فراخوان هجدهمین جشنواره «سینما حقیقت» منتشر شد

فراخوان هجدهمین جشنواره سینما حقیقت منتشر شد

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، واحد روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی فراخوان حضور آثار در هجدهمین جشنواره «سینما حقیقت» را منتشر کرد. بخش‌های این جشنواره شامل مسابقات ملی، مسابقه بین‌المللی، جایزه شهید آوینی، «غزه، فلسطین، مقاومت»، بخش‌های جانبی ملی و بین‌المللی و بخش‌های بزرگداشت است.

در مقدمه فراخوان این دوره از جشنواره آمده است: دنیای امروز دنیای یک سویی و یکنواختی گذرا است؛ دنیای روزهای سخت و لحظات غرورآفرین، «سینما حقیقت» فرصتی برای شنیدن است. پژواک جهان چندصدایی با این رویکرد، امسال در بخش «غزه، فلسطین، مقاومت» به آثاری در زمینه مقاومت در غزه، تراژدی های انسانی و نسل کشی می پردازیم و آثار قابل توجه در سینمای مستند.

در بخش ملی آثار تولید شده پس از فروردین 1402 می توانند برای شرکت در جشنواره اقدام کنند.

در جشنواره «سینما وگریت» دو مراسم تقدیر برگزار می شود. ثبت نام برای شرکت در جشنواره «سینما حقیقت» از ۱۴ تیرماه به نشانی panel.irandocfest.ir آغاز می شود.

علاقه مندان، فیلمسازان و متقاضیانی که آثار خود را برای شرکت در هجدهمین جشنواره «سینما قکریت» ارسال می کنند، برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تهران تماس بگیرند. می توانند با دبیرخانه جشنواره به آدرس میدان شهید قندی، خیابان سهروردی شمالی، 1، میدان شهید قندی، پلاک 15 تماس بگیرند. کدپستی طبقه: 1556916613) یا با شماره 88528314 تماس بگیرید.

۵۷۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین