محمد زکیزاده: امیر حسین الحادی ، متخصص و مدیر فرهنگی مدیر فرهنگ ، گفت: “با توجه به دسترسی آسان تر ، تلویزیون از منشأ مستند.” با ظهور سیستم عامل های دراماتیک و سیستم عامل های اصلی مانند Netflix ، HBA و موارد مشابه ، می بینیم که آنها برنامه های مفصلی و مفصلی دارند نه تنها برای عرضه بلکه برای ساخت مستند. آنها تا آنجا که هدف آنها تولید یک مستند بودجه ویژه و نیروهای زیرساختی آنها هستند ، این مسیر و بینندگان را جدی می گیرند.
با این حال ، سیستم عامل های آنلاین در ایران می توانند زودتر منتظر 5 تا 5 ٪ بحث جدید و زندگی 5 ساله و توجه و تولید و تولید باشند. ببینید که نگرانی های اصلی آنها سریال و نمایش های واقعی است که با تظاهرات آنلاین سینمای اصلی با تبلیغات معروف محور باز می گردند. اگرچه برخی از سیستم عامل ها به این بخش از سینما ، فیلم های مستند و کوتاه توجه می کنند ، اما جعبه خاصی و یک برنامه خاص برای آن ندارد. به عنوان مثال ، حتی اگر فیلمسازان از نقطه ایده آل دور باشند ، با ایجاد بخشی به نام سینمای دیگر ، به این تولید هنری مستقل و هنری توجه می کنند. امیدوارم که در دهه دوم ، این سیستم عامل ها حداقل 5 تا 5 درصد از منابع زیرساختی را به سینمای هنری مانند فیلم های مستند و کوتاه ارائه دهند.
مدیر فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مستند جدی تر درباره سینما تقریباً سالها در طول سال بوده است ، اما محدود بود اما اجازه داده شد در سینما به نمایش بگذارد. نباید نادیده گرفت که سینمای مستند ما از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و اگر همزمان به مخاطبان هدف خود برسد. به عبارت دیگر ، آنها در سینما به نمایش گذاشته می شوند و سیستم عامل ها حداقل 2 ٪ از زمینه های خود را ارائه می دهند که برای سینمای مستند و آزمایشی حداقل نفس می کشد. همراه با زمینه هایی که ذکر کردم ، یک تلویزیون و یک شبکه مستند وجود دارد که مکانی جذاب برای تهیه یک مستند است.
علم الحادی ادامه: اگر سینمای مستند در کشور قصد دارد سرمایه را از نظر اقتصادی برگرداند و سعی کند زندگی را ادامه دهد ، قطعاً یک مشکل جدی خواهد داشت. مستند ، آزمایش و انیمیشن ، مرکز مستند ، هنر ، اجلاس و غیره. اگرچه مراکز توسعه و موسسات نیز به تولید سینمای مستند کمک می کنند ، اما اگر فیلم مستند و فیلم کوتاه نتواند بازارهای بین المللی داشته باشد ، اما هنوز هم چالش های جدی دارند. من معتقدم که سینمای مستند می تواند بسیار خوب باشد ، اما رسیدن به مجامع بین المللی ، تحریم ها و موارد مشابه به دلیل کمبود زیرساخت دشوار است. البته ، دولت همچنین باید بسته های شجاعت صادراتی داشته باشد ، به عنوان مثال ، به حدی که اثر فروش بین المللی داشته باشد ، دولت باید کمک کند. کالای فرهنگی نیز باید به عنوان یک صنعت تلقی شود.
امیر حسین الحادی نگرانی اصلی سیستم عامل های کشور را بیان کرد: اساساً نگرانی اصلی سیستم عامل ها سریال و تاکسو و مستند است و … مهم است که آنها تهیه کنند. هاشور همچنین به عنوان یک فضای خاص برای نمایش آثار مستند بسیار مهم است ، اما حقیقت این است که او نمی تواند به چنین دسته اقتصادی نگاه کند. تا زمانی که یک سکوی وارد منطقه تولید نشود ، تا زمان جریان و ورود به تولید ویژه ، تخلف اقتصادی وجود دارد ، زیرا چالش اصلی مکانی است که تولید مستند جذابیت اقتصادی را به همراه نمی آورد.
“متأسفانه ، متأسفانه ، برخی از مشتریان تبلیغاتی تعداد خوبی ها و مواردی از این دست را درک می کنند ، اما مستندی مانند ایزاتیس ، که نگرانی های مهمی در قلب وی دارد ، باید جایی برای سیستم عامل ها داشته باشد. اگر یک اسپانسر تبلیغاتی با آنها وجود داشته باشد ، برای ورود به سیستم عامل ها آسان تر باشید.
سرانجام ، امیر حسین الحادی ، “این پلتفرم یک صنعت گران قیمت محسوب می شود.” گفت به عنوان مثال ، تصور کنید که تمام سینمای ایران حدود 5 میلیارد دلار به فروش می رساند و این تعداد فقط یک پلتفرم است و برخی از این سیستم عامل ها تعداد بسیار بالاتری دارند. من امیدوارم که توجه بیشتری به مستندی که باعث افزایش کیفیت کارهای سینمایی و سریال می شود ، توجه شود. این یک تجربه موفق جهانی است و نتیجه غفلت ما را به اعتراض به آخرین سطح کمدی سوق داده است.
۵۷۵۷
گردآوری شده از رسانه خبر آنلاین
ارسال پاسخ