فیلم افتتاحیه جشنواره لندن «بلیتز» بود.

فیلم افتتاحیه جشنواره لندن بلیتز بود

به گزارش خبر خبرگزاری انتخابتو؛ در این فیلم Saoirse Ronan نقش ریتا، مادر جورج 9 ساله را بازی می کند که فرزندش را به منطقه ای امن در حومه شهر می فرستد، اما جورج مصمم به بازگشت است. و راهی خانه می شود تنها در حالی که بستگان پریشانش در شهر به دنبال او می گردند.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «بلیتس» با اولین تجربه بازیگری «پل ولر» نوازنده 66 ساله که نقش پدربزرگ جورج، جرالد را بازی می کند، همراه است. کتی برک، استیون گراهام، هریس دیکنسون و الکس جنینگز نیز در این فیلم بازی می کنند که سه هفته پس از نمایش جهانی آن در جشنواره فیلم لندن، از اول نوامبر در بریتانیا اکران می شود.

به گزارش گاردین، کارگردان این فیلم، استیو مک کوئین، گفت: «بلیتز» فیلمی درباره لندنی‌ها و رنج‌هایی است که لندنی‌ها در طول جنگ جهانی دوم متحمل شدند و همچنین به نمایندگی واقعی مردم در لندن می‌پردازد. این فیلم درباره اتحاد مجدد در زمان جنگ است. “این داستان یک خانواده کارگری از کارگران ناامید است، خوشحالم که جشنواره فیلم لندن از ما دعوت کرده است تا مراسم امسال را افتتاح کنیم و اولین نمایش جهانی فیلمم را در زادگاهم جشن بگیریم.”

تمامی فیلم های استیو مک کوئین از جمله «گرسنگی»، «شرم»، «12 سال بردگی»، «راک عاشقان» و «شهر اشغالی» در جشنواره لندن به نمایش درآمدند و فیلم «بیوه ها» این کارگردان نیز جایزه گرفت. همچنین در سال 2018 نمایش داده شد و “Mangrove” نیز به عنوان افتتاحیه جشنواره لندن در سال 2020 به نمایش درآمد.

جشنواره فیلم لندن (BFI) از 9 تا 20 اکتبر (18 تا 29 اکتبر) برگزار می شود.

562220

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین