فال حافظ 8 خرداد ماه

فال حافظ 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. طالع بینی حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۲ حافظ

صلاح کجا کار می کند و من کجا اشتباه می کنم؟

ببینید تفاوت کجاست

دلم به صومعه و دماغه سالوس افتاد

دیر مغان کجا و شراب ناب کجا؟

فروردین ماهی عزیز… تو دل پاکی داری و نیتت همیشه خیرخواهانه. آنها منافقانی هستند که با پرتاب سنگ مانع حرکت شما می شوند. از ریاکاری اطرافیان رنج می برید و به این فکر می کنید که چگونه با افراد فریبکار اطراف خود برخورد کنید. شفای این افراد فقط با دست خدا امکان پذیر است پس به جای ناراحتی سعی کنید در انتخاب دوستان و همراهان خود تجدید نظر کنید. صبر کلید حل همه مشکلات است، با کمی فکر می توانید کار خود را به خوبی انجام دهید. از یأس دور باشید و به لطف خداوند امیدوار باشید. اگرچه ممکن است به دلیل دوری دوستتان (یا هدفتان) بی خواب و بی قرار باشید، برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید زیرا روز ارتباط نزدیک است.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

غزل شماره 17 حافظ

سینه اش با آتش دلش از درد عمیق سوخت

آتش سوزی در این خانه رخ داد و آن را تخریب کرد

تنم از فاصله بین من و معشوق خلاص شد

جانم با آتش مهررخ سوخت

ارديبهشت ماهي عزيزم… هر کسي که نزديک شماست، بي انصافي شده است. از انجام کاری پشیمان می شوید و خود را بسیار سرزنش می کنید. یک روز باید دست از غمگینی بردارید و حال و هوای خود را تغییر دهید. شما نمی توانید کسب و کار خود را با انتظارات و رویاهای نادرست اداره کنید. پس ذهنت را با قلبت عوض کن و ادامه بده.

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

غزل شماره 46 حافظ

گل بر زمین، عاشقان بر کام

سلطان عالم من بنده چنین روزی است

امشب برای این جمعیت شمع می آوری؟

ماه روح دوست در مجلس ما پر است

خرداد ماهی عزیز… شانس و اقبال با شما خواهد بود و قطعاً آرزوی قلبی خود را برآورده خواهید کرد. اما مراقب باشید و با چشمان باز به راه خود ادامه دهید تا این شادی برای همیشه از آن شما باشد. در ماه‌های بهار مژده‌ای را که سزاوار آن هستید دریافت می‌کنید، زیرا در پیشگاه خداوند مقام والایی دارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

غزالی حافظ شماره 132

او خود را با آب پاک پاک کرد

بازدید علی الصباح از میخانه

همین که ساغر زرین خور پنهان می شود

حلال عید به دور شیشه اشاره کرد

تیر ماهی عزیز… هر روز صبح که از خواب بیدار می شویم فرصت دیگری است که خداوند به ما می دهد تا کار و تلاش کنیم. از خدای بزرگ دوری نکن و به سوی او رو کن تا ببینی چگونه دل و جانت آرام می گیرد. به زودی مژده ای به شما می رسد که یا بیماری شفا می یابد یا گمشده ای پیدا می شود و بدهی پرداخت می شود. صداقت رمز موفقیت شماست؛ با دوستان واقعی خود صادق باشید.

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

غزل حافظ شماره 137

دلش را از دست داد و صورتش را از من پنهان کرد

خدا این بازی را ممکن کرد

شب تنهایی من نزدیک بود بمیرد

تخیل بی نهایت خوبی داد

مرداد ماه های عزیز… ناراحتی در درون شما جا خوش کرده است. شخصی که به او لطف کردی به تو خنجر زد. شما پل و پشتوانه ای برای موفقیت دیگران بوده اید. البته، همیشه برای جلوگیری از ضرر مفید است، بنابراین جبران اقدامات گذشته هنوز امکان پذیر است. تنها راه حل این است که قبل از آسیب از اینجا برگردید. شما نیازی در دل دارید که سریع به آن خواهید رسید و نتیجه آن را خواهید دید.

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

غزل شماره 154 حافظ

یک آهنگ آه بر روی ساز خود ایجاد کنید

شعری را بخوانید که او را تحت تأثیر قرار داد

دولت در آستانه پایان است

گل رز مغروری در آسمان شکوفا شد

شهریور ماهی عزیز… تنها چیزی که از زندگی می خواهید انرژی جوانی، عاشق بودن و البته رهایی از دنیوی است. ریا و تکبر را کنار بگذارید. قطعاً با قدرت و قدرتی که دارید به رویاهای خود خواهید رسید، به شرط آنکه مقداری تلاش و اراده در کار خود داشته باشید. برای شاد بودن لازم نیست ثروتمند باشید. به مال دنیوی چنگ نزنید که آن مال و مقام از بین رفته است. آنچه باقی می ماند روحیه خوب و رفتار خوب با دیگران است.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

غزل حافظ شماره ۱۶۷

ستاره ای درخشید و ماه مجلس شد

او دوست و مسیو ما شد

نویسنده من مدرسه نرفت و ننوشت

به لطف غمزه معلم 100 معلم شد

ماهی های عزیز… ستاره بخت شما مانند ماه می درخشد. شرایط مطابق میل شماست و به زودی به آرزوی خود خواهید رسید، پس خدا را شکر. مواظب باش، رسیدن به مقامی تو را مغرور و مغرور نمی کند. اگر بتوانید در زندگی خود مصمم و قوی باشید، پیروزی های شما ادامه خواهد داشت. موقعیت اجتماعی بالایی پیدا خواهید کرد. به یاد داشته باشید که مهم نیست در چه موقعیتی هستید، باید با بزرگان مشورت کنید.

