فال حافظ 3 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 13 حافظ

صبح می وزد و ابرها نزدیک می شوند

الصباح الصابح یا صحابه

قطرات کامل روی صورت لاله

بانو، بانو، عزیزانم

فروردین ماهی عزیز… گاهی تو را به عنوان فردی خوش گذرانی، بی فکر، بی فکر به آینده، اهمیت دادن به لذت های گذرا می شناسند و شعار «دم را ارزش بده» را شعار خود قرار داده اند. اما یادتان باشد که آینده نگری لازم است و اگر به آن توجه نکنید پشیمان خواهید شد. در زندگی خود صبور باشید و عجله نکنید. اگر می خواهی به هدفت برسی، باید بر سختی های زیادی غلبه کنی، اما هرگز فراموش نکن که بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. وقتی حق کسی را پایمال نکنی قفل زندگیت باز می شود. با خوردن غم روزهایت را تلخ نکن؛ با گذشت زمان به آرزوی قلبی خود خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 16 حافظ

کمان با ابروی طنزش کمان

برای جانم فریاد زد

نبودن نقش دو عالم، رنگ الفت

این زمان زمان برنامه ریزی عشق نیست

اردیبهشت ماه عزیز… رقبای تو با ورود به درگاه عشق می خواهند تو را تحقیر کنند، پس مواظب فریب آنها نباش. به زودی سفری کوتاه و لذت بخش را آغاز خواهید کرد. سفری که می تواند درهای بسیاری را در کسب و کار شما باز کند. در آینده نزدیک به آرزوی قلبی خود خواهید رسید پس در آن لحظه خداوند متعال را فراموش نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 53 حافظ

من در گوشه میخانه صومعه ام

نماز قدیم مغان نماز صبح من است

این آهنگ گرم چنگ صبوح نیست

صدای من آه عذرخواهی من است

خرداد ماهی عزیز… انگار اشتباهی کردی که این چند روزه تو را مشغول کرده است. نگران نباشید با عذرخواهی همه مشکلات به پایان می رسد و از این دردسر خلاص می شوید. سعي كنيد تنبلي را كنار بگذاريد زيرا هميشه گفته اند عمل از شماست و فراواني از جانب خدا پس برخيز و در راه سعادت قدم بگذار. اگر دلت با خدا باشد، به هر چیزی که می‌خواهی می‌رسی و به قله‌های بلند می‌رسی.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 83 حافظ

زلف مشکینت اشتباهی روی دست داشت

حمله هندوهای شما به ما ناپدید شده است

جرقه عشق در خرمن پشمینه روشن شد

مثل شاه کامران به گدایی رفت

ماهی های عزیز… در زمان حال زندگی کنید و برای گذشته سوگوار نباشید. اتفاقی افتاده و نمی توانید به حالت قبل برگردید، پس بهتر است سعی کنید آن را جبران کنید. نگران نباش، تو در این موضوع بی گناهی و در نهایت آزاد خواهی بود. با صبر و حوصله می توان تمام دردها و پشیمانی ها را از بین برد. کینه و تاریکی را در دل خود رها کنید و با صفای دل به آن پاسخ دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 102 حافظ

تبلیغ شما را تبریک می گویم

هر چه باد می وزد، دلم را به باد می سپارم

من به جایی رسیده ام که خودم را مطابقت می دهم

برق روشن هر عصر و باد هر روز صبح

مرداد عزیز… فکر کردن به گذشته شما را خوشحال می کند. این روزهایی است که شما آزاد هستید و می توانید به هر کجا که بخواهید سفر کنید. دردهای زیادی را در دل خود نگه داشته اید و نیاز به همدم دارید. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، باید قلبی قوی داشته باشید. نصایح بزرگان می تواند مؤثر باشد و راه را برای رویدادها هموار کند، پس به آنها گوش فرا دهید. تو آدم خوبی هستی و همه خوبی ها در دل و جانت نقش بسته و تا آخر عمر با نام نیک زندگی می کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره حافظ 190

روزی که کلک مشکین از ما یاد کرد

پاداش دویست غلام را که آزاد کرد دریافت کنید

درود بر او

اگر با یک سلام دل ما را شاد کند چه؟

شهریور ماهی عزیز… به زودی با فردی آشنا می شوید که خبرهای بسیار خوبی برای شما خواهد آورد. خبری که بیانگر رسیدن به هدف شماست. مدتها منتظر ماندی و از خدا خواستی که به یاور برسد. یک جواهر گرانبها به شما دادند، سعی کنید آن را به خوبی و زیبایی حفظ کنید. به زیبایی درونی خود بیشتر از ظاهر زیبای خود توجه کنید. اگر در جای اشتباهی هستید، محکوم به ماندن در آنجا نیستید، مکان خود را تغییر دهید تا در نهایت به خواسته قلبی خود برسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

نگاه حافظ شماره 205

نام ها و نشانه هایی برای میخانه وجود خواهد داشت

سر ما سرزمین پیر موگان خواهد بود

انگشتر پیر مغان ازلم در گوشم

ما همانی هستیم که هستیم و همینطور خواهیم بود

مهر ماهی عزیز… تو آدم وفاداری هستی و اگر دست دوستی به سمت کسی دراز کنی تا آخرش در کنارش هستی نه یک دوست نیمه کاره که نشان از شخصیت والای و مهربانی تو دارد. به رفتار خوب خود ادامه دهید تا شما را به جلو نگه دارد. اخیراً احساس می‌کنید بدشانسی آورده‌اید و چیزی که به حق مال شماست توسط دیگران گرفته شده است، اما نگران نباشید. هیچ کس نمی داند فردا چه خواهد شد، اما با خرد و مهربانی می تواند فردای خود را آنطور که می خواهد بسازد. صبر، پشتکار و امید در هر کاری لازم است تا رابطه خوبی با آنها برقرار شود. پس وقت بگذارید، منتظر باشید و به آینده ای روشن امیدوار باشید. توکل به خدا و درخواست کمک را فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۵۳

ای خرم از فروغ بستر لاله های عمر

دوباره بهار زندگی بی گل شد

از ساعت سرشک چو باران می بارد

بگذارید غم شما در روزهای زندگی کاهش یابد

آبان ماهی عزیز… با اینکه عمرت در حال گذر است و هیچ وقت به آینده ات فکر نکرده ای و همیشه با اتفاقات دست و پنجه نرم کرده ای، اما حالا تصمیم گرفتی آدم دیگری باشی. سپس مطمئن شوید که آینده شما را به خوبی به یاد می آورد. کار امروز را به فردا موکول نکنید. هیچ کس نمی داند چه رویدادی در انتظار او است، تلاش و تلاش در زمان حال عاقلانه ترین اتفاقی است که می تواند بیفتد. توبه و توبه شما مورد قبول خداوند قرار می گیرد، به سوی او بازگردید و او درهای رحمت را به روی شما می گشاید. کینه ها را کنار بگذارید و ببخشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره ۲۸۵ حافظ

در زمان پادشاه هتابخش

حافظ نشست و مفتی جامی نوشید

صوفی با پاهای خمیده در گوشه ای از خانقاه نشسته بود

تا اینکه محتسب را دیدم که سبو را بر دوش خود دارد

آذر ماهی عزیز… بهترین زمان زندگی شما لحظه ای است که به شادی سپری می کنید. سعی کنید در مورد کسب و کار خود رفتار دوستانه داشته باشید و بینی خود را در تجارت دیگران فرو نکنید. این فقط وقت شما را تلف می کند. من به امیدهای دیگران اعتماد دارم و هرگز از قول آنها دست نمی کشم. شما نمی توانید به رویاهای خود برسید مگر اینکه روی پای خود بایستید و اراده ای قوی داشته باشید. مراقب باشید و از عجله بپرهیزید. اسرار خود را با کسی در میان نگذارید. مژده است که عمر طولانی خواهید داشت.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 322 حافظ

خواب نقش تو را در کارگاه دیدم

من آن را در فرم شما ندیدم و نشنیده ام

هر چند آرزوی تو باد شمال باشد

من نتونستم به قد تو برسم

دی ماهی عزیز… شما سال هاست که برای رسیدن به هدفی تلاش می کنید و در راه رسیدن به هدف با سختی ها و مشکلات زیادی مواجه می شوید که غلبه بر آنها غیر ممکن نیست. مشکلات در مقابل اراده قوی و اشتیاق شما بسیار کوچک است اگر از مشکلات نترسید و ناامید نشوید به هدف خود خواهید رسید. گاهی اوقات احساس می کنید سرعت حرکت شما به سمت هدف کند است، اما راهش این است که آهسته و پیوسته حرکت کنید، به جلو ادامه دهید و در نهایت به هدف خود خواهید رسید. به خدا توکل کن تا در این راه آرامش پیدا کنی.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 341

اگر در نظر داشته باشم که شاکیان را مقصر بدانم

نذار مست و شاخ بشم

زهد راننده تازه آموخته راه است

من که در دنیا بدنامم، عقلم چیست؟

بهمن ماهی عزیز… عده ای سعی دارند تو را از مسیرت منحرف کنند. آنها هر بار با سرزنش شما و گفتن اینکه کار را ناتمام گذاشته اید، شما را ناامید می کنند. شما خودتان بر سر یک دوراهی و گیج هستید. ذهن شما کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را می داند، همه چیز را درست می کند و شفای قلب دردمند شماست. اگر کسی می خواهد از شر شما خلاص شود، راز شما را از دیگران پنهان کند و قدر لحظات زندگی شما را بداند، همین دو برای موفقیت شما کافی است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره ۴۰۸

ای خورشید آیینه زیبایی تو

مشک سیاه عمه

صحن سرایی دیدم ولی چه فایده؟

قابیل ارزش تخیل شما را ندارد

ماهی های عزیز… شانس و اقبال در طول زندگی با شما خواهد بود و هرگز روز بدی را در زندگی خود نخواهید دید. صورت و پوستت زیباست پس چرا غمگین و غمگینی؟ از کینه توزی دست بردارید زیرا علامت زودیاک شما بسیار فرخنده است. برای مهربانی پیشقدم شوید، آنها به شما مژده می دهند و حق وفاداری را ادا می کنند. رویاهای بلند مدت خود را فراموش نکنید.