فال حافظ 25 بهمن ماه

فال حافظ 25 بهمن ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 108 حافظ

خسروا کره آسمان در گوشه چوگان باشد

زمین و موقعیت زمین بد است

زلف خاتون ظفر عاشق پرچم تو شد

امیدوارم ببینید فتح عابد عاشق جولانش است

فروردین عزیز… در زندگی پیشرفت زیادی خواهید کرد و به خوشبختی خواهید رسید. شادی شما باعث حسادت دیگران می شود، پس مراقب خود باشید. معامله ای پیش رو دارید که طرف مقابل بسیار حیله گر است، بسیار مراقب باشید، همه جوانب را در نظر بگیرید و از عجله بپرهیزید. از خوبی و مهربانی دوری نکنید، راز موفقیت شما در همین صفات نهفته است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره ۱۱۸

شخصی که لیوان را در دست دارد

سلطانی مربای دائمی دارد

آبی که حیزیر حیات از او یافت

در مدرسه جو با یک فنجان

اردیبهشت ماهی عزیز… ذهن بزرگترین هدیه خداوند به بشریت است که می توان از آن برای موفقیت استفاده کرد. هر کس با دلی پاک و چشم امید به سوی خدا برود ناامید نخواهد شد، پس ایمان خود را به او تقویت کن و از خدا کمک بگیر. منتظر خبری از طرف عزیزتان هستید و به زودی به آنچه می خواهید خواهید رسید. شما رقبا و رقبای زیادی دارید که به دنبال شکست شما هستند، پس سعی کنید کبر و ریا را از خود دور کنید و به دوستان واقعی بپیوندید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل حافظ شماره 148

کمکم کن لیوان بگیرم

بازار بتن سقوط خواهد کرد

مهم نیست به کی بدهی، چشمانشان گفت

حسابدار مست کیست؟

خرداد ماهی عزیز… شما تمام تلاش خود را به کار گرفتید و هر کاری که فکر می کردید درست بود برای رسیدن به هدف خود انجام دادید. به تلاش ادامه دهید و ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. همیشه امیدوار بودن شانس دستیابی و رسیدن به هدف را افزایش می دهد. توکل به خدا و صبر رمز موفقیت در هر کاری است.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل حافظ شماره 198

گفتم دهن و لبت رو درست کن کامران

گفت هر کاری بگویی انجام می دهند

گفتم مصر خراج می خواهد

گفتند در این معامله ضرر کمتری می کنند

تیر ماهی عزیز… شما فردی قوی و مصمم هستید و می توانید به آنچه می خواهید برسید. پس برخیز و هر کاری می خواهی انجام بده تا آرزوی دلت برآورده شود. حتی اگر ناخودآگاه در اعماق وجودتان احساس غرور و تکبر وجود داشته باشد، این را به خاطر بسپارید، دل دیگران را شاد کنید و با این کار، دعای آنها را همراه خود بیاورید. وجودت را سرشار از مهر و محبت کن تا درد از بین برود و راه دین را بیابی. با خدا باشید و سلطنت کنید تا به لطف او به قله های موفقیت برسید. مشورت با بزرگان را فراموش نکنید که راه رستگاری است. شما به زودی به رضایت دلخواه خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 226

می ترسم اشک در غم ما جاری شود

راز سر وین در دنیای سمر مهر و موم خواهد شد

می گویند باید سنگ صبر باشد

بله، اما خون کبد وجود خواهد داشت

مرداد ماهی عزیز… رازی را در دل خود نگه داشتی و نمیخواهی کسی بداند. اگر نمی خواهید کسی از رازهای شما مطلع شود، باید به رفتار و کردار خود و همچنین کلماتی که می گویید توجه کنید، زیرا رنگ صورت شما حکایت از ذهن درون شما دارد. این امکان پذیر نیست مگر اینکه صبر داشته باشید. پاداش صبر و استقامت شما رسیدن به هدف قلبی شماست. مشکلات به دلیل سهل انگاری شما و دوستان نه چندان قابل اعتماد شما به وجود آمد. اسرار خود را به کسی نگو با تفکر و تعمق در مورد چیزها به پیروزی خواهید رسید. از مخالفانی که بر سر راه شما قرار می گیرند نترسید، خداوند با شماست و به شما کمک می کند که لطف دوست و رفیق خود را جلب کنید. افراد باهوش می دانند که زیبایی همه چیز نیست و باید شخصیت خوبی داشته باشید. فقط به خدا اعتماد کن و کارها را به او بسپار.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره ۲۲۷ حافظ

اگرچه این وعده برای واعظ شهر آسان نبود

تا ریا نباشد و سالوس مسلمان نشود

رندی یاد می گیرد و خامه درست می کند که هنر چندانی نیست.

