فال حافظ 26 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. با این حال باید به این نکته نیز اشاره کرد که فال حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال برای متولدین فروردین

جلوه بخت تو از شاه و گدا بیشتر است

چشم بدی که هم زندگی و هم مرگ است دور است

سر عاشق در عاشق خاک نبود

کی از بدبختی سرگردانش فرار کرد؟

تفسیر فال حافظ:

تعبیر امروز فال حافظ اردیبهشت عزیز نشان می دهد که بخت و فال شما بسیار بالاست و با تمام مشکلات و سختی هایی که تجربه می کنید به هدف خود خواهید رسید. از چشم بد حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر. زیرا به زودی دلتان شاد، لب هایتان لبخند خواهد زد و زندگیتان زیبا و موفق خواهد شد.

فال برای متولدین فروردین

من همانی هستم که در شهرم به عشقش معروف است

اونی که ندیده من دیدمش

بیایید وفادار باشیم، سرزنش کنیم و خوشحال باشیم

توهین در دین ما کفر است.

تفسیر فال حافظ:

ثمره دعای عزیزتان دیوان حافظ فروردین، دوری از افراد شیاد و فریبکار است که فقط به فکر منافع خود هستند، از تکبر و تکبر بپرهیزید. شما فردی تندخو و حساس هستید. در مواجهه با چالش ها و اتفاقات زندگی پیگیر باشید و به راحتی ناامید نشوید. تنها حرفه شما در زندگی صداقت است، به همین منوال ادامه دهید و امیدوار باشید که در ازای کارهای خوبی که انجام می دهید از خداوند اجر و پاداش بگیرید.

فال برای متولدین خرداد

تو انگل هستی، عشق مرد و پری

برای رسیدن به خوشبختی متعهد شوید

بیا و وضع دنیا را آنطور که من می بینم ببین

اگر آن را امتحان کنید، آن را می خورید و غمگین نمی شوید

تفسیر فال امروز حافظ:

فال امروز حافظ خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که شک و وسواس مانعی در راه رسیدن به هدف می شود. شک و تردید را از دل خود دور کنید و بدانید که تنها عاملی که شما را نجات می دهد و در این مسیر خطرناکی که در شرف آن هستید پیروز می شود، تلاش بزرگ شماست. سعی کنید از قرائت گسترده خداوند محروم نشوید.

فال برای متولدین تیرماه

بدون حسرت دلمون رو از دست دادیم

ما با عشق با هم هستیم، با همین روحیه

ما را خیلی مقصر می دانستند

ما برای تجارت آماده ایم

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

فالگیر امروز، قوس عزیز، این تعبیر را دارد که مراقب باشید شکست ها یا بدشانسی ها شما را ناامید نکند. در مسیر رسیدن به هدف آرام نگیرید. از تجربیاتی که در این مسیر به دست می آورید استفاده کنید. نگذارید تمسخر و تهمت حسودان و دشمنان شما را ناراحت کند. برای رسیدن به موفقیت، باید عاقلانه و با درایت عمل کنید و همه چیز را بسنجید.

فال برای متولدین مرداد

اگر به شما مربوط است لطفا به من اطلاع دهید

برای دولت، کار من بر اساس اصول است.

کجا بروم، چه کنم، کجا دنبال راه حل باشم؟

غم قدیم را تجربه کردم

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

توصیه حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که اگر می خواهید به آرزوها و اهدافتان برسید باید صادق باشید و امیدوار باشید. درست است که روزهای سختی را پشت سر می گذارید و ناامیدی شما را فرا گرفته است، اما باید خودتان را کنترل کنید. ناامیدی و ناامیدی را رها کنید و روحیه خود را حفظ کنید، مطمئن باشید هر چه برای شما خوب باشد روزهای شادی و غم می گذرد و دیگر چیزی باقی نمی ماند.

