فال حافظ 5 فروردین ماه

فال حافظ 5 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای تشخیص شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۷۹ حافظ

اکنون باد بهشتی از باغ می وزد

من و شراب فرح بخش و دوست هوسرشت

چرا گدای امروز نباید به سلطنت ببالد؟

خیمه سایه ابر و تمسخر لب است

آوریل ماه عزیز… زمان آن فرا رسیده است که همه چیز بر وفق مراد شما پیش می رود، پس با اتفاقات جاری مضر و به هم ریخته نباشید. اگر بدی کنی، آنقدر پشیمان می شوی که هرگز خودت را نخواهی بخشید. از دشمن خود کمک نخواهید زیرا او کمک شما را نمی خواهد. حتی اگر همه چیز بد باشد، نگران نباشید، اینطور نخواهد ماند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 125

هیچ مدرکی مبنی بر داشتن مو یا موهای میانی وجود ندارد.

خادم جلال ناگهانی باش

اگرچه سبک هور و پری ظریف است،

خوب است و حساسیت خاصی دارد

ماه مه عزیز… دنیا جای گذار است و آنچه ثابت نیست، شایسته دلبستگی به آن نیست. در بهار باید به فکر پاییز باشید. ظاهر زیبا بسیار فریبنده است و ما نباید فریب آنها را بخوریم. در انتخاب شریک باید دقت کرد. به جای اینکه در زندگی به دنبال چهره ای زیبا باشید، به دنبال شخصیت خوب باشید. با کسی مشورت نکن و راز دلت را فقط به کسانی بگو که به آنها اعتماد داری. غرور بی مورد خود را کنار بگذارید و به توصیه دوستان واقعی خود گوش فرا دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 139 حافظ

صورتم را گذاشتم اما رد نشد

صد تا چشم مهربون داشتم نظری نداد

سیل سر ما از دلت نبرد

قطرات باران در سنگ خاره کمکی نکرد

خرداد ماهی عزیز… تحمل سختی ها و سختی ها در راه رسیدن به هدف قانون این دنیاست. اگر همه می توانستند به راحتی به اهدافشان برسند، دنیا گلستان می شد. بدان که بعد از هر سختی آسانی است و هر شکستی سکوی پیروزی است. از شر کلمات “من آن را ندارم، نمی توانم انجام دهم” را کنار بگذارید و تلاش خود را برای رسیدن به هدفتان دو چندان کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 144

او در جام جم کامنت محکمی گذاشته است

کسی که زمین را کند می تواند ببیند

زیر طاق سپهار غمگین و غمگین مباش

غم دل با این آهنگ برطرف شد

تیر ماهی عزیز… تو به مقصد و مقصودت واقف هستی، اما راهی را طی می کنی که به آن منتهی نمی شود و وقتت را صرف کارهایی می کنی که با هدفت همخوانی ندارد. آگاهانه و با دقت حرکت کنید و به سرعت به هدف خود نزدیک خواهید شد. شرط موفقیت در راه عشق پرهیز از دروغ و ریا و اخلاص در پیشگاه خداوند متعال است. یقین داشته باشید که خداوند در نهایت نیکوکاران را یاری خواهد کرد.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره ۱۶۳

گل بی چهره دوست خوبی نیست

بهار بدون باد خوب نیست

کنار چمن و باغ طواف

بدون بهانه

مرداد ماهی عزیز… آدم تنها خوشحال نیست حتی اگر همه خوشبختی در دستانش باشد. همیشه بدانید که شخصیت شما مهمتر از چهره شماست. بنابراین، تنها به ظاهر تکیه نکنید، بلکه شخصیت و اعمال خود را نیز در نظر بگیرید. هیچ انسانی کامل نیست. شما در حال تلاش برای حل مشکلات خود هستید. در انتخاب خود بسیار مراقب باشید زیرا تشخیص درست از نادرست به عهده شماست.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره ۲۶۸

گل های گلستان دنیای ما بس است

زین علف سایه آن سرو صاف است

من و دوستم دور از ریا هستیم

دیگر یکی از گران ترین افراد دنیا نباشید

شهریور ماهی عزیز… دلت را به دست معشوق سپرده ای و جز او به هیچ چیز دیگری نمی اندیشی. شما پا به نام و سنت دنیا گذاشته اید و فقط با آن از زندگی خود لذت می برید. زمان و زندگی خود را برای رسیدن به رویاهای غیرممکن تلف نکنید، زندگی مانند آب روان جریان دارد. دوستان حسود و ریاکار با دروغ و وعده های توخالی سعی در فریب شما دارند، مواظب خود باشید. به خدا توکل کن و به داشته هایت راضی باش. حقایق زندگی را درک کنید تا آرامش پیدا کنید. به جای شکایت از سرنوشت و سرنوشت، به خود و آنچه دارید نگاه کنید. شما چیزهایی دارید که خیلی ها دوست دارند داشته باشند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزال شماره حافظ 272

