هستید، از نگرانی دوری کنید و از نگرانی دوری کنید زیرا اضطراب شما بی مورد است، با تلاش و کوشش به ثروت و ثروت فراوانی دست خواهید یافت، اما یاد خدا و شکرگزاری را فراموش نکنید. نعمت هایی که خداوند به شما داده است. استاد باشید به کار خوب ادامه دهید، شیر بدهید و بهترین ها در انتظار شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل حافظ شماره 414

گلبان آئیش زن خانه دار گلدهار را لعنت می کند

باد بهاری می وزد، باد دلپذیر

هر گل تازه مرا یاد یک گل می اندازد

دی ماهی عزیز… نیرو و استعدادت را گرفتند پس صدای اعتراضت را به گوش مردم برسان. شما فردی بسیار خلاق هستید. شما فکر می کنید حرف شما در مقابل کسی معتبر نیست. امور روزمره و دنیوی شما را راضی نمی کند. شما به دنبال هدفی هستید که بدانید آن چیست، پس برای رسیدن به هدفتان باید مشکلات را تحمل کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 429 حافظ

بیا ساقی با یک فنجان پر از لاله

خرافات تا چه حد و تا چه زمانی است

بر غرور و ناز زمانه غلبه کن

چانه قیصر و کنار کلاه

بهمن ماهی عزیز… غرق در خیال و توهم هستی. بهتره به خودت بیای چیزهایی در راه است که باید با آنها مبارزه کنید. به خرافات تکیه نکن و به عقل خودت تکیه کن. تنها در این صورت آینده شما روشن خواهد شد و به هدف خود نزدیک خواهید شد. شما نمی توانید با جادو و فریب موقعیت و پول بدست آورید. با بندگی خدا هر چه بخواهی بدست می آوری. آن وقت است که آوازه نام زیبای تو در جهان پیچید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 456 حافظ

بهار جدیدی در آن کشور آمده است، سعی کنید شاد باشید

اگر گل دوست ندارید در گل خواهید بود

من به شما نمی گویم با چه کسی بنشینید، چه بنوشید

خودت میدونی باهوش و عاقل هستی یا نه

ماهی های عزیز… این روزها فرصت های بسیار ارزشمندی در راه است، آنها را به راحتی از دست ندهید. در مورد خود و اهدافتان عاقلانه فکر کنید و از مشورت با دیگران نترسید. غفلت و بی فکری شما را از رسیدن به هدف دور می کند. در این چند صباحی از عمرت سعی کن نگران دنیا نباشی و از زندگی و نعمت هایی که خدا بهت داده لذت ببر. از مشکلات و منفی های جاده گله نکنید. اگر برنامه درستی بر اساس خرد و آینده نگری داشته باشید، هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند. در انتخاب دوستان و رفقا دقت بیشتری داشته باشید.