فال حافظ 9 تیر ماه

پیشگویی حافظ

سایت تفریحی روز:

فال حافظ یکی از روش های فال و فال است که بر اساس غزلیات معروف حافظ شاعر بزرگ پارسی زبان قرن چهاردهم میلادی ساخته شده است. حافظ در دیوان گزلیات خود بیش از 500 غزل سروده و در هر یک از غزلیات خود از اشعار و اشعار فارسی استفاده کرده است. فال حافظ به عنوان روشی برای شناخت شخصیت و پیش بینی زندگی، می تواند احساسات و امیدها را به تصویر بکشد و به فرد کمک کند تا بهترین تصمیم را در زندگی خود بگیرد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که طالع حافظ بیشتر به صورت سنت و بازی خوانده می شود و اعتقاد بر این است که صحت پیام های او به اعتقاد و تفسیر شخصی بستگی دارد.

فال روزانه متولدین فروردین

خوش اومدی گل وزان بهتر نیست چیزی جز ساغر تو دستت باشه

زمان هوشدلی سالک و سالکی که همیشه در صدف جواهر نیست

نوازش و غذا خوردن در گلستان که تا یک هفته دیگر گلی نیست

نتیجه تفال:

1- با پا به دیدار اعلیحضرت آمد، آزار دادن با سخنان غیر ضروری شرم آور است، پس به خاطر داشته باشید که اوضاع بسیار ظریف است و زمان زیادی برای اجرای این نیت نیست، زیرا مخالفی وجود نخواهد داشت. بدون شما می توان انتظار داشت، بنابراین برای موفقیت، سرعت خود را با اشتیاق ترکیب کنید.

2- خواجه در بیت دوم و دهم به صورت شفاهی بیان می کند: (زمان شادی را حفظ کنید و بدانید که گنج همیشه در صدف نیست) در مورد این دو معنا حدیث مفصل بخوانید.

3- در این هفته خوابی می بینید که تعبیر به سعادت و خوشبختی می شود. چرا به عهد خود وفا نمی کنید و چرا این هفته همه را ناراحت می کنید؟ شما باید قدر خود را بدانید و بر اعصاب خود مسلط باشید زیرا افراد حسود در زندگی شما پنهان شده اند و شما زندگی بسیار زیبایی دارید اما متاسفانه ارزش واقعی آن را نمی دانید.

فال روزانه حافظ برای متولدین اردیبهشت

صبا لطفا بگو غزل رعنا به کوه و بیابان را به تو دادند.

چرا یک فروشنده بد با عمر طولانی طوطی شکرخا را بازرسی می کند؟

فخر نیکی اذن توست اگر گل نداری از عندلیب شیدره چه سوالی میپرسی

نتایج تفال:

1- شما واقعا مجذوب و شیفته این فکر و اندیشه هستید، پس آرام نیستید و مدام به آن فکر می کنید، اما بدانید که این نیت شما توکل مطلق به خداست و ثانیاً تمرین صبورانه است و نیازی ندارید. برای انجام این. نگران نباشید. شما فقط عجله دارید.

2- شما با تمام حواس خود به این موضوع و آن آگاه هستید و همه چیز را فراموش کرده اید، تمام فکر و اندیشه شما در پی تسخیر و به دست آوردن آن است، اما یادتان باشد که همه با مال و ثروت نرم نمی شوند، شما زیاده روی می کنید. آیا از مردم توقع دارید لطفا کمی توقعات خود را کم کنید، سعی کنید در جهت کسب آموزش و اطلاعات قدم بردارید، موفق خواهید شد؟

3- صبر عامل پیشرفت شماست. وسواس خود را نسبت به دوست کوتاه قد خود با موهای بلند و ابرو از بین ببرید. همسرتان شما را خیلی دوست دارد. انگشتان یکسان نیستند

فال روزانه حافظ برای متولدین خرداد

خنکی نسیم معشوق که در ساعات اولیه صبح به هوای تو می‌آید

دلیل سفر باش ای پرنده لقا که آب را از شادی خاک آن در می بینی.

غرق در خون دل را فراموش نکن، به هلال لبه افق نگاه کن

نتیجه تفال:

1- از حریفان خود نترسید زیرا در نهایت میدان را ترک خواهند کرد. ای شیادان مراقب باشید، از گفتن راز بپرهیزید و راز دل خود را با کسی در میان نگذارید، زیرا هیچکس از فردا خبر ندارد.

2- شما تازه در ابتدای راه هستید و باید فراز و نشیب های زیادی را پشت سر بگذارید، اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، بهتر است پس از این مرحله به عقب برگردید، قدم ها را با اراده و تلاش بردارید. میوه درخت موفقیت در انتظار شماست.

3- به معانی اشعار حافظ توجه کنید، متوجه می شوید که او از جان و دل شما صحبت می کند، پس نصیحت بزرگان را بپذیرید، از لجاجت و غرور دست بردارید و خود را برای امر مهمی آماده کنید.