برگرد و دلم خیلی تنگ شده

شراب سوخته را مخفی نگه دارید

بدانید که در مغازه عشق می فروشند

دو سه ساغر به ما بده و بگو رمضان

مهر ماهی عزیز… خیلی وقت بود منتظر بودی یکی بیاد و به زندگیت سر و سامان بده تا دل و جانت غمگین شد، همراهت باش. اگر این روزها به فکر ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی خود هستید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. اکنون زمان آن است که برای رسیدن به هدف خود اقدام کنید. در مورد دوستی با دیگران صادق باشید. با آنها مهربان باشید تا در شرایط سخت از حضور آنها بهره مند شوید. برای رسیدن به رویاهایتان باید سعی کنید دردها و مشکلات را تحمل کنید. به خدا اعتماد کن. به زودی به مقام بالایی خواهید رسید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره ۲۸۳ حافظ

در سحر خبر خوشی از هاتیف گیبام رسید

که در اطراف شاه شجاع است، شجاعانه بنوشید

مردم نظر کنار رفتند

هزاران کلمه در دهان و لب خاموش

آبان ماهی عزیز… دوران سختی گذشت و حالا وقت آن است که با آرامش بیشتری به زندگی خود بپردازید. برای رسیدن به هدف خود بی پروا و نترس باشید. نفاق و ریا را کنار بگذارید، زیرا بدون صداقت و پاکی نمی توانید به نتیجه برسید. به کاری که انجام می دهید شک نکنید. ناامید نشوید زیرا در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. اگر به دنبال رستگاری و موفقیت در زندگی هستید، میانه رو باشید. همه چیز به دست شخص دیگری انجام می شود، درگیر چیزهایی که به شما مربوط نیست، نشوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 436 حافظ

آن خطاط، تو برای ما نامه نوشتی.

سرت شلوغه، ننوشتی

حتی اگر هجران ثمر وصل باشد

کشاورز دنیا ای کاش این تخم مرغ را نمیکشتی

آذر ماهی عزیز… از هدفت دور شدی غمگین و ناراحت. غم را رها کن و دلت را به سرنوشت بسپار. اتفاقات خوب می افتد راه شاد بودن این است که همیشه شادی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. متأسفانه، گاهی اوقات خیریه شما از حد می رود. او خود را به خاطر رویاهای غیرممکن و دور رنج می برد. برای جلوگیری از پشیمانی، در انتخاب دوستان بیشتر دقت کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 466 حافظ

این خرقه را به عنوان امنیت شراب اول دارم

دفتر بیهوده وین حرف اول را می زند

این مدت پنهانش کردم چون جانم را از دست دادم

چند ویرانه در گوشه، اولی وجود دارد

دی ماهی عزیز… شما از آنچه داشتید درست استفاده نکردید. همه چیز زمانی زیباست که در زمان و مکان مناسب باشد و این به سن و موقعیت شما نمی خورد. اشتباهات گذشته را تکرار نکنید و از آنها درس بگیرید. غم و اندوه را دور کن اگر در رسیدن به رویا و هدف خود شکست نخورید دنیا به پایان نخواهد رسید. بهتر است کار دیگری انجام دهید و ساعت ها را مطابق میل خود بچرخانید. تا می توانید زندگی کنید و خود را برای رویاهای دور و دست نیافتنی به خطر بیندازید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

نگاه حافظ شماره 471

به قلبم که با قلمش مرا نوازش می کند

پیک صبا گر همیکند کرمی کجاست؟

من تشبیه کردم و ذهن را در مسیر عشق برنامه ریزی کردم

چو شبنمی است که روی دریا اشکال می کشد

بهمن ماهی عزیز… منتظر هستی که نشانه و ردی پیدا کنی که عزیزت یا کسی که میشناسی در موردش بهت بگه، به این آرزو میرسی ولی زمان میبره. شک را کنار بگذارید و با عزم راسخ به راه خود ادامه دهید. برای اینکه در آینده دچار مشکل نشوید و شکست نخورید، با افراد با تجربه مشورت کنید. از مشکلات جاده ترس و وحشت تا دل جاده. هیچ کاری به راحتی انجام نمی شود یا به دست نمی آید. خدا را فراموش نکنید و بر او توکل کنید تا باران رحمت او بر اعمال شما فرود آید. گاهی در مقابل محبتی که به دیگران نشان می دهید نباید انتظاری داشته باشید تا با خیالی آسوده به راه خود ادامه دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 485 حافظ

ساقیه سایه ابر و بهار و لب جوی است

من به شما نمی گویم چه کار کنید، شما به دل خود بگویید

بوی تک رنگ از این نقش نمی آید

عاشق صوفی خالص باشید

اسفند عزیز… این اواخر همه چیز طبق خواسته شما اتفاق افتاده و شرایط برای شادی و خوشی مهیا است، پس تا می توانید لحظات زندگی خود را گرامی بدارید. درهای رحمت خدا به روی شما گشوده شده است. اما مواظب باش، دلت را به دنیا نده، غرور و تکبر تو را فراموش نکن، زیرا خوشبختی دائمی نیست. دو توصیه حافظ برای شاد بودن؛ یکی اینکه روزهایت را به خوشی سپری کنی و زندگی را سخت نکنی، دیگری عیب جویی در دیگران. لحظه ها و دقایق زندگی می گذرد پس از این روزها برای فردایی بهتر استفاده کنید. منافق بودن هرگز خوشبختی کسی را نجات نداده است، دروغ را کنار گذاشته و با صداقت برای برآوردن آرزوی قلبی خود تلاش کنید.