فال برای متولدین شهریور ماه

حالا دل خونی می گوید باز

و از آسمان خون خم پایمال می شود

وای بر کسانی که چشم را می پرستند

نرگس مست است، اگر گرسنه شوی

تفسیر فال حافظ:

در فال امروز حافظ شهریور ماهی عزیز آمده است که به بدی جواب خوبی بدهید تا دیگران شرمنده رفتار خودشان شوند. ناراحت و ناراحت نشوید که با تلاش و توکل به خدا قطعا به موفقیت خواهید رسید.

فال برای متولدین مهر ماه

شاید اگر دلم برای باد سیاه تنگ شود

بوی نیکی از زهد نمی آید

همه دنیا مرا از عشق منع می کنند

هر چه خدا بگوید انجام خواهم داد

تفسیر فال حافظ:

امروز حافظ گفت عاشق توست و همه می خواهند تو را از این تصمیم و انتخاب منصرف کنند مهر ماهی عزیز. مشاوره چیز خوب و پسندیده ای است، اما گاهی عقل و عشق متضاد یکدیگرند. در این مورد تصمیم خودت را بگیر انشاءالله هر چه خیر باشد می شود.

فال برای متولدین آبان

حسنات دنیا را طوفان کرد

بله، می توان آن را با تمام دنیا برد

زین آتش در سینه من پنهان است

خورشید شعله ای در آسمان است

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

حوت عزیز، طالع بینی امروز شما نشان می دهد که به تنهایی نمی توانید کاری انجام دهید و به یک همکار و همدردی نیاز دارید که راز شما را فاش نکند. گرمای عشق شما بدون نیاز به کمک دوست سرد می شود. می توانید مطمئن باشید که پشتیبانی خوبی از شما می کند و راه را برای رسیدن به نیازهایتان هموار می کند.

فال متولدین آذر

او در جام جم کامنت محکمی گذاشته است

کسی که زمین را کند می تواند ببیند

شما نه قدم از مرحله عشق جلوتر هستید

شما می توانید از این سفر سود ببرید

تفسیر فال حافظ:

فال امروز برای شما آذر ماهی عزیز به شما می گوید از عمری که به شما داده شده نهایت استفاده را ببرید و از آن لذت ببرید. رسیدن به هدف بسیار آسان است. اگر کسی یا چیزی را عاشقانه بخواهید، به آن خواهید رسید. شما بسیار خوش شانس هستید و هر چیزی را که لمس کنید تبدیل به طلا می شود.

فال برای متولدین آذر ماه

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

من این پیش بینی را کردم و اختر گذشت و کار تمام شد

من به دلیل نیت مخرب باور نمی کنم

داستان رنج، آخرین دوست در قدرت

تفسیر فال حافظ:

فال محافظ محبوب شما، اول اردیبهشت، به این معنا تعبیر می شود که دوره غم و اندوه به پایان رسیده است، بدبختی های زندگی به پایان رسیده است و اکنون سال های فرخنده ای در پیش است.

فال متولدین بهمن

جواهر خزانه اسرار هم مثل قبل است

کلید مهر مهر است و علامتی که نشان می دهد آنجاست.

حافظ، داستان خونبه چش

همین آب در این چشمه جاری است

تفسیر فال حافظ:

بهمن ماهی عزیز فال امروز برای شما اینگونه تعبیر می شود: رازهای خود را حفظ کنید و این رازها را به کسی نگویید. شما به دنبال چیزی با ارزش هستید که هم ارزش احساسی و هم ارزش مادی داشته باشد. گاهی آنقدر نگران می شوید که مسیر کارتان را گم می کنید. به قول حافظ نیت مثل آب روان است.

فال برای متولدین اسفند

خداوند ابروهای شکسته ات را بپوشاند

کار وسیع من به جذابیت تو بسته است

من و چمن ها را زمین گذاشت

زمان تا شهر نرگس گذشت

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال حافظ حافظ عزیز امروز می گوید هر گرهی به نحوی حل می شود و هر مشکلی راه حلی دارد. به وفاداری دوستان جعلی اعتماد نکنید زیرا آنها به نفع خود به شما وفادار هستند. یاد خدا را فراموش مکن و دلت را به محبت و رضای او راضی نگه دار.