حیوانی که نمی نوشد انسان نیست

شهریور ماهی عزیز… اگر می خواهی به عنوان یک فرد خوب شناخته شوی و مورد احترام و دوست داشتن همه قرار بگیری، ریا و غرور را از زندگی خود دور کن. کمک به نیازمندان و نیکی کردن به دیگران در نزد خداوند از زهد برای خودنمایی بهتر است، پس کار نیک انجام دهید و به فقرا کمک کنید. چیزی که باعث برتری و پیشرفت انسان در زندگی می شود، جوهر درونی انسان است، پس درون خود و اعمال گذشته خود را مرور کنید، می توانید از برخی اعمال خود درس بگیرید و برای اعمال آینده خود تجربه کسب کنید. فرصت را از دست ندهید و وقت خود را تلف نکنید. احساس عشق در قلب شما و شخصی که دوستش دارید در نهایت باعث شادی قلب شما خواهد شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 316 حافظ

مخالف باد نوزید

ناز بنا نکن مگر تو بنای من

من با همه می نوشم تا از نوشیدن خون جگر پرهیز کنم

آن را بمکید تا فریادهایم را نکشد

مهر ماهی عزیز… شما از اطرافیانتان خواسته هایی دارید و انتظار دارید همه آنها را برآورده کنند. خوب فکر کن و بعد حرف بزن، در همه چیز معتدل باش و این کارها را با دقت انجام بده. دوستانی دارید که در مواقع نیاز و نیاز آماده هستند تا به کمک شما بیایند، پس آنها را از خود دور نکنید. به نیازمندان کمک کنید، حتی در یک راه کوچک. کسی که نیازی به نصیحت بزرگان نداشته باشد و از غرور و تکبر دست بردارد در زندگی موفق خواهد بود. عمر خود را هدر ندهید و با افراد با تجربه مشورت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره 338

من عاشق صورت و موهای زیبای تو هستم

چشمان مدهوش مست و من خسته ام

گفتی یک کلمه از عهد ابدی بگو

بگذارید به شما بگویم که دو فنجان دارم

آبان ماهی عزیز… زمان مثل برق و باد می گذرد. فکر نکن برای همیشه جوان می مانی. شما از آینده بی خبر هستید و فقط از سرگرمی و تجمل لذت می برید. می گویی بهشت ​​اینجاست، اما در هوای نفست گرفتار شده ای. شما نمی خواهید اعتراف کنید که جهنم وجود دارد. اگر به همین منوال ادامه دهید، اضطراب و نگرانی شما را فرا می گیرد. حس زیبایی و عشق شما به شهر و کشور قابل تحسین است. سعی کنید استعدادها و توانایی های خود را به دیگران نشان دهید تا بتوانند افکار زیبای شما را درک کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 364 حافظ

بدون حسرت دلمون رو از دست دادیم

ما با عشق و با همین روحیه کنار هم هستیم

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

آذر ماهی عزیز… شما فردی هستید که صداقت، عشق و دوستی از ویژگی های شخصیت شماست. از شکست اخیر خود در مورد هدف خود درس بگیرید. از تمسخر حسودان ناراحت و ناامید نشوید. شما هدف جدیدی در ذهن دارید و می خواهید در مسیر جدیدی قدم بردارید. برای رسیدن به هدف، بی پروا و بی برنامه کار نکنید. جنبه های کار را با استدلال و تفکر اندازه گیری کنید تا به موفقیت برسید. ساده لوحی و صفای درونت را از دست بده.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 470

سینه پر درد است ای دریغا مرهم

دوست خدا از تنهایی زنده شد

آسایش چشمان شما از سپهر تیزرو است

باتلر، یک لیوان به من بده تا بنوشم

دی ماهی عزیز… ناراحتی و دلسوزی برای خودت نداری. اجازه نده ناامیدی وارد وجودت شود. تحمل درد و سختی انسان را به هدفش می رساند. شما نمی توانید به تنهایی با مشکلات کنار بیایید. رویدادها و راز خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و از آنها راه حل بخواهید. مشکلات فقط مال شما نیست، این دنیا آشفته است و زندگی برای همه سخت شده است. صبور و انعطاف پذیر باشید و از رویارویی با مشکلات نترسید تا بتوانید بر آنها غلبه کنید. توکل کن به خدایی که میگه آخر شب تاریک سفیده. آسایش را در عشق رها کنید و به خطر بیفتید که عشقی را با درد و سختی بیابید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 485 حافظ

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

بوی تک رنگ از این نقش نمی آید

عاشق صوفی خالص باشید

بهمن ماهی عزیز… این اواخر همه چیز مطابق میل شما بوده و شرایط برای شادی و خوشی مهیا است، پس تا می توانید لحظه های زندگی خود را گرامی بدارید. درهای رحمت خدا به روی شما گشوده شده است. اما مواظب باش، دلت را به دنیا نده، غرور و تکبر تو را فراموش نکن، زیرا خوشبختی دائمی نیست. دو توصیه حافظ برای شاد بودن؛ یکی اینکه روزهایت را به خوشی سپری کنی و زندگی را سخت نکنی، دیگری عیب جویی در دیگران. لحظه ها و دقایق زندگی می گذرد پس از این روزها برای فردایی بهتر استفاده کنید. منافق بودن هرگز خوشبختی کسی را نجات نداده است، دروغ را کنار گذاشته و با صداقت برای برآوردن آرزوی قلبی خود تلاش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 486 حافظ

بلبل از شاخ سرو تا گلبانگ پهلوی

تقریرات مراجع روحانی را می خواند

یعنی آتش موسی تبدیل به گل می شود.

شنیدن هدف توحید از درخت

اسفند ماهی عزیز… تو در این دنیا هر چه بکاری درو می کنی پس مواظب اعمال و رفتارت باش. موفقیت و شکست انسان نتیجه اعمال و رفتار اوست. در صورت شکست باید به اعمال و رفتار خود نگاه کنید تا به اشتباهات و اشتباهات خود پی ببرید و از آنها تجربه کسب کنید و آینده را روشن کنید. عبوس و بدخلق نباشید و با دوستان و اطرافیانتان با مهربانی و ادب صحبت کنید.