فال حافظ 6 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزالی حافظ شماره 121

همه یک خاطره شیرین و یک دوست شیرین دارند

سعادت دوستش شد، دولت هم دوستش است

حریم عشق خیلی بالاتر از حریم ذهن است

زندگی کسی که این آستانه را می بوسد در خط است

فروردین ماهی عزیز… اگر انسان غرور و تکبر را از خود دور کند و دیگران را دست کم نگیرد می تواند در آسایش و سلامت زندگی کند. زندگی گاهی بهار دارد گاهی پاییز. صبور باشید زیرا هر راحتی چالش ها و مشکلات خاص خود را به همراه دارد. آینده نگر باشید و به آینده خود فکر کنید. مهربانی با دیگران را فراموش نکنید تا در لحظات سخت دوستان و یاور شما شوند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل حافظ شماره 245

متاسفانه طوطی که راز می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

سرت سبز و دلت شاد تا ابد

در خط یار نقش خوبی داشتید

اردیبهشت ماهی عزیز… راز اتفاقاتی که برایتان افتاده را به صورت بسته و مختصر شنیدید، اما برای اطمینان از دل خود نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و بهتر است در مورد این موضوع با افراد عاقل صحبت کنید. شانس فقط یکبار به انسان برمی گردد، پس چرا با دستان خود آن را از خود دور کنید؟ از فرصت استفاده کنید و از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. شما فکر می کنید با زور اسلحه و پول می توان به همه چیز رسید، اما اینطور نیست. رسیدن به درجات عالی جز با لطف خداوند امکان پذیر است. جان و جانت را به خدا بسپار تا به خاطر خوبی هایت به تو مال و سلامتی عطا کند. با دوستان خود مهربان باشید، اما اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. همه از اسرار آگاه نیستند و می توانند وضعیت شما را درک کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره ۲۶۳ حافظ

بیایید و به ما در شات شعرآبادز بپیوندید

خروش و خروش در زندگی شیخ و شباداز

مرا پیش متصدی کشتی ببر

کسانی که به شما می گویند اشتباه کنید و آن را به آب بیندازید

ماهی های عزیز… افکار منفی شما را احاطه کرده اند و تصمیمی که قبلا اشتباه گرفته اید شما را آزار می دهد. از شک و تردید دست بردارید، ناامیدی و ناامیدی را از خود دور کنید. با مشورت و تامل تصمیم جدیدی بگیرید که زندگی شما را از اینجا به آنجا تغییر دهد. خوب است به هر آنچه در زندگی به دست آورده اید راضی باشید و به دنبال رویاهای دست نیافتنی نباشید. از لحظه لحظه زندگی خود استفاده کنید تا احساس پشیمانی و ناراحتی نکنید. اگر زمان برای شما سخت است، لجبازی نشان می دهید. بی توقع جبران به نیازمندان کمک کن، زیرا از قدیم الایام گفته اند: « نیکی کن و به دجله بینداز / هر چه خدا در بیابان به تو داده است».

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزال شماره حافظ 272

برگرد و دلم خیلی تنگ شده

شراب سوخته را مخفی نگه دارید

بدانید که در مغازه عشق می فروشند

دو سه ساغر به ما بده و بگو رمضان

تیر ماهی عزیز… آنقدر منتظر بودی که یکی بیاید و زندگیت را سامان دهد، آنقدر که روح و دلت غمگین باشد. اگر این روزها به فکر ایجاد یک تغییر مثبت در زندگی خود هستید، هر چه زودتر این کار را انجام دهید. اکنون زمان آن است که برای رسیدن به هدف خود اقدام کنید. در مورد دوستی با دیگران صادق باشید. با آنها مهربان باشید تا در شرایط سخت از حضور آنها بهره مند شوید. برای رسیدن به رویاهایتان باید سعی کنید دردها و مشکلات را تحمل کنید. به خدا اعتماد کن. به زودی به مقام بالایی خواهید رسید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره حافظ 277

تمام فکر بلبل این است که او دوست اوست

یک گل در فکر مانند معاشقه در محل کار است

جذابیت همه عاشق شدن نیست

خواجه باید غم بنده اش باشد

مرداد ماهی عزیز… همانطور که تمام افکار و صحبت های شما درگیر معشوق است و او به معاشقه فکر می کند، چرخ نیز از ویژگی های زندگی است که هرکس در هر موقعیت و موقعیتی دیدگاه خاص خود را نسبت به اتفاقات پیرامون خود دارد. مدام در حال چرخش است و قطعا دنیا اینگونه نخواهد ماند. پس فعال باشید و در کارها عجله نکنید. با وجود اینکه دلتان برای افراد ریاکار تنگ شده است، با خوش بینی به آینده نگاه کنید. با چالش های زندگی شجاعانه روبرو شوید و ناامید نشوید. شما به لطف قلب پاک خود موفق خواهید شد. قدر هدیه عشق را بدانیم. به زیردستان و نیازمندان توجه کن و خداوند به تو کمک خواهد کرد. مسافر شما سالم برمی گردد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 349

گفتم نوشابه را از صورتش بردار.

گفت: من تو را به این دیوانه زنجیر می کنم.

