ماجرای دستمزد نجومی میلاد کیمرام و آسیبی که به یک فیلم وارد کرد

ماجرای دستمزد نجومی میلاد کیمرام و آسیبی که به یک

به گزارش خبرگزاری انتخابتو، رضا صدیق تحلیلگر فرهنگی و منتقد سینما در برنامه «هفت» شبکه نمایش با بیان اینکه «آسمان غرب» کم ارزش ترین فیلم سینمایی است، درباره ضعف های فنی و زمینه ای فیلم سینمایی «آسمان غرب» صحبت کرد. فیلم های دفاع مقدس; زیرا در این فیلم نه قدرت قهرمان سازی وجود دارد و نه اندازه ای برای قهرمان سازی. این فیلم بر اساس کلیشه های قهرمانانه معمول فیلم های قبلی است. نکته دیگر انتخاب ضعیف آقای میلاد کیمرام است. او به دلیل جثه بدنی، لحن بیان و ناتوانی در بازیگری انتخاب ضعیفی برای فیلم «آسمان غربی» بود. او نتوانست کلیشه هایی را که در فیلم «بیگانه» ساخته بابک حمیدیان استخراج کرده بود، از بین ببرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صدیق ادامه داد: اگر فیلمی روی گیشه متمرکز باشد و بخواهد بازیگری را بیاورد که به گیشه کمک کند، به نظرم انتخاب بدی نیست. زمانی که فیلم های دفاع مقدس در دهه 60 و 70 ساخته می شد، فضای پاکی از بازیگران و تولید به خوبی دیده می شد. با این حال به نظر می رسد فیلم های امروزی دفاع مقدس فاقد فضای آن زمان است. در پاسخ به این سوال که آیا در فیلم های دفاع مقدس پول جواب می دهد، باید گفت که اگرچه صنعت نیاز به پول دارد، اما می توان گفت که تبدیل شدن پول به کل سبک ساختار فیلم مضر است. اینکه میلاد کیمرام با مبالغ نجومی انتخاب شد کمکی به فروش فیلم نکرد و به آن لطمه زد.

امیر قادری منتقد سینما با بیان اینکه از قهرمان، گیشه، پول و ستاره بد استفاده کردیم، گفت: طبیعتا در آسمان غرب از این چهار مولفه استفاده نشد. ایجاد یک قهرمان به این راحتی نیست. برای داشتن یا نداشتن قهرمان در فیلم ها نباید دعوا کرد. آیا باید دعوا کرد که چرا ما نمی توانیم قهرمان باشیم؟ از طرفی باید دید پول چگونه به سینما تزریق می شود. چند نفر در اتاق‌های بسته می‌نشینند و بودجه زیادی را به گروهی اختصاص می‌دهند و تصویب می‌کنند که آن فیلم فیلمبرداری شود یا اینکه آن گروه از صنعت سینما در یک فرآیند رقابتی پول دریافت کنند.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین