فیلم ایناریتو با بازی تام کروز در انگلیس فیلمبرداری می شود

فیلم ایناریتو با بازی تام کروز در انگلیس فیلمبرداری می

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، فیلمبرداری فیلم جدید الخاندرو گونزالس اینیاریتو با بازی تام کروز از اوایل ماه آینده در انگلیس آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از ورایتی، این پروژه که هنوز نامش اعلام نشده است، اولین فیلم انگلیسی زبان ایناریتو پس از «بازگشت از گور» خواهد بود. این هنرمند که تهیه کننده فیلم و همچنین کارگردانی است، فیلم را بر اساس فیلمنامه ای که در سال 2023 نوشته بود، به همراه نویسندگان «مرد پرنده»، نیکلاس جیاکوبون و الکساندر دینلاریس فیلمبرداری می کند.

در حالی که هیچ خبری از داستان فیلم منتشر نشده، گفته می شود ساندرا هولر، جان گودمن، مایکل استالبرگ، جسی پلمونز و سوفی وایلد از دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

این در ژانویه توسط برادران وارنر اعلام شد. این اولین فیلم کروز پس از امضای قرارداد با دیسکاوری است. آخرین پروژه او در این استودیو ده سال پیش «لبه فردا» بود.

کروز در سال 2023 در فیلم های «ماموریت: غیرممکن – فال اوت» و «تاپ گان: ماوریک» دیده شد و هشتمین فیلم «ماموریت: غیرممکن» فیلم بعدی پارامونت خواهد بود. او همچنین در یک فیلم اکشن برای یونیورسال به کارگردانی داگ لیمان بازی می‌کند که او را به عنوان اولین غیرنظامی که خارج از ایستگاه فضایی بین‌المللی پرواز می‌کند، نشان می‌دهد.

ایناریتو برای کارگردانی “مرد باد” در سال 2015 و “بازگشت از گور” در سال 2016 برنده 2 اسکار متوالی شد. بعداً در سال 2017، او فیلم کوتاهی به نام Flesh and Sand را ساخت که یک فیلم واقعیت مجازی درباره مهاجرانی بود که با همراهی یک کایوت از مرز ایالات متحده و مکزیک عبور می کردند. این پروژه اولین بار در سال 2017 در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و به دلیل موفقیت در فضای مجازی در سال 2018 برنده جایزه اسکار ویژه شد. فیلم بعدی او، «باردو: تواریخ دروغین یک مشت حقیقت» که در سال 2022 نویسندگی، تدوین، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت، نامزدی اسکار بهترین فیلمبرداری را به دست آورد.

۲۴۴۵۷

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین