فیلم «زندگی عیسی» اسکورسیزی به تعویق افتاد / جایگزینی سیناترا یا «خانه» / بعدی چیست؟

زندگی عیسی اسکورسیزی در پاییز اکران می شود یک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو؛ در حالی که گفته می شود مارتین اسکورسیزی قصد ندارد امسال فیلم «زندگی عیسی» با بازی اندرو گارفیلد را بسازد، این سوال پیش می آید که بعد از فیلمبرداری فیلم های پربار و بزرگی مانند «The ایرلندی”. و “قاتلان ماه” فیلم بعدی اسکورسیزی چه خواهد بود؟

به گزارش مهر به نقل از دنیای ریل، قرار بود تولید «زندگی عیسی» از مهرماه امسال آغاز شود اما گفته می شود تهیه کننده این فیلم نظرش را تغییر داده است.

اسکورسیزی اخیراً با جنیفر لارنس و لئوناردو دی کاپریو در کلگری ملاقات کرده است. لارنس در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فیلم Die My Love به کارگردانی لین رمزی است که اسکورسیزی تهیه کننده آن نیز بوده است. در حالی که گفته می شود لارنس و دی کاپریو برای بازی در فیلم سیناترا انتخاب شده اند، بعید به نظر می رسد که این فیلم اتفاق بیفتد زیرا بیش از یک دهه است که بنیاد خانواده سیناترا اسکورسیزی را از ساختن فیلم زندگینامه ای درباره این خواننده منع کرده است.

به نظر نمی رسد که اسکورسیزی در متقاعد کردن آنها موفق بوده است، اما از آنجایی که دی کاپریو در حال حاضر پروژه دیگری ندارد و لارنس فیلمبرداری فیلم جدیدش را در نوامبر به پایان می رساند، به نظر می رسد که آنها بهترین بازیگران برای شروع فیلم بعدی اسکورسیزی هستند.

با این حال، کارگردان پروژه سیناترا را در سال 2017 رها کرد و در مصاحبه با تورنتو سان گفت: “ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.” فکر کنم بالاخره تموم شد بنیاد سیناترا مخالفت کرد.

به این ترتیب، اقتباس سینمایی «خانه» مرلین رابینسون، که در آن اسکورسیزی با تاد فیلد و کنت جونز برای ساختن سه گانه ای بر اساس این رمان تحسین شده همکاری می کند. داستان درباره پسر نامشروع کشیش بوتون، جک است که پس از بیست سال غیبت به خانه بازمی گردد. باهوش و حیله گر در جوانی، او اکنون یک الکلی با رازهای 20 ساله است و اگرچه فرزند مورد علاقه پدرش است، اما همیشه با پدر معمولی خود در تضاد است.

در مورد اقتباس اسکورسیزی/دی کاپریو از “شرط” دیوید گرن، به نظر نمی رسد در حال حاضر در صدر فهرست پروژه های اسکورسیزی قرار داشته باشد، همانطور که خود او نیز چندی پیش به آن اعتراف کرد. او گفت که فقط به دلیل مالیات فیزیکی ساختن چنین فیلمی می تواند کارگردان فیلم باشد.

همه اینها در حالی اتفاق می‌افتد که اسکورسیزی اخیراً گفته است به دلیل سنش از ساخت فیلم‌های بزرگ با ویژگی‌های اضافی دست کشیده است.

24355

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین