فال حافظ 7 فروردین ماه

فال حافظ 7 فروردین ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی گوی قرن چهاردهم میلادی است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره 4 حافظ

صبا لطفا بگو: غزال رعنا

تو به ما کوه و بیابان دادی

زنده باد مرد شیرینی

طوطی را معاینه نکنید

فروردین عزیز، حوت… چشم دلت را به یکی فرستادی و به او چسبیدی. شما همه چیز را فراموش کرده اید و مدام در تلاش برای رسیدن به هدف هستید. پشتکار شما در این امر قابل تحسین است، اما یادتان باشد که دنیا همه را نرم نمی کند. به شخصیت خوب، درستکاری، ایمان و اعتماد به خدا فکر کنید. موفق خواهی شد دست از تلاش برندار. غرور و تکبر در زندگی شما مزاحم است که باید خود را از آن پاک کنید و از معاشرت با افراد متکبر و متکبر خودداری کنید. با دوستان و اطرافیان خود با مهربانی و شفقت رفتار کنید و تا زمانی که توانایی مالی دارید دیگران را فراموش نکنید. چرخ زندگی به هیچکس وفادار نیست و هر لحظه می توان از عرش به فرش افتاد. با دوستی و کمک دیگران می توانید بر بزرگترین موانع خود غلبه کنید و با خیالی آسوده به زندگی خود ادامه دهید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزال شماره حافظ 29

به نظر شما ما به چه چیزی شراب اهمیت می دهیم؟

خمگو گرفتار شکسته شدن خمخانه است

اگر خمر بهشت ​​است آن را بدون دوست بریز

هر نوشیدنی شیرینی که می دهید مجازات است

ماه مه عزیز… آینده ای پر جنب و جوش در انتظار شماست. پس هوشیار و آماده باشید تا در هر زمان با چیزی روبرو شوید. حال خود را برای رسیدن به خوشبختی آینده خراب نکنید. بدان و بدان که دنیا هرگز به یک جهت و بر یک پاشنه نمی چرخد، پایان هر شب سیاه، سفیدی روز است. از اینکه بعضی ها همه چیز دارن و تو نداری ناراحت نباش چون تو چیزی داری که دیگران کم دارند و آن نیت درست و دل پاک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 38 حافظ

بدون عشق روز من روشن نخواهد بود

زندگی من شبها دوام نیاورد

وقتی ازت خداحافظی کردم خیلی گریه کردم

هیچ نوری در چشمان من دور از صورت تو نیست

خرداد ماهی عزیز… تو عذاب میکشی چون از کسی که دوستش داری دوری اما نگران نباش به زودی او را خواهی دید. درباره افراد اطراف خود بیشتر بدانید و از بودن با آنها لذت ببرید. احساس می کنید زندگی شما بدون او معنایی ندارد، اما در حال حاضر چاره ای جز صبر ندارید. یادتان باشد کسانی که زود عاشق می شوند زود فراموش می کنند. حتما به عهد خود وفا کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزل شماره 45 حافظ

یک دوست بی شرم در این عصر

صراحی می ناب و سفینه غزل

روزنامه با پاساژ باریک Affit

جا لیوانی ضروری Ömer Aziz عزیز

تیر ماهی عزیز… قدر لحظه های زندگی را بدانید و آن را برای خود سخت و خسته کننده نکنید. فرصت های ارزشمند یکی پس از دیگری می گذرند. از آنها بهره ببرید. دوستان وفادار و صادق نادر هستند، بنابراین روابط خود را با دوستان نزدیک عمیق تر کنید. به خودت و لطف خدا اعتماد کن و مقاوم باش. با کوچکترین مشکلی از محل زندگی خارج نشوید. امید راه حل بسیاری از مشکلات است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل شماره 63 حافظ

هیچ کس شما را ندیده است و هزاران رقیب وجود دارد

هنوز صد و لیبی در یک غنچه وجود دارد

خیلی هم عجیب نیست که به خانه شما می آیم

زیرا هزاران بیگانه در آن سرزمین ها هستند

مرداد ماهی عزیز… شما فردی مهربان و دوست داشتنی هستید که در مسیر خطرناکی قدم گذاشته اید. مسیری که در آن باید با هزاران حریف و رقیب دست و پنجه نرم کنید. پزشک درد تو کسی است که جدایی عزیزت را شفا می دهد. شما دلتنگ هستید اما به زودی به آرزوی قلبی خود خواهید رسید و همه در این اتحاد خوشحال خواهند شد.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل حافظ شماره 96

هیچ درمانی برای درد ما نیست

طلاق ما پایان گیاس نیست

دین و دل را گرفتند و خواستند بمیرند

الغیاث یکی از بهترین الغیاث است

شهریور ماهی عزیز… ناامیدی سرت آمده و بسیار ناامید هستی. رویاهایی در ذهنت داشتی که همه از بین رفتند. زندگی را همانطور که هست ببینید و درگیر احساسات نشوید. هر رویداد برای شما یک تجربه ارزشمند است که می توانید در آینده از آن بهره مند شوید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره 158

چه حکایتی از من و رد شراب

بیشتر اوقات همین خرد و شایستگی کافی است

تا آخر بار نمی دانستم

ما نمی دانیم راز ما تا کجا نهفته است

مهر ماهی عزیز… به شعورت بی اعتمادی و محبتت را انکار می کنی. اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. از افشای اعمال نیک خود اجتناب می کنید زیرا لطف خداوند همیشه شما را فرا می گیرد. همه همه چیز را می دانند پس هر کس هر چقدر هم که باهوش باشد باید مشورت کند. فراموش نکنید که با بزرگان خود مشورت کنید تا در ابتدای هر کاری دچار جهل نشوید. دست از ناله و شکایت بردارید تا غم از شما دور شود.

فال روزانه متولدین آبان

غزل حافظ شماره ۲۳۹

زمانی که بهار و سرسبزی به راه افتاد، خبرهای خوش آمد

وظیفه کسانی که به آن می رسند دیدن آن نیست، بلکه مصرف آن است.

یاقوت کبود مرغ کجا، شراب کجا؟

فغان عاشق بلبلی شد که ماسک گل بر سر داشت

ماهی های آبان ماه عزیز… شما اکنون در بهار زندگی خود هستید و باید قدر این لحظات را بدانید. مواظب دلت باش که بعد از درد و سختی آسایش و آسایش می آید. شما به زودی به هدف خود خواهید رسید. قدر لحظات زندگی را بدانید و آنها را گرامی بدارید تا در آینده پشیمان نشوید. دست از تلاش برندار زیرا هر چه انسان دارد از تلاش است و نتیجه تنبلی چیزی جز پشیمانی نیست. دعا را فراموش نکنید و از خدا بخواهید که همه چیز در دست او باشد.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل حافظ شماره 245

متاسفانه طوطی که راز می گوید

قند موجود در منقار خود را از دست ندهید

سرت سبز و دلت شاد تا ابد

در خط یار نقش خوبی داشتید

آذر ماهی عزیز… راز اتفاقی که برایتان افتاده را به صورت بسته و مختصر شنیده اید، اما برای اطمینان از ته دل نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و بهتر است در مورد این موضوع با افراد عاقل صحبت کنید. شانس فقط یکبار به انسان برمی گردد، پس چرا با دستان خود آن را از خود دور کنید؟ از فرصت استفاده کنید و از آن برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. شما فکر می کنید که همه چیز با زور اسلحه و پول بدست می آید، اما اینطور نیست. رسیدن به درجات عالی جز با لطف خداوند امکان پذیر است. جان و جانت را به خدا بسپار تا به خاطر خوبی هایت به تو مال و سلامتی عطا کند. با دوستان خود مهربان باشید، اما اسرار زندگی خود را با کسی در میان نگذارید. همه از اسرار آگاه نیستند و می توانند وضعیت شما را درک کنند.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

نگاه حافظ شماره 300

هزاران دشمن در صدد نابودی من هستند

من دوستانی بیشتر از دشمنان ندارم، باک.

امید تو مرا زنده نگه می دارد

وگرنه میترسم با طلاقت نابود بشم.

دی ماهی عزیز… اگر همه دنیا با آدمی دشمن باشد در دلش جای ترس نیست حتی اگر دوست باشد. ایمان و اعتقاد به خدا، صمیمیت با خانواده زندگی را برای شما بسیار لذت بخش می کند. در امور صبور باشید و به خدا، خانواده و دوستانتان اعتماد کنید تا در مواجهه با مشکلات امیدوارتر باشید. اهل دل می گویند درد دوست بهتر از درمان غریبه است، در برابر مشکلات زود عصبانی نشوید و به او اعتماد کنید. داشتن رویاهای قابل تحقق باعث می شود امید به زندگی در قلب شما شکوفا شود. هر چه زودتر به نیت خود عمل کنید. خدا را خالصانه بندگی کنید، زیرا شکرگزاری از خدا باعث می شود مردم شما را دوست بدارند.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل حافظ شماره 308

لباس هایی مانند O Khald و Laalat Selsbil

سلسبلت، جان و دل سبیل

پوشش سبز خط دور لب

آنها شبیه موراناند گرد سلسبیل هستند

بهمن ماهی عزیز… عشقی سوزان در دلت جا افتاده و در این راه رقیبی داری. شاهد باش که هدف و مقصود از تو دور است پس باید برای رسیدن به آن جدایی را بکوشی و تحمل کنی، ممکن است در این راه تحقیر شوی، اما هرگز ناامید نشو و با عزم راسخ به راه خود ادامه بده. برای رسیدن به کسی که دوستش دارید، باید صادق و صبور باشید. از خدا بخواهید که به شما قدرت تحمل عشق و آرامش قلبتان را بدهد.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 382 حافظ

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را به روی مردگان باز کن، لب هایت را باز کن

کی میاد سر سوال و فاتحه میخونه

روح مانند نفسی که می کشم در مسیرش جریان دارد

مارس عزیز… در اطراف شما افرادی هستند که به کمک شما نیاز دارند، می توانید دست آنها را بگیرید و آنها را از خود دور کنید. شما خودتان از کسی دور هستید و تنها امیدتان رسیدن به هدفتان است. امید تمام زندگی شما را می آفریند. به خواست خدا برای آشتی خود دعا کنید. بی حوصله هستید، بیماری شما جسمی نیست، روح شما شکسته است، اما خبر خوب این است که درد به زودی پایان می یابد و غم از قلب شما پاک می شود. به شرطی که به خودتان کمک کنید و زندگی را آسان کنید. هر وقت هستی یاد خدا و خواندن قرآن را فراموش نکن.