فال روزانه حافظ برای متولدین تیرماه

تیر ماهی جان… اگر برای رضای خدا کاری کرده ای چرا شکایت می کنی؟ خداوند به شما پاداش خواهد داد. هدف نزدیک است و برای رسیدن به آن باید صادق و راستگو باشید و به لطف خدا ایمان داشته باشید. علم با دانش خود راه تاریک را روشن می کند، اما راه بسیار طولانی و مقصد بسیار دور است. از سرگردانی، ترس و ناامیدی بپرهیزید، در غیر این صورت گرفتار خواهید شد.

زان دوست عزیز ممنون از شکایتت.

اگر به عشق علاقه دارید این داستان را بشنوید

رایگان بود و از هر خدماتی که دریافت کردم سپاسگزار بودم

پروردگارا، هیچ کس را بنده بی رحم مکن

فال روزانه حافظ برای متولدین مرداد ماه

مرداد ماهی جان… هرگز سطحی نگر نباش و به پایان راه، پایان کارت فکر نکن. غرور، عجله و عدم مشورت با افراد متخصص این وظیفه را به شما داد و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید. با فکر و برنامه ریزی و امید به خدا می توانید خود را از این وضعیت نجات دهید و شکست خود را جبران کنید. به نیازمندان صدقه بدهید و از چیزهایی که موجب رسوایی می شود بپرهیزید.

عکس تو چو روی آینه شیشه افتاد

عارف با خنده های می حرص خورد

چهره حسن همان است که در آینه است

همه این نقش ها در آینه تخیلات من افتاد

فال روزانه حافظ برای متولدین شهریور ماه

وکلا، چند لیوان شراب خالص بیاورید

شفای درد عشق آوردن شفای شیخ و شب است

هوا آفتابی است و ماه باد می وزد و جامی به وسط خورشید بیاور

نتیجه تفال:

1- برای جوان مباشر مال بیاور، اگر پیری باد ملایم بنوشد، جوان می گوید چاره درد شراب واقعی است، به این می گویند ایمان و توکل به خدای متعال، عقل بسیار سرکش می شود. ، ریسمان ایمان برای بستن گردن لازم است، خدای ناکرده گمراه نشوید و بیشتر از این به دنبال هوا و هوس نباشید، آنگاه باید آتش شهوتتان را با آب ایمان و آگاهی و اراده پاک پاشید. .

2- از اینکه ترک می کنید یا کار سختی پیدا می کنید نترسید، خوشحال باشید که آینده شما تضمین شده است. برای وقتش پشیمان نباشید و بگویید همه چیز بیهوده است، برای ساختن و استقرار تلاش کنید. زندگی خود را از ابتدا بسازید زیرا در چند روز آینده گشایشی در کسب و کار شما ایجاد خواهد شد.

3- سفری در پیش رو دارید که در زندگی شما تغییر ایجاد می کند و با یکی از مردان خدا آشنا می شوید که بسیار ثواب دارد. به حرف هایش گوش کن و سعی کن صلح کنی چون خواهرت خیلی بهت نیاز داره.

فال روزانه حافظ برای متولدین مهر

مهر ماهی جان… امید داری به افرادی که باطن زیبا به نظر می رسند اما باطن بی ارزش هستند. شما باید مراقب این افراد باشید، به طور کلی هرگز نباید دوستان ریاکاری را دوست داشته باشید که هرگز به شما فکر نمی کنند. هر چه می خواهی از خدا بخواه. حسودان و دشمنان اطراف خود را بشناسید و قبل از هر کاری از جنبه های آن کسب و کار آگاه باشید. اگر دشمنانت از تو اطاعت نکردند، آنها را به خدا بسپار. زیرا خداوند از همه کسانی که انتقام می گیرند قدرتمندتر است. یک فرد باهوش کسی است که زمان خوبی را صرف می کند و بهترین استفاده را از آن می کند.

کسانی که خاک را به کیمیا تشبیه می کنند

آیا آنها از ما چشم پوشی کردند؟

حیف من برای دکتری که این ادعا را دارد

بگذار گنج پنهان مرا شفا دهند

فال روزانه متولدین آبان

آبان ماهی جان… راه سختی را آغاز کرده ای و امیدوارم با تلاش به نتیجه مطلوب برسید. زندگی گرانبهای خود را در مسیر آرزوهای دست نیافتنی هدر ندهید. در اطراف شما دوستان ریاکاری هستند که شما را می ترسانند، از آنها دوری کنید. اگر راستگو باشید و از ریاکاری دست بردارید به هدف خود خواهید رسید. اخلاص و ایمان بهترین دارایی انسان است. گاهی فکر می کنید تمام تلاش هایتان بیهوده است، بدبینی و شک را از خود دور می کنید. بر خدا و اهل بیت به ویژه پیامبر توکل کن. به سوی علی (ع) برو.

اگر طالع بینی کمک کند، دامن شما را روی زمین می اندازم

اگر من ریسمان لطف را بکشم، او ریسمان شرافت را می کشد

این قلب امیدوار من به کسی نزدیک نشد

با اینکه کلمات داستان من او را به همه جا می برد

فال روزانه حافظ برای متولدین آذر

مژده رسیده که روزهای پر از غم اینگونه نمی مانند و نمی مانند.

اگر من را دوست به حساب بیاورند، حریف من آنقدر مورد احترام قرار نمی گیرد.

چو محجبه همه را با شمشیر خواهد زد، هیچ کس در پناه نخواهد ماند

نتیجه تفال:

1- معلم در مورد بت های هشتم، پنجم و هفتم به ترتیب زیر را بگوید:

2- (حتماً در کتاب زندگی نوشته ای و اثری از تو نیست، از هر نقشی که بازی کرده ای جای شکر و شکایت نیست) و می رود) (ای شمع و پروانه مراقب من باش. زیرا معامله شما یک ضربه صبحگاهی بیشتر نخواهد بود و عمر شما به پایان می رسد) در مورد این سه معنا حدیث مفصل بخوانید.

3- صفات حضرتعالی عبارتند از: سخت کوش، مصمم، بی وجدان، اصیل، فرشته وار، دوست داشتنی، شریف، منظم، شاگرد موسیقی و کتاب، محترم، خوش ذوق، خوش تیپ، شجاع، پرتلاش، سخاوتمند، خوش بین، راستگو، دوستدار. تو، او را دوست دارد.

فال روزانه حافظ برای متولدین دی ماه

د ماهی جان… در اطراف شما افرادی هستند که به کمک شما نیاز دارند تا بتوانید دست آنها را بگیرید و آنها را از خود دور کنید. شما خودتان از کسی دور هستید و تنها امیدتان رسیدن به هدفتان است. امید تمام زندگی شما را می آفریند. به خواست خدا برای آشتی خود دعا کنید. بی حوصله ای، بیماریت جسمی نیست، روحت شکسته است، اما خبر خوب این است که درد به زودی پایان می یابد و اندوه از دلت پاک می شود. به شرطی که به خود کمک کنید و زندگی را آسان تر کنید. هر وقت هستی یاد خدا و خواندن قرآن را فراموش نکن.

بر سر خسته فاتحه چو آدی بخوان

لب هایت را به روی مردگان باز کن، لب هایت را باز کن

کی میاد سر سوال و فاتحه میخونه

روح مانند نفسی که می کشم در مسیرش جریان دارد

فال روزانه حافظ برای متولدین بهمن ماه

خوشحالم و با صدای بلند می گویم که نفس زندگی را از جام می نوشم.

مبادا زهد زاهد بر چهره خماری بنشیند

اگر پیر موگان در را به روی من باز نکرد، کدام در را بکوبم و کجا دنبال چاره باشم؟

نتیجه تفال:

1- فرزندم از سرزنش و طعنه زدن ناراحت نشو، اولاً به خدا توکل کن، ثانیاً مصمم، مراقب و سریع باش، درس یا مطالعه از معلمان با استعداد و با تجربه را فراموش نکن، زیرا موفقیت به این بستگی دارد. اراده شما

2- از صراحت و راستگویی ناراحت نشوید، اما مراقب باشید که اطرافیانتان را با گزش و زخم زبان محبوبتان آزار ندهید، زیرا به اندازه کف دست خود ریا و بی شرف هستید. نه ازدواج

3- این نیت با صبر و حوصله صورت می گیرد، چون همه جور امکانات و تجهیزات در اختیار شما قرار نمی گیرد، باید صبر و حوصله داشته باشید، در آیه اول، دوم و آخر به ترتیب می فرماید (مفتخرم و می گویم). با صدای بلند). از لب های ساغر می پرسم که من زیباترین لحظه زندگی هستم (صورت مست با صورت ترش زاهد یکی نیست و به هم نمی رسند پس من طرفدار دلق میگساران هستم، مرد باز سابق که فکر می کند)

فال روزانه حافظ برای متولدین اسفند

اسفند ماهی جان… دوره پریشانی و کینه به پایان می رسد. در هنگام بلایا باید صبور باشید. عاقل و هوشیار باشید و به حرف های کسی گوش ندهید، زیرا می تواند شما را دلسرد کند و از هدفتان منحرف کند. از افراد متظاهر و ریاکار دوری کنید، اما متکبر و متکبر هم نباشید. واقع بین و باهوش باشید. برای غلبه بر افراد متکبر و ظالم از بزرگان قدرتمندان کمک بگیرید.

من می خواهم عشق شما هر بار آشپزی کند

با اینکه ماه رمضان است یک لیوان بیاورید

روزها گذشت بدون اینکه من یک فقیر را در آغوش بگیرم.

زالوف شمشادکی، طول ساعد اندام