فال روزانه متولدین آبان

غزل شماره 191 حافظ

چه کسی به ما وفادار است؟

به جای انجام کارهای بد، اجازه دهید کارهای بد انجام دهند

ابتدا خلاصه پیام شما به بنگ نای و نای آرد

ون گه می تواند برای یک لیتر به من وفادار باشد

آبان ماهی عزیز… شما احساس تنهایی می کنید و هیچکس قدر واقعی شما را نمی داند و نه دوست واقعی دارید و نه غم واقعی، اما این که دوست صمیمی نداشته باشید بسیار بهتر از این است که با فرد اشتباهی معاشرت کنید. مردم. اسرار دلت را برای کسی فاش نکن و به راحتی به کسی اعتماد نکن زیرا تمام دردهای دنیا به دلت می آید. حریفان شما در حال بازی هستند، مراقب باشید. به دنبال یاور وفادار باشید و بذر امید را در دل خود بکارید، گره امورتان را محکم نکنید و آن را سخت نکنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

غزل شماره 192 حافظ

چرا چمن من علف نمی خواهد؟

همنشین گل نیست، من را به یاد نطفه نمی اندازد

از او شکایت کردم و پشیمان شدم

گفت این مرد سیاه پوست کج به من گوش نمی دهد

آذر ماهی عزیز… دستهایت را جمع می کنی و منتظر می مانی که بخت به تو برگردد. اینکه یک نفر اینقدر خوشحال باشد، بعید است، کمی همت و تلاش می خواهد تا لطف خدا شامل حال شما شود. کاری را با امید به آینده انجام دهید و شک و تردید را از دل خود دور کنید. شما می توانید با هوش خود از موقعیت ها به خوبی استفاده کنید. راز موفقیت شما امید و توکل به خداست که با آنها غم و ناراحتی را از خود دور خواهید کرد. ابرهای رحمت به سوی تو می آید و به زودی باران برکت بر تو می بارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

غزل شماره 378 حافظ

نباید حرف بد بزنیم و بی انصافی کنیم

لباس سیاه و همجنس گرایان را قرمز نکنید

تقصیر درویش و توانگر کم و بیش بد است

بدی این است که مطلق نباشیم

دی ماهی عزیز… هرگز برای پیشرفت خود نردبان نخواهی ساخت و از دیگران بد نخواهی کرد. این اخلاق نیکو خیلی خوب است و شما هم باید همان احترامی را که به ثروتمندان می کنید، به فقرا نشان دهید. مراقب باشید با بی فکری کودکانه دچار مشکل نشوید. هنگام انجام کار دقیق باشید. برای رسیدن به هر هدفی با فکر و اندیشه پیش بروید تا به هدفتان برسید. به داشته هایت راضی باش و خودت را به خاطر چیزهای کم یا بیشتر دنیا هدر نده. ارزش شنیدن هر حرفی را ندارد، چه رسد به اینکه اگر می خواهید سود کنید، به حرف افراد متکبر و حسود اعتماد نکنید. برای یافتن صلح، از مبارزه با رقبا دست بردارید.

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

غزل شماره 382 حافظ

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را به روی مردگان باز کن، لب هایت را باز کن

کی میاد سر سوال و فاتحه میخونه

روح مانند نفسی که می کشم در مسیرش جریان دارد

بهمن ماهی عزیز… در اطراف شما افرادی هستند که به کمک شما نیاز دارند، می توانید دست آنها را بگیرید و آنها را از خود دور کنید. شما خودتان از کسی دور هستید و تنها امیدتان رسیدن به هدفتان است. امید تمام زندگی شما را میسازد. به خواست خدا برای آشتی خود دعا کنید. بی حوصله ای، بیماریت جسمی نیست، روحت شکسته است، اما خبر خوب این است که درد به زودی پایان می یابد و اندوه از دلت پاک می شود. به شرطی که به خود کمک کنید و زندگی را آسان تر کنید. هر وقت هستی یاد خدا و خواندن قرآن را فراموش نکن.

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

غزل شماره 404 حافظ

آنها فکر می کنند تئوری بهتر از این وجود دارد

گذری بهتر از این هم هست

تو خیلی با من مهربانی

اسفند ماهی عزیز… چرا مردم را کوچک می کنید و ارزش های آنها را نادیده می گیرید؟ با خوش بینی بیشتری به آنها نگاه کنید. برای رسیدن به هدف و آرزوی دلخواه خود باید انرژی بیشتری نسبت به آنچه در حال حاضر روی آن کار می کنید صرف کنید. با دوستان و آشنایان با تجربه مشورت کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید. به مسائل زندگی بیشتر توجه کنید و همه جوانب موضوع را بسنجید. طمع را کنار بگذارید و به امید خدا برای برداشت میوه شیرین پیروزی عمل کنید.