فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 30 خرداد ماه

فال و طالع بینی شیخ بهایی از اتفاقات فردا 30 اردیبهشت ماه


سایت تفریحی روز:

فال شیخ بهایی یکی از کامل ترین و جامع ترین فال های پرطرفدار بین ما ایرانی هاست. به عنوان سایت تفریحی و انتخابتو سعی کرده ایم طالع بینی شیخ بهایی را به صورت روزانه و دقیق برای شما دوستداران تهیه و ارائه نماییم. سپس فال خود را بخوانید.

طالع بینی شیخ بهایی برای متولدین فروردین

فروردین عزیز… امروز روزی است که اتفاقی که هرگز انتظارش را نداشتید برایتان بیفتد. شادی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یک جشن کوچک با دوستان در نظر بگیرید. برای تعطیلات برنامه سفر و گردش تهیه کنید تا بتوانید روزهای کاری جدید را با انرژی بالا شروع کنید. شاید بخواهید امروز به کسی پیشنهاد ازدواج بدهید. نترسید و با آرامش احساسات خود را به او ابراز کنید.

طالع بینی شیبهایی برای متولدین فروردین

اردیبهشت ماه عزیز است… امروز فرصت های جدیدی به سراغتان می آید، سعی کنید باهوش باشید و تا می توانید از آنها استفاده کنید. شانس یک بار در خانه همه را می زند. استفاده از فناوری های مدرن مانند گوشی های هوشمند می تواند تاثیر بسزایی در پیشرفت شما داشته باشد. در برخورد با فرد مورد علاقه خود بسیار مراقب باشید زیرا حتی کوچکترین کلمه می تواند باعث ناراحتی شود. قبل از گفتن هر کلمه محبت آمیزی به عواقب آن فکر کنید.

فال شیخ بهایی برای متولدین خرداد

جون عزیز… وضعیت دنیای شما رو به بهبود است و این پاداش صبر شماست. یک سفر کوتاه یا یک مهمانی کوچک در پیش دارید، این امر روحیه شما را بیش از پیش تقویت می کند و می توانید با انگیزه بیشتری دوباره شروع به کار کنید. اگر به این فکر می کنید که کسی به شما توجه نمی کند، بهتر است او را به حال خود رها کنید.

فال شیخ بهایی برای متولدین تیرماه

تیمهی عزیز… اگر ایده های جدیدی در ذهن دارید و در حال توسعه آنها هستید می توانید در این راه از دوستان نزدیک خود کمک بگیرید. اما به طور کامل از این ایده دست نکشید! همه چیز را به او نگو زیرا در این دوره هیچ پیش بینی وجود نخواهد داشت. ممکن است به دلیل مشکلات جزئی در شراکت، دوستی از بین برود. از طرف دیگر، اگر در رابطه عاطفی خود با طرف مقابلتان مشکل دارید، منشا مشکلات را در شخصیت خودتان بیابید، نه در طرف مقابل!

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد مرداد

مرداد عزیز… با وجود اینکه روزهای شلوغ و پرمشغله ای دارید و احساس خستگی شدید می کنید، اما روح آرام و قوی شما همه چیز را مدیریت می کند. سعی می کنید خود را از تنش های عصبی دور نگه دارید و درگیر مسائل حاشیه ای نشوید. این عالی است و نتایج مثبتی به شما خواهد داد. رابطه عاطفی خود را تقویت کنید و با کمی مثبت اندیشی و شجاعت روزهای بهتری را برای خود بسازید.

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد شهریور

شهریور ماهی عزیز… روزها برای این روز برنامه ریزی کرده بودید. یک اتفاق غیرمنتظره رخ داد و تمام برنامه های شما زیر و رو شد. بهتر است آشفتگی بازار را در سر خود سامان دهید. هرچه افکار شما بی نظم تر باشد، وضعیت پیچیده تر خواهد شد. امروز مراقب وسایل شخصی خود باشید. اگر خدای نکرده کسی را از دست بدهید، هرگز او را پیدا نمی کنید.

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد مهر

مهرماهی عزیز…حافظه ات خوبه ولی بدی ها رو ثبت میکنی! از محبت دیگران نسبت به خود غافل نشوید. به هیچ مخالفی به عنوان دشمن نگاه نکنید و به عقاید دیگران احترام بگذارید. مدت زیادی است که در مورد مشکلات خود استرس ندارید. سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و خود را آزار ندهید. اگر بتوانید چیزهایی را که تا دیروز نادیده می گرفتید ببینید، امروز روز بهتری برای شما خواهد بود!

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد آبان

ماهی های آبان ماه عزیز… امروز به طبیعت و تنفس هوای تازه نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است حتی برای یک پیاده روی ساده در خانه بمانید و بیرون نروید. اگر کار می کنید، قبل یا بعد از ساعت کاری برای ورزش یا پیاده روی در طبیعت وقت بگذارید. سعی نکنید دیگران را با اصرار بر چیزی متقاعد کنید یا با سهل انگاری و اصرار کمتر دیگران را با شما منعطف تر کنند.

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد آذر

آذر ماهی عزیز… امروز افکار خلاقانه مدام در ذهن شما پرواز می کنند. کافی است از یکی از تکنیک های خلاقیت در کار خود استفاده کنید و نتیجه آن را نه به زودی بلکه در آینده خواهید دید. اگر در برقراری ارتباط با فردی که به او علاقه دارید مشکل دارید، امروز می توانید با یکی از این ایده های خلاقانه آن را به خوبی مدیریت کنید. عجله نکنید، این برای شما هزینه دارد.

فال شیخ بهایی برای متولدین دی ماه

دی ماهی عزیز…با دیدن پیشرفت های پی در پی هم شما و هم دیگران انتظاراتش به شدت افزایش یافته است. شما دیگر همان فرد قبلی نیستید و دیگران به شما به همان شکل نگاه نمی کنند. این تحولات کار شما را دشوارتر کرده است. اکنون پیشرفت با تلاش بیشتر برای شما دشوار شده است. آنقدر به کارهای روزمره و پیش پا افتاده عادت کرده اید که قدرت به خود آمدن را از دست داده اید. کمی و بی حرکت ماندن مثل برکه.

علامت زودیاک شیخ بهایی متولد بهمن

ماهی های عزیز… بهتر است امروز با آرامش درونی مقداری از انرژی از دست رفته را به دست آورید. یوگا یا مدیتیشن می تواند تاثیر زیادی بر روح شما داشته باشد. از وسواس و پیگیری موضوعات مختلف دست بردارید. امروز باید اجازه دهید همه چیز مسیر خود را طی کند و از کنترل شما خارج شود. نگران نباشید، هیچ عواقب نامناسبی وجود نخواهد داشت. امروز سعی کنید در کار خود اهداف گروهی را در اولویت قرار دهید. نتیجه کار تیمی همیشه موفقیت خواهد بود.

فال شیخ بهایی برای متولدین اسفند

اسفند ماهی عزیز… امروز روابط شما با همکارانتان خوب نبود و باید بدانید که این مشکل از کجا نشات می گیرد. البته کارهای خیلی مهم تری دارید و بهتر است در این مسائل کوچک دخالت نکنید. بیان توانایی ها و کارایی خود در حین انجام وظایفی که بر عهده دارید در پیشرفت و موفقیت شما بسیار موثر است. از حمایت اطرافیان و محبت نزدیکان خود غافل نشوید، زیرا بدون کمک آنها نمی توانید به جایی که اکنون هستید برسید.