قدشو بهش گفتم با عصبانیت ازم دور شد

دوستان من از حقیقت رنج می برند

شهریور ماهی عزیز… شما و عزیزتان مدتی است که از همدیگر کینه دارید. به آرام کردن او ادامه دهید و از او بخواهید که به شما در یافتن راه حل کمک کند. کاری را که شروع کرده اید کامل کنید و آن را ناتمام نگذارید. هرگز در مواجهه با چیزهای منفی زندگی ناامید نشوید. با دقت و تامل بیشتری به کار خود نگاه کنید تا نقاط ضعف خود را پیدا کنید. اگر به هدفتان نرسیدید نگران نباشید. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد. به خدا اعتماد کن. یک دوست خوب از هر گنجی ارزشمندتر است. به دوستانت نیکی کن تا در نمازشان یادت کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل شماره 374 حافظ

بیایید گل بکاریم و می را به داخل غار بیندازیم

سقف آسمان را شکافته و طرحی جدید ایجاد می کنیم

اگر غم باعث ریختن خون عاشقان شود

من و ساقی همدیگر را می زنیم و بنیان او را خراب می کنیم

مهر ماهی عزیز… وقت آن است که یک تغییر بزرگ در زندگی خود ایجاد کنید و دنیا را آنگونه که می خواهید بسازید. خورشید شادی خود را به شما نشان داد. از دنیا رنج نکشید و بار زندگی خود را به دوش نکشید. اتفاقی که می افتد به نفع شماست. راه های مختلفی را امتحان کنید تا شادی خود را دائمی کنید. سفر پیش رو برای شما نیکی و فراوانی به همراه خواهد داشت. دیگران را قضاوت نکنید و آنها را به خداوند بهترین حاکم بسپارید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 407 حافظ

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

گفتم تو خوش شانسی و خورشید می درخشد

او گفت با وجود همه اینها، امید خود را به گذشته از دست ندهید.

آبان ماهی عزیز… زندگی فرصت محدودی است که خداوند در اختیار انسان قرار داده تا توشه ای برای خود فراهم کند، هرکس باید به فکر عاقبت کار خود باشد و تا فرصت باقیست چیزی برای فصل برداشت بکارد. مردم همیشه به آنچه می خواهند نمی رسند، پس ناامید نشوید. هر کاری انجام دهید در آینده نتیجه آن را خواهید دید. تکبر را کنار بگذارید و عاقلانه فکر کنید. از شکست های گذشته درس بگیرید و آنها را به راهنمای آینده تبدیل کنید. زمان خوشی می گذرد، زمان درد و بلا نیز می گذرد. مغرور مباش که توشه ای برای آخرتت آماده کنی و نفاق و عبادت را رها کن تا مردم را فریب دهی.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

نگاه حافظ شماره 410

ای فرمانروای پادشاهی عادل بر فراز تو

جواهر تاج و جواهر برترین جواهر تو

خورشید هر بار که طلوع می کند پیروزی می بخشد

از کلاه خسرو از روی صورتش

آذر ماهی عزیز… تو لایق هر آنچه که داری و در آینده به دست خواهی آورد. خورشید هرگز برای شما غروب نمی کند. شما همیشه برنده هستید. قدر فرصت پیشرفت را بدانید و از آن برای نزدیک شدن به هدف خود استفاده کنید. خوشبختی بالای سر شما پرواز می کند. شما بسیار دانا و باهوش هستید پس از این هوش استفاده کنید و نتایج موثر آن را با ناآگاهی از بین نبرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزی بخواهید و بلافاصله پذیرفته می شود. کارهایی که با شرافت و شخصیت و سن شما سازگار نیست انجام ندهید و برای گناهان گذشته خود از خداوند طلب آمرزش کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 453

تو که همیشه به خودت افتخار میکنی

اگر شما را دوست نداشته باشند، بخشیده می شوید

عشق توسط افراد دیوانه احاطه شده است

شما به خرد خود مشهور هستید

دی ماهی عزیز… خودت را جدا از دیگران می بینی و بسیار فریب خورده و مغرور می شوی. برای رهایی از این غرور بی مورد، هرگز خدا را در زندگی خود فراموش نکنید. صادق و صمیم باشید زیرا ریا و ریا شما را به جایی نمی رساند و هیچ چیز بهتر از صادق بودن نیست. بهتر است ابتدا کاستی های خود را برطرف کنید و سپس با قاطعیت و قاطعیت به دنبال هدف خود باشید. جنبه های کار را بسنجید و مغرور نشوید تا اشتباه نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 455

زندگی در ناکارآمدی و تنبلی گذشت

ای پسرم آرزو می کنم به سن پیری برسی

چقدر قدردان ترغیب آنها در این شهر هستیم

شهبازانت را مگسی سفارش دهید

بهمن ماهی عزیز… داری وقت و عمرت را هدر می دهی و به اندک قناعت می کنی. ارزش شما بسیار بیشتر از موقعیت فعلی شماست. اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید، از تجربیات سالمندان بهره مند شوید تا شما نیز عمری طولانی و با عزت داشته باشید. خیلی زود فریب ظاهر افراد را می خورید و شروع به دست کم گرفتن خود می کنید. مطمئن باشید به زودی جایگاه شما بالا می رود و به یک سلبریتی خاص و محبوب تبدیل خواهید شد. از خدا بخواهید که به هدفتان کمک کند.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

نگاه حافظ شماره 490

برای همه دیوانه شدن دیر نیست

عبا جایی است و کتاب در جایی

در دل غباری است که آینه شاهانه است

از خدا می خواهم که واضح صحبت کند

اسفند ماهی عزیز… تو آدم مصممی هستی و وقتی کاری رو شروع میکنی تمومش میکنی. دنبال کسی می گردی که راز دلت را بگوید، اما کسی را پیدا نمی کنی. دلتنگی تو را عذاب می دهد و مثل شمع آب می شوی. شاید هیچ کمکی نداشته باشید، اما بدانید که خدا با شماست و صدایتان به شما می گوید فردای بهتری در انتظار شماست. پایداری و ثبات قدم شما را به هدفتان می رساند.