میوه هایی که سلامت پوست را بهبود می بخشند

کدام میوه ها برای سلامت پوست مفید هستند؟

انتخابتو، رژیم غذایی سالم متشکل از میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان ها و خواص ضد التهابی. تاخیر لازم است روند پیری متوقف شود. به عنوان مثال، انار به عنوان یک میوه ضد پیری به طور باورنکردنی برای کاهش التهاب شناخته شده است و سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است، بنابراین بیایید نگاهی به چند میوه دیگر بیندازیم که به کند کردن روند پیری کمک می کنند. تاخیر پرتاب می کند:

موز

موز سرشار از فیبر محلول، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها و ویتامین های A، B و E است که از پوست سالم حمایت می کند و علائم پیری مانند چین و چروک را کاهش می دهد.

کیوی

کیوی حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است که به کاهش علائم پیری و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. علاوه بر این ویتامین C موجود در این میوه احتمال چین و چروک روی پوست را کاهش می دهد.

نارنجی

پرتقال سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان هایی است که چین و چروک را کاهش می دهد، سلامت پوست را بهبود می بخشد و از پوست در برابر اشعه محافظت می کند. فراتر از بنفش محافظت می کند.

هندوانه

هندوانه بیشتر از آب تشکیل شده است، بنابراین مصرف آن به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. ویتامین های A، E و C موجود در این میوه احتمال ایجاد چین و چروک روی پوست را کاهش می دهد.