مریل استریپ به تلویزیون می آید

مریل استریپ به تلویزیون می آید

به گزارش انتخابتو، مریل استریپ با پیوستن به سریال اقتباسی از رمان اصلاحات نوشته جاناتان فرانزن به زودی در نقش بعدی تلویزیونی خود دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فرانزن در حال نگارش فیلمنامه اقتباسی از رمان خودش است و به عنوان تهیه کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد کرد.

این پروژه قبلاً برای استودیوی تلویزیونی پارامونت در حال توسعه بود، اما تولید آن تابستان امسال متوقف شد. در حال حاضر هیچ سرویس یا شبکه پخشی در این پروژه وجود ندارد اما انتظار می رود به زودی راه اندازی شود.

«تغییرات» که در سال 2001 اکران شد، داستان یک زوج مسن را روایت می‌کند که علی‌رغم مشکلات سلامتی پدرشان، سعی می‌کنند با سه فرزند بزرگسالشان جشن کریسمس ترتیب دهند.

این اولین باری نیست که این رمان تلاش می‌کند تا به پرده نمایش بزرگ راه پیدا کند و نسخه‌ای از فیلم قبلاً در نظر گرفته شده بود اما هرگز محقق نشد. به دنبال آن، HBO در سال 2011 آزمایشی را راه اندازی کرد، اما در سال 2012 لغو شد.

اما این آخرین نقش تلویزیونی مریل استریپ است و او اخیراً در فصل های 3 و 4 کمدی موفق Hulu بازی Just Murders in the Building بازی کرد و نامزدی گلدن گلوب و امی را به دست آورد. او همچنین اخیراً در سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» HBO بازی کرد که برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب و امی شد. این بازیگر ۲۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد و برای فیلم های «کرامر علیه کرامر»، «انتخاب سوفی» و «بانوی آهنین» برنده اسکار شد.

فرانزن با رمان هایی چون «چهارراه»، «پاکی»، «آزادی»، «جنبش نیرومند» و «شهر بیست و هفتم» یکی از نویسندگان محبوب است.

245